Skocz do zawartości

gollum1987

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Piotrków Trybunalski Polska

gollum1987's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. gollum1987

    Studio

    Jeszcze mam jedno pytanko:) Kto mi powie jaka opcja odpowiada za jakość zapisywanego rendera?
  2. Witam:) Przedstawiam swoj pierwszy rendereing studyjny rendererowany w vreju. Prosze o szczere komentarze oraz korekty. Dzieki.
  3. Swiatło jest tylko jedno to w oknie VrayLight szyby w oknie nie ma. Kamera to Target Camera . Co do opcji Invisible to już próbowałem , za oknem oczywiście robi się ciemno ale przepalenia nadal pozostają bez zmian. Color maping-iem tez sie bawilem ale to ściemnia mi się cała scena.
  4. Witam postanowiłem wykonać swoj pierwszy samodzielny rendering skromnego wnetrza bez zadnych niepodstawowych przedmiotów tylko oswietlenie i materialay. Uzywam w oknie swiatła Vreylight i tak jak widać na obrazku jest niesamowite prześwietlenie nie wiem czym ono jest spowodowane nie prubowalem zmieniac multipler światła ale wtedy scena jest a ciemna probowalem tez przyciemiac Vreymtl ale to rez nic nie daje wie ktos moze w czym tkwi problem . sory za jakośc obrazka ale nie mialem juz czasu go poprawiac Z góry dzięki:)
  5. aahaaa:D wybacz jestem poczatkujacy:) dzieki bo bym chyba do nocy siedzial:)
  6. Wie ktos moze w jaki sposob dokladnie rozświetla się scenę za pomocą environment oraz edytora materialów? Przechodze teraz jeden z tutoriali v-reya i zatrzymalem sie w jednym miejscu i juz kuje to od godziny dodam moze tekst z tutka ktory tlumaczy jak to zrobic. Ps.wydaje mi sie ze chodzi o skopiowanie materialu vRaymtl to environment ale nie wiem ja to skopiowac :/ dzieki z gory fragment tutka 3.2. Go to the Material Edtior and put the default VRayMtl in one of the slots (it shows up as being used in the "Environment" in the Material/Maps browser). 3.3. Make the diffuse color of the material RGB (200,200,200). Moze komus sie przyda http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_interior.htm
  7. witam:) zaczołem właśnie swoją zabawe z renderingiem w v-rey wymodelowalem prosty pokoj uzylem 2 swiatel przy oknie Vreylight i nie wiem dlaczego scena jest bardzo przeswietlona przez co gubie szcegoly w scenie. dodam ze multip. swiatel jest ustawiony na 2,0. Czy mozna jakos zmieniac moc dzialania swiatel np. poprzez opcje ustawien v-reya? z gory dzieki :)
  8. aaahaa:) dzieki :) i sory no niestety nie zadzialalo:/ w sumie udalo mi sie w materiale blueprinta zmniejszyc OPACITY ijakos da rade:) ale jak kots ma jeszcze inne pomysly bardziej cywilizowne to bede wdzieczny i moze jeszcze ktos skorzysta:)
  9. jestem poczatkujący i nie bardzo orientuje sie odnosnie PPM
  10. witam wszystkich.postanowilem wymodelowac swoj pierwszy samochod w 3d. Zaraz po ustawieniu blueprinta napotkalem na dziwny problem. Jak widac na zdjeciu (sory za duzy format) w oknie Front obiekt tuba chowa sie za Plainem co pzreszkadza mi w odpowiednim ustawieni boku auta. Prosze o pomoc bo juz 2 dzien to magluje i juz mi sie koncza pomysly. z gory dzieki i pozdarwiam wszystkich. szkoda tylko ze nie moge dodac zalocznika ok udalo sie juz jest:)
  11. gollum1987

    Kształt vertex-ów

    Wow :) dzieki wielkie. nic mi pozostalo jak tylko probowac probowac i probowac :) duzo roboty jeszcze pzredemna pozdrawiam!
  12. Witam wszystkich:) Jestem poczatkujacy chcialem napoczatek wymodelowac sobie krzeslo z jednego tutek niestety po angielsku a dopiero sie ucze:) a wiec moj problem polega na uzyskaniu z wykasowanych poligonow ksztalt koła tak jak na obrazkach jeden przedstawia moją prace a drugi efekt ktory chcialem uszyskac.Chcialem jeszcze zaznaczyc ze nie chodzi mi oczywiscie o ustawianie reczne :) z gory dzieki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności