Skocz do zawartości

divo

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

divo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. divo

    Wykładzanie gotowych obiektów

    SUPER_OkO: wygładzanie ;) siwy: nie znalazlem tej opcji - jakas wskazowka gdzie tego szukac? (obiekt to editable mesh)
  2. Witam, sciagam do swojej sceny gotowe obiekty ze strony producenta np http://www.kolo.com.pl/rysunki/ceramika/novatop/63100/63100-3d.dwg i importuje do maxa (v9) ale obiekty przy renderingu nie sa wygladzane. Probowalem z modyfikatorem MeshSmooth i podobnymi, ale nie uzyskalem zadowalającego efektu. Czy moglby mi ktos pomoc? Do renderingu uzywam mental raya
  3. sami popatrzcie jak to na razie badziewiasto wygląda :( :
  4. czy ktos wie jak zrobic taki efekt: http://raz.ro/gallery/2003/touran2/touran2.htm Chodzi mi o oswietlenie i te refleksy. Wyglada mi to jakby byl bialy box nad autem, ale to jest tylko moje przypuszczenie. Chce w swoim aucie zastosowac taki sam efekt ale nie wiem jak zrobic zeby od tekstury lakieru ladnie odbijalo sie otoczenie i jakich swiatel uzywac. Jak narazie moj samochod wyglada jakby byl z plastiku i nie wiem jak to zmienic. Jesli ktos wczesniej robil cos podobnego to bardzo prosze o pomoc.
  5. OK juz sobie poradzilem. Wielkie dzieki VGTsXVII !
  6. Dlaczego po zaimportwaniu obiektu z .3ds znikaja tekstury? Podczas renderowania sa widoczne, ale w \'perspective\' widac tylko model. Czy da sie tak zrobic aby po zaimportowaniu do sceny pliku 3ds dodawaly sie tekstury do \'Material Editora\', i zeby bylo je widac podczas edycji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności