Skocz do zawartości

djvortexxx

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. djvortexxx odpowiedział lex → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Własnie że się zapisują .. no cóż jak się nie da to nie ma co kombinowac :/ może wina grafiki no nic trzeba na pikselach się bawić :)
  2. djvortexxx odpowiedział lex → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie chce zakładać tematu specjalnie by zapytać tak więc uczynie to tutaj jeśli można , mianowicie za każdym razem gdy ustawie sobie blueprinty i zrobie zoom to mi się robi pikseloza ;/ choćby obrazki były w rozdzielczości 3tys na ileś zawsze to samo strasznie mnie to wkur ;( a w ustawieniach mam zaznaczone 1024 512 i match bitmap i by sie nie rozmywało a to i tak na nic. Używam maxa 09 grafika radek x1600 256mb coś da się poradzić bo ja już nie wiem ;/
  3. djvortexxx dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam widziałem kilka tutków o oponie, feldze ale głównie do aut ja chciałbym coś większego stworzyc mianowicie takie oto koło http://www.4wheelingplus.com/images/zman_monster_truck02.jpg :) ale nie wiem jak sie za to wziąśc znaczy koło kołem cylinder itp ale bieżnik ... hm ktoś podpowie byłbym wdzięczny :)
  4. djvortexxx odpowiedział P4VV37 → na odpowiedź w temacie → Maya
    To ja też dołącze się do tego tematu , importuje obj do mayi 09 i pojawia mi sie obiekt ale jako siatka ... nie bardzo wiem jak zrobic by ten obiekt był "pełny" jak ktoś wie to help i dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności