Skocz do zawartości

proquest

Members
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

proquest's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Cześć, wiecie może czy w programie sculptris da radę wypalić normale z modeli hi-poly? Jeśli nie, to co polecacie? xNormal? Dzięki.
  2. proquest

    modelowanie siatki

    Control points, zaznaczasz teraz wybrane pointy we viewporcie (te żółtawe kwadraciki) i przesuwasz normalnie jak vertexy.
  3. a czy różni się normal od bump mapy?
  4. cześć owa mapa zmienia coś w ilości polygonów? Mam plane, 4 polygony i mogę z niego zrobić coś co wygląda jakby miało polygonów z 400 tak?
  5. jakby ktoś zobaczył tę siatkę, to można by było coś napisać.
  6. cześć, znacie jakieś ciekawe artykuły/tutoriale/książki o tematyce modelowania low poly, modele do gier? i jeszcze jedno pytanko, w low poly chyba znacznie rzadziej stosuje sie smoothy etc, no nie?
  7. ok, dzięki. a mógłbyś jeszcze rzucić okiem na to, i napisać jak zrobić, aby to się ladniej ze sobą łączyło. http://img267.imageshack.us/img267/7320/dasdask.jpg
  8. a możesz trochę szerzej, bo dopiero uczę się.
  9. jak się pozbyć tych kresek? http://img843.imageshack.us/img843/3492/35341388.jpg http://img822.imageshack.us/img822/6044/asdasdkec.jpg chodzi mi o to, aby nie było widać tych polygonów. tylko aby było to gładkie.
  10. proquest

    Ciemne modele w viewporcie

    dobra, temat można usunąć :D miałem flipnięte face'y, sorry za zawracanie głowy.
  11. we viewporcie mam dosłanie czarny model, przy renderowaniu jest kolor dobry, wiecie jak to naprawic?
  12. wiecie może jak ktoś oteksturował ten domek? jak to zrobić?
  13. Czy da się jakoś jednocześnie nałożyć arch material i normal/bump map?
  14. Może mi ktoś wyjaśnić jak to się dzieje? Wczytuje te dwie teksturki, i gdy maluje czarnym to pojawia sie tam jedna, a białym druga. Jak to działa? A jak bym miał 3 tekstury? Pozdrawiam
  15. proquest

    [ZBrush] malowanie

    Chodzi mi o to jak zachować wynik malowania po wyłączenie tego pędzelka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności