Skocz do zawartości

tomplus

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam Mam problem przy miksowaniu wyrenderowanych obrazów w 3ds maxie. Prosta scena - box i dwa źródła światła. Wyrenderowałem Render Elements: Diffuse, Lighting przy zapalonym świetle nr1, Lighting przy zapalonym świetle nr2. W Photoshopie zrobiony mix jest jaśniejszy niż scena wyrenderowana w całości w 3ds max (obydwa światła włączone). Czy ktoś wie czemu tak się dzieje i czy jest metoda, żeby zmiksowany w photoshopie obraz był taki sam jak render całości?
  2. tomplus odpowiedział tomplus → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Głos na Paveu69. Pomysł i model - rewelacja.
  3. Blesik TheAro400 YetoKnight Paveu69
  4. Ok. Jutro wrzucę temat z grafiką.
  5. To może temat pt: PUŁAPKA?
  6. tomplus odpowiedział rice → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Uploaded with ImageShack.us
  7. tomplus odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
  8. tomplus odpowiedział szczuro → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Ciekawe czy ktoś zgadł jaki owoc był inspiracją dla mojej pracy.
  9. tomplus odpowiedział szczuro → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Mój pierwszy speed modeling na forum.
  10. tomplus odpowiedział tomplus → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzięki serdeczne. Właśnie o takie coś mi chodziło
  11. Witam Potrzebuję pomocy ze stworzeniem takiej mapy: chciałbym, żeby ciemniejszy kolor był matowy, a jaśniejszy odbijający światło kierunkowo (błyszczący) Może ma ktoś pomysł...?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności