-
Miksowanie świateł - problem
Witam Mam problem przy miksowaniu wyrenderowanych obrazów w 3ds maxie. Prosta scena - box i dwa źródła światła. Wyrenderowałem Render Elements: Diffuse, Lighting przy zapalonym świetle nr1, Lighting przy zapalonym świetle nr2. W Photoshopie zrobiony mix jest jaśniejszy niż scena wyrenderowana w całości w 3ds max (obydwa światła włączone). Czy ktoś wie czemu tak się dzieje i czy jest metoda, żeby zmiksowany w photoshopie obraz był taki sam jak render całości?
- Tygodniowy Speed Modeling #76 - Sonda
- Tygodniowy Speed Modeling #76 - Sonda
-
Tygodniowy Speed Modeling #76
- Tygodniowy Speed Modeling #75 - KOSMITA
Ok. Jutro wrzucę temat z grafiką.- Tygodniowy Speed Modeling #75 - KOSMITA
To może temat pt: PUŁAPKA?- Tygodniowy Speed Modeling #75 - KOSMITA
- TSM #74 Skarbonka
Uploaded with ImageShack.us- TSM # 73 - Postać z kreskówki
- Tygodniowy Speed Modeling #32: automat
- Tygodniowy Speed Modeling #31: But
Ciekawe czy ktoś zgadł jaki owoc był inspiracją dla mojej pracy.- Tygodniowy Speed Modeling #31: But
Mój pierwszy speed modeling na forum.- Problem z wykonaniem materiału
Dzięki serdeczne. Właśnie o takie coś mi chodziło- Problem z wykonaniem materiału
Witam Potrzebuję pomocy ze stworzeniem takiej mapy: chciałbym, żeby ciemniejszy kolor był matowy, a jaśniejszy odbijający światło kierunkowo (błyszczący) Może ma ktoś pomysł...? - Tygodniowy Speed Modeling #75 - KOSMITA
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności