Vondagar
Members-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Vondagar's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Witajcie, Black Eye Games Ltd. poszukuje Grafików 3D do projektu gry MMORPG Gloria Victis (http://www.gloriavictisgame.com). Forma zatrudnienia: • Umowa o dzieło, praca zdalna. Wymagania i obowiązki: • Doświadczenie w modelowaniu enviro - najlepiej średniowiecznego. • Umiejętność tworzenia modeli low-poly wraz z wysokiej jakości teksturami. • Mile widziany umiejętności sculptingu. Z naszej strony oferujemy: • Bardzo elastyczny czas pracy - część zespołu siedzi od rana, część zaczyna późnym popołudniem. Również wchodzi w grę praca w mniejszym wymiarze godzin niż pełen etat. • Wynagrodzenie zależnie od doświadczenia i ilości godzin przepracowanych w miesiącu, które będzie mogło wzrosnąć wraz z rozwojem projektu. (Zazwyczaj bez żadnego problemu można jednego dnia przerobić mniej i pójść na piwo a odrobić to na weekendzie lub przekraczając 8 godzin następnego dnia) Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Mail: [email protected]
-
Witajcie, Poszukujemy grafików 3D do projektu gry Gloria Victis (http://www.gloriavictisgame.com). Wymagania: • Doświadczenie w modelowaniu enviro - najlepiej średniowiecznego • Umiejętność tworzenia modeli low-poly wraz z wysokiej jakości teksturami • Mile widziany umiejętności sculptingu Z naszej strony oferujemy: • Pracę zdalną w formie umowy o dzieło • Bardzo elastyczny czas pracy - część zespołu siedzi od rana, część zaczyna późnym popołudniem. Również wchodzi w grę praca w mniejszym wymiarze godzin niż pełen etat. • Wynagrodzenie zależnie od doświadczenia i ilości godzin przepracowanych w miesiącu, które będzie mogło wzrosnąć wraz z rozwojem projektu. (Zazwyczaj bez żadnego problemu można jednego dnia przerobić mniej i pójść na piwo a odrobić to na weekendzie lub przekraczając 8 godzin następnego dnia) Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). Mail: [email protected]
-
- gloria victis
- grafik 3d
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Te czerwone elementy to miejsca gdzie markuje ci na czerwono jak cage (klatka) jest źle ustawiona,(np. przcina sie z modelem low) sprubuj naciagnać verty klatki w modyfikatorze projection, mozna sobie to wyłączyc w opcjach ale wtededy bedziesz mial dziure w normalu.
-
Musze przynać że zapowiada sie smakowicie, powodzenia.
-
Powodzenia, fajnie że coś sie dzieje i ludzie chcą coś robić. Podoba mi się róznież to że na tej grupie ludzie dodają drugim otuchy. Taki post na liście dyskusyjnej pl.comp.grafika kończy się zaciekłą krytyką. Jeszcze raz powodzenia.
-
no jestem pod wrażeniem, naprawde dobra robota
-
Bardzo fajny model i texturka, miecz jest ok, bo Skaven żyje w kanałach siciekowych, więc miecz powinien byc pordzewiały, i matowy...po drugie podkreśla prymitywność postaci. Co do mapek to faktycznie mozna je było spokojnie upchać w jednej mapie, chyba ze jest założenie rozdzielności przedmiotu od postaci.
-
Pierwsze 2 sekcje to zrzuty z leveli zrobionych przez koderów jakies 1,5 roku temu do pokaznia możliwości silnika, ostatnia sekcja to aktualna sprawa, strona zostanie niebawem zmodernizowana. http://www.vondagar.k9.pl/pic/smg_full.jpg http://www.vondagar.k9.pl/pic/chest2.jpg http://www.atdruk.pl/mat/pic/wild_poster.jpg
-
Jest jeszcze taki exporter http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx ale najlepszy moim zdaniem jest ten microsoftu plugin, A to ze obiekt jest nie w tą stronę: oś TOP w max to oś Z w DX, wiec przed exportem trzeba obrócić model, uważać też na lustro! bo zdaje sie modele wychdzą jeszcze w lustrze, ale to chyba wina maxa (mozna też zrobić restet X Form - czasami pomaga), no i oczywiście pamiętać żeby oś modelu była ustawioną do osi świata. Można użyć też Programu 3d exploration lub nowszy deep exploration, konwertuje do tego formatu.
-
Tablet nie jest wymogiem, ja do tej pory pracuje na myszce, a tabletem to tylko podcieniowuje, bo jak robie detale do normal mapy to rysowanie z reki i tak sie nie przyda, w zasadzie kto na czym i jak pracuje nieistotne, ważny tylko efekt końcowy! Każdy szanujący sie grafik ma swój przetarty warsztat pracy.
-
Dzięki, no więc wyjaśniam wszystkim zainteresowanym: Grupa liczy 8 osób, 3 koderów reszta z nas to graficy w różnych specjalnościach, ja osobiście zajmuję się właśnie texturami, głównie bronie i charaktery, czasami cos pomodeluje, textury na levelu narazie robi level designer sam, wiec deko moze to nie wyglada ciekawie, dlatego szukamy jednej dobrej i doświadczonej osoby, zeby zajeła by sie właśnie ulepszaniem tex, na levelu oraz texturowaniem modeli, (sprzety, i obiekty na palnszy) 1. Konstrukcja silnika jest taka ze moze sie wydawac za bardzo połyskliwa... zreszta odsyłam do doom 3 w tej kwestii (defakto zależne częsciowo od karty...) 2. Sa cienie w czasie rzeczywistym, ale tu faktycznie na zrzutach słabo widac, moze przez mgłe... 3. Detalizacja a i owszem... dlatego ten post...:) 4. Potrzeba wykonywac textury na ściany korytarzy, oraz na modele wstawiane do planszy typu szafki, komputery, i wszystko to co mozna spotakc grając w gre SF 5. W zasdzie potrzebny dodatkowy doświadczony grafik do tekstur (najlpiej pracujący na tablecie), niekiedy ciężko sie komuś przestawic ponieważ tu trzeba pracowac jednocześnie nad 3 mapami praktycznie, najpierw tworzymy mape normal (wypukłości) potem color, a na koniec robimy mampe połysków specular (tak ze tu nie ma czegos takiego jak gloss.. ehh) ew. mapy specjalne np. emisive.. itp Wiec trudno mi to wszystko wyjaśnić, w zasadzie same screeny nie oddają tego co jest, jeśli ktoś jest zainteresowany przyłączyć się do nas, to zapraszam, w imieniu całego SSS Teeamu.
-
Grupa devloperska SSSTeam poszukuje chętnych do współpracy przy projkcie gry fpp. Grafik 2d - "textury" mile widziane doświadczenie w tworzeniu map na modele 3d, umiejętność dopasowania się do stylu HI-TECH i SF, komunikatywność, stałe łącze z Internetem Silnik jest nasz, oparty o technologie normalmap i aktywnego oświetlenia i i gotowy...(komplet wszystkich narzędzi) wcale nie potrzebuje kombajna. najnowsze sreeny na samym dole w dziale galeria! szczegóły na http://www.sssteam.com Przpraszam jeśli umieściłem ogłoszenie w złym dziale... ale ten mi sie wydał najodpowiedniejszy, dlatego wszystkich niezainteresowanych przepraszam z góry.
-
Poszukuje pluginu do maxa, który podałby mi objętość sześcięnną modelu