Wszystko robie w 3ds maxie bo najbardziej go rozumiem. Nawet nie wiedziałem, że jest taki program stickman ;O A tak po za tym wchodze w object properties i już mam odchaczony rendering i mi też usuwa podczas importu te IK Chainy, które robiłem z Animation->IK Solvers->HI Solvers, w object list są ale jak je zaznacze to są małymi kwadracikami i nie działają tak jak powinny. Robiłem to wszystko na podstawie turtoriala jak zrobić pająka na youtube, a chcem swój char używać w różnych scenach, żeby go od nowa nie robić ;/
Podczas importu mam błąd dotyczący jednej kości.
Warning: BindPose - MismatchedMatrices(1)
Tak wygląda na tej scenie na której go zrobiłem:
http://img194.imageshack.us/i/2121321.jpg/
Normalnie mogę nim ruszać.
A tak wygląda gdy go importne do innej:
http://img36.imageshack.us/i/beztytuutk.jpg/
Cały sie posypał nawet kośćmi moge suwać na boki :/