Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tomplus

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam Mam problem przy miksowaniu wyrenderowanych obrazów w 3ds maxie. Prosta scena - box i dwa źródła światła. Wyrenderowałem Render Elements: Diffuse, Lighting przy zapalonym świetle nr1, Lighting przy zapalonym świetle nr2. W Photoshopie zrobiony mix jest jaśniejszy niż scena wyrenderowana w całości w 3ds max (obydwa światła włączone). Czy ktoś wie czemu tak się dzieje i czy jest metoda, żeby zmiksowany w photoshopie obraz był taki sam jak render całości?
  2. Głos na Paveu69. Pomysł i model - rewelacja.
  3. Blesik TheAro400 YetoKnight Paveu69
  4. Ok. Jutro wrzucę temat z grafiką.
  5. To może temat pt: PUŁAPKA?
  6. tomplus odpowiedział rice → na temat → Archiwum - Speed Modeling
    Uploaded with ImageShack.us
  7. Ciekawe czy ktoś zgadł jaki owoc był inspiracją dla mojej pracy.
  8. Mój pierwszy speed modeling na forum.
  9. Dzięki serdeczne. Właśnie o takie coś mi chodziło
  10. Witam Potrzebuję pomocy ze stworzeniem takiej mapy: chciałbym, żeby ciemniejszy kolor był matowy, a jaśniejszy odbijający światło kierunkowo (błyszczący) Może ma ktoś pomysł...?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.