Skocz do zawartości

tr000tyl

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Takie są moje ustawienia:
  2. tr000tyl dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam Czy ktoś z was orientuje się dlaczego format PNG wczytuje do maxa textury z inną gamma? Po zaimportowaniu modelu tekstura PNG ma ustawione USE IMAGE OWN GAMMA które zasadniczo różnie się od faktycznej gammy zdjęcia/tekstury. Zerknijcie na załączniki. Czy jest jakiś plugin który zmienia USE IMAGE WON GAMMA na USE DEFAULT SYSTEM GAMMA? Z JPG tak się nie dzieje
  3. Tak. Krzoczki od everów :) Dzięki za skrypt - jutro obadam
  4. RAM'u mam 64 GB a render pożera 38 GB Ogólnie render idzie bardzo szybko tylko bardzo powoli renderuje zieleń.
  5. 2x Intel Xeon X5570 2.93GHz A co do roślinności to różnie - niektóre (chyba większość) mają opacity
  6. Witam. Borykam sie ciągle z problemem jakim jest czas renderowania dużych scen. Nie wiem czy moje ustawienia w Vray są zbyt wysokie ale rendering, który ma 8000x6000 piks renderuje mi bardzo długo (ponad 48h). Zwłaszcza zieleń idzie bardzo ale to bardzo powoli. Czy to normalny czas renderowania??? Mam dwa procki (16 wątków). Używam HDRI (200 subdivs). ADAPTIVE IMAGE SAMPLER: Min sudivs: 1 Max subdivs: 50 Color thresh: 0.005 Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Bartek
  7. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Oświetlone jest za pomocą HDRI. Najpierw szukałem takiego które da podobny kąt nachylenia cieni a potem bawiłem się z Color Correction.
  8. tr000tyl dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Witam Oto moja najnowsza wizualizacja prezentująca projekt restauracji. Czy waszym zdaniem fotomontaż wygląda dobrze? pozdrawiam serdecznie
  9. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    ok A może mi ktoś napisać co zrobić aby mi nie uciekały particle? Na klatce pierwszej (0) mam ich sporo a jak dochodzi do ostatniej klatki (400) to jest ich coraz mniej.
  10. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    aha Dzięki wielkie :)
  11. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    chodzi tylko o to aby się przemieszczały i obracały w różnych kierunkach.
  12. tr000tyl dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam Nie jestem biegły w animacjach tak więc proszę o pomoc. Chodzi mi o wykonanie podobnej sceny jak w załączniku. Jak wykonać taki bałagan sześcianów? Czy jest jakaś inna metoda niż pluginem multiscatter? I jak je później wszystkie poruszyć i obrócić w różnych kierunkach? I tak żeby na siebie nie wpadały. Muszę wykonać taką animację ale nie mam pojęcia jak. Soft 3ds max i vray
  13. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Architektura
    dzięki :) trawa jest zrobiona w 3d
  14. tr000tyl odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Architektura
    A tutaj jeszcze dwie nowe.
  15. tr000tyl dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Witam Komentarze jak zwykle mile widziane. © Copyright All Rights Reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności