Skocz do zawartości

Vondagar

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Vondagar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witajcie, Black Eye Games Ltd. poszukuje Grafików 3D do projektu gry MMORPG Gloria Victis (http://www.gloriavictisgame.com). Forma zatrudnienia: • Umowa o dzieło, praca zdalna. Wymagania i obowiązki: • Doświadczenie w modelowaniu enviro - najlepiej średniowiecznego. • Umiejętność tworzenia modeli low-poly wraz z wysokiej jakości teksturami. • Mile widziany umiejętności sculptingu. Z naszej strony oferujemy: • Bardzo elastyczny czas pracy - część zespołu siedzi od rana, część zaczyna późnym popołudniem. Również wchodzi w grę praca w mniejszym wymiarze godzin niż pełen etat. • Wynagrodzenie zależnie od doświadczenia i ilości godzin przepracowanych w miesiącu, które będzie mogło wzrosnąć wraz z rozwojem projektu. (Zazwyczaj bez żadnego problemu można jednego dnia przerobić mniej i pójść na piwo a odrobić to na weekendzie lub przekraczając 8 godzin następnego dnia) Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Mail: [email protected]
  2. Witajcie, Poszukujemy grafików 3D do projektu gry Gloria Victis (http://www.gloriavictisgame.com). Wymagania: • Doświadczenie w modelowaniu enviro - najlepiej średniowiecznego • Umiejętność tworzenia modeli low-poly wraz z wysokiej jakości teksturami • Mile widziany umiejętności sculptingu Z naszej strony oferujemy: • Pracę zdalną w formie umowy o dzieło • Bardzo elastyczny czas pracy - część zespołu siedzi od rana, część zaczyna późnym popołudniem. Również wchodzi w grę praca w mniejszym wymiarze godzin niż pełen etat. • Wynagrodzenie zależnie od doświadczenia i ilości godzin przepracowanych w miesiącu, które będzie mogło wzrosnąć wraz z rozwojem projektu. (Zazwyczaj bez żadnego problemu można jednego dnia przerobić mniej i pójść na piwo a odrobić to na weekendzie lub przekraczając 8 godzin następnego dnia) Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Mail: [email protected]
  3. Vondagar

    problem z normalmapą

    Te czerwone elementy to miejsca gdzie markuje ci na czerwono jak cage (klatka) jest źle ustawiona,(np. przcina sie z modelem low) sprubuj naciagnać verty klatki w modyfikatorze projection, mozna sobie to wyłączyc w opcjach ale wtededy bedziesz mial dziure w normalu.
  4. Musze przynać że zapowiada sie smakowicie, powodzenia.
  5. Powodzenia, fajnie że coś sie dzieje i ludzie chcą coś robić. Podoba mi się róznież to że na tej grupie ludzie dodają drugim otuchy. Taki post na liście dyskusyjnej pl.comp.grafika kończy się zaciekłą krytyką. Jeszcze raz powodzenia.
  6. Vondagar

    Marrakech Morocco 2005

    no jestem pod wrażeniem, naprawde dobra robota
  7. Vondagar

    POSTAĆ LP: Skaven

    No bajka, super
  8. Vondagar

    POSTAĆ LP: Skaven

    Bardzo fajny model i texturka, miecz jest ok, bo Skaven żyje w kanałach siciekowych, więc miecz powinien byc pordzewiały, i matowy...po drugie podkreśla prymitywność postaci. Co do mapek to faktycznie mozna je było spokojnie upchać w jednej mapie, chyba ze jest założenie rozdzielności przedmiotu od postaci.
  9. Pierwsze 2 sekcje to zrzuty z leveli zrobionych przez koderów jakies 1,5 roku temu do pokaznia możliwości silnika, ostatnia sekcja to aktualna sprawa, strona zostanie niebawem zmodernizowana. http://www.vondagar.k9.pl/pic/smg_full.jpg http://www.vondagar.k9.pl/pic/chest2.jpg http://www.atdruk.pl/mat/pic/wild_poster.jpg
  10. Vondagar

    .max do .x

    Jest jeszcze taki exporter http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx ale najlepszy moim zdaniem jest ten microsoftu plugin, A to ze obiekt jest nie w tą stronę: oś TOP w max to oś Z w DX, wiec przed exportem trzeba obrócić model, uważać też na lustro! bo zdaje sie modele wychdzą jeszcze w lustrze, ale to chyba wina maxa (mozna też zrobić restet X Form - czasami pomaga), no i oczywiście pamiętać żeby oś modelu była ustawioną do osi świata. Można użyć też Programu 3d exploration lub nowszy deep exploration, konwertuje do tego formatu.
  11. Tablet nie jest wymogiem, ja do tej pory pracuje na myszce, a tabletem to tylko podcieniowuje, bo jak robie detale do normal mapy to rysowanie z reki i tak sie nie przyda, w zasadzie kto na czym i jak pracuje nieistotne, ważny tylko efekt końcowy! Każdy szanujący sie grafik ma swój przetarty warsztat pracy.
  12. Dzięki, no więc wyjaśniam wszystkim zainteresowanym: Grupa liczy 8 osób, 3 koderów reszta z nas to graficy w różnych specjalnościach, ja osobiście zajmuję się właśnie texturami, głównie bronie i charaktery, czasami cos pomodeluje, textury na levelu narazie robi level designer sam, wiec deko moze to nie wyglada ciekawie, dlatego szukamy jednej dobrej i doświadczonej osoby, zeby zajeła by sie właśnie ulepszaniem tex, na levelu oraz texturowaniem modeli, (sprzety, i obiekty na palnszy) 1. Konstrukcja silnika jest taka ze moze sie wydawac za bardzo połyskliwa... zreszta odsyłam do doom 3 w tej kwestii (defakto zależne częsciowo od karty...) 2. Sa cienie w czasie rzeczywistym, ale tu faktycznie na zrzutach słabo widac, moze przez mgłe... 3. Detalizacja a i owszem... dlatego ten post...:) 4. Potrzeba wykonywac textury na ściany korytarzy, oraz na modele wstawiane do planszy typu szafki, komputery, i wszystko to co mozna spotakc grając w gre SF 5. W zasdzie potrzebny dodatkowy doświadczony grafik do tekstur (najlpiej pracujący na tablecie), niekiedy ciężko sie komuś przestawic ponieważ tu trzeba pracowac jednocześnie nad 3 mapami praktycznie, najpierw tworzymy mape normal (wypukłości) potem color, a na koniec robimy mampe połysków specular (tak ze tu nie ma czegos takiego jak gloss.. ehh) ew. mapy specjalne np. emisive.. itp Wiec trudno mi to wszystko wyjaśnić, w zasadzie same screeny nie oddają tego co jest, jeśli ktoś jest zainteresowany przyłączyć się do nas, to zapraszam, w imieniu całego SSS Teeamu.
  13. Grupa devloperska SSSTeam poszukuje chętnych do współpracy przy projkcie gry fpp. Grafik 2d - "textury" mile widziane doświadczenie w tworzeniu map na modele 3d, umiejętność dopasowania się do stylu HI-TECH i SF, komunikatywność, stałe łącze z Internetem Silnik jest nasz, oparty o technologie normalmap i aktywnego oświetlenia i i gotowy...(komplet wszystkich narzędzi) wcale nie potrzebuje kombajna. najnowsze sreeny na samym dole w dziale galeria! szczegóły na http://www.sssteam.com Przpraszam jeśli umieściłem ogłoszenie w złym dziale... ale ten mi sie wydał najodpowiedniejszy, dlatego wszystkich niezainteresowanych przepraszam z góry.
  14. Poszukuje pluginu do maxa, który podałby mi objętość sześcięnną modelu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności