-
Sypialnia
Heh, niestety plik ze scenką mi się posypał i został mi tylko plik z samymi ścianami i panelami. Zmieniłem trochę wystrój, nie patrzcie na bąbelkowy dywan (źle ustawiona mapa displace) i mapowanie drewna. Zastanawiam się nadal nad oświetleniem oraz nad zlikwidowaniem lewego regału i umieszczenie w tamtym miejscu wnęki z półeczkami. s_vimes: Mógłbyś podać przykład oświetlenia podtynkowego punktowego? Szczerze mówiąc słabo się na tym na razie znam. EDIT: Po wrzuceniu szafeczka na pierwszym planie wydaje się za duża :P, Materiały ogólnie w większości do zmiany, ale to już jutro.
-
Sypialnia
Witam ponownie. W tygodniu mam niewiele czasu więć prace będą się poruszać raczej powoli. Odchudziłem trochę półki i uchwyty, konstrukcja z tyłu to drewno ( taki wysoki połysk bo było czyszczone Pronto XD ). Scenka jest przepalona bo na razie nie bardzo mam ochotę kombinować z ustawieniami świateł i rendera dopóki nie zrobię czegoś więcej. Nie bardzo rozumiem o co chodziło Ci z tym obrazkiem na ścianie. Prosiłbym o jakieś propozycje na żyrandol, lampkę lub tym podobne bo szczerze mówiąć nie mam pojęcia co tutaj można powiesić. Dzięki za rady i podmalówkę w PSie. PS: Jak zwykle w moim wątku tłumy XD EDIT: Dywan oczywiście będzie dalej męczony, na razie wygląda dziwnie, bo nie styka się do końca z ziemią.
-
Sypialnia
Witam. Wrzucam do WIPa moją drugą wizkę. Jak zwykle chciałbym prosić o rady, czyli co poprawić a co całkowicie wyrzucić :P Poduszki i grzejnik pochodzą z Evermotion reszta moja. Nie mam żadnych refek więc może być parę nieścisłości w wymiarach. Dywan będe robił od nowa wrzuciłem go "aby był". No to chyba już wszystko XD. Render: Z góry dzięki za konstruktywną krytykę ^^
-
Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei
Update po małej przerwie XD. Nie ma to jak upojna noc sylwestrowa przy kompie.... BTW mam nadzieję, że mi coś doradzicie bo już mam dosyć tego modelu. Ostatnio próbowałem zrobić włosy i nawet fajnie wyszły, ale niestety na Hair Farm nie da się zapisywać :P. Jak dla mnie to pozostaje do poprawy oczywiście tekstura...no i to co powiecie. PS: Błagam nie patrzcie na ten tragiczny Shader oka XD
- Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei
- Pokój - Test oświetlenia
- Pokój - Test oświetlenia
-
Pokój - Test oświetlenia
Witam. Chodź uważam pracę za skończoną to raczej nie nadaje się do Final Works :P. Jest to raczej taka nauka oświetlenia. Część modeli nie jest moja. http://shiroi-shacho.deviantart.com/art/Room-Visualisation-Test-135651288 Nie wiem czy to dobry pomysł podawać linka z pracą na Deviancie. Najwyżej potem zmienię. Proszę o ostrą krytykę :P PS: Renderowane na V-Ray , 3Ds max 2009
-
Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei
Ostatnio nie mam czasu siedzieć przy kompie więc wolno idzie. Poprawiłem (przynajmniej tak mi sie wydaje :P) model twarzy i walczę z shaderem oka. Nie jestem pewny co do sposobu w jaki tworze rzęsy ( ze splainów), górne rzesy bede robil od nowa, dolne chyba zostaną. Nadal nie mam pomysłu jak stworzyć włosy więc jak macie jakies dobre tutoriale to prosiłbym o linki. Mała podmalówka w Photoshopie:
- Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei
-
Postać 3D: Final Fantasy VII Cissnei
Cześć. Otóż wziąłem się za modelowanie pierwszej główki i potrzebuję konstruktywnej krytyki. Nad pracą siedzę już sporo czasu i sam nie wiem co jest dobrze, a co źle. Jest to ogólnie drugi "organiczny" model za jaki się wziąłem, więc nie mam w tym doświadczenia. Zwykle modelowałem obiekty Low-Poly do starszych juź gier: JK3, GTA:SA. Można powiedzieć że jest to pierwszy model Hi-Poly. Największy problem mam z włosami, shaderem skóry i gałkami ocznymi. Pracuję w 3Ds Max 2009, rendereruje Mental Rayem. Referki: Model: Z góry dziękuję za wszelkie rady i krytykę XD. Pierwszy post na tym forum :P
Shiroi-Shacho
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta