Skocz do zawartości

Wizzardius

Members
  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Wizzardius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wizzardius

    Scena w Vrayu

    Tak właśnie tej kamery. Poprawiłem balans bieli i jest git. Dzięki :) Ale tematu nie zamykać przez najblizsze 5 dni prosze.
  2. Wizzardius

    Scena w Vrayu

    hej witajcie. Chce w końcu sobie zrobić scene do tych paru modelów które zrobiłem, lecz średnio mi to wychodzi... Korzystam z tego tutoriala: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=75762 I mimo, że (chyba) wszystko jest ustawione dokładnie tak jak u autora, to efekt końcowy jest kompletnie inny - wszystko jest brązowe. Na obrazku jest NORMALNIEJ ponieważ wartości światła z 5/7/10 zwiększyłem do minimum 30. (słaba jakośc, żeby szybko mi się zrenderowało) Setup wygląda mniej więcej tak: Macie jakieś pomysły? Żeby wszystko było normalne białe jak w tutorialu, a nie brązowe i przejaskrawione? PS Dodam, ze jeśli chodzi o rendering jestem tzw. "betonem", tzn NIGDY sie w to nie bawiłem.
  3. Witajcie. Jak wymodelować dziurku w cylindrze, tak jak pokazane na obrazku: http://oi48.tinypic.com/2dsg5yh.jpg ?? Jakiekolwiek pomysły? (3ds max 2013 )
  4. Właśnie to ostrze wbijające się w pierscień też mi się średnio podoba, lecz zrobiłem tak jak było na blueprincie. Pokombinuje nad tym później.
  5. Hej witajcie. Moja pierwsza samodzielna* praca. Wcześniej tylko próbowałem swoich sił z tutorialami z Cg tuts+. Renderować i teksturować nie umiem, więc zamieszczam zdjęcia modelu z viewporta. Jeśli ewentualnie macie jakiś dobry tutorial na dobrą scene (vray/mental) to możecie zapodać. http://s1.postimage.org/u63qfmi4t/image.png http://s1.postimage.org/dwdkcq7gt/image.png http://s1.postimage.org/ox8phqzpp/image.png http://s1.postimage.org/vq92e0qj1/image.png Sam widze jeszcze pare elementów do poprawy. Jak będe miał czas to jeszcze bardziej model domasteruje. * dużo mi pomogliście na forum z paroma elementami.
  6. Następne pytanko. Chyba coś kliknąłem i teraz zamiast poligonów podświetlonych na czerwono, mam tylko ich krawędzie: http://oi46.tinypic.com/2i1kpqp.jpg Jak przywrócić standardowy stan?
  7. Ale ze mnie ośla łąka. @MrBuffoon ma racje. Nie mam loopa przez cały sześcian. Dzięki za pomoc.
  8. No mam, ale wielkości muszą być idealnie równe, więc wyciąłem element widoczny na obrazku i chce go wkleić z boku. Z tym, ze po wklejeniu nie wiem czemu siatka mi sie niszczy.
  9. Dzięki za pomoc. Teraz następna sprawa. Jak przyczepić ten oddzielny element do boxa? Próbowałem maksymalnie dokładnie go ustawić i collapsować vertexy (weldować też) i ciągle w miejscu trójkątów (trzymających koło) robi mi się po turbosmoothie ostry bałagan ;/ Powiem więcej. po prawo (na obrazku) jest ten sam element zrobiony oryginalnie i po Turbosmoothie wygląda idealnie... http://oi50.tinypic.com/t5fvy8.jpg
  10. http://oi50.tinypic.com/miymv5.jpg
  11. Otóż mam troszke zmodyfikowany cylinder. Teraz mam za zadanie zaokrąglić go tak, by ładnie wpasował się w krawędź. Próbowałem modyfikatorem bend, + ffd, ale za dużo poprawania, a efekt i tak w paru miejscach jest niezadowalający (jest nie równo). W związku z tym, mam pytanie, jak nadać cylindrowi kształt linii?
  12. Heh, jest wszystko tak jak być powinno :) Wielkie dzięki za filmik.
  13. Wszystko mi się podoba, ale generalnie bez turbosmootha/meshsmootha będe miał ostre krawędzie i nie wiem czy będzie to wyglądało estetycznie z resztą modelu na którym mam turbosmootha. Z drugiej strony nie wiem jak nałożyc na tego kijaszka już zrobionego dodatkowego krawędzie, żeby turbosmooth wyszedł ;x. Generalnie jutro pokombinuje, ale jak ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia to walić.
  14. Działa :D Czyli mam już 2 sposoby na zrobienie takiego cylindra. Lecz wciąż mam jeden problem: http://oi50.tinypic.com/2jaer79.jpg Takie coś mi po chamferze wychodzi. I teraz pytanie, dalej bawić się coś z siatką, czy już sobie extrudować? Dawalibyście turbosmootha albo meshsmootha na to? (robie model high poly) (Czym sie różni turbosmoot i meshsmooth w teorii?)
  15. @smoku - a jak pozbyć się edgów poziomych i pionowych jak już będe miał siatke ukośną? @Moniu & @Miłosz - Połączyłem wasz sposób. Bowiem jak zrobie cylinder i użyje topology, to przy górnej i dolnej krawędzi cylindra robi mi się bigos w siatce (niezaleznie jakie poligony zaznacze w trybie editablle poly), więc zrobiłem plejna, na nim topologie. Tylko teraz serio głupi jestem bo nie wiem jak takiego plejna połączyć w cylinder (jaki modyfikator?). EDIT: NIEAKTUALNE. Udało mi się użyc topology bezpośrednio na cylinderze, troche pośwriowałem z siatką i jest tak jak chce. Ale Pozostaje pytanie czysto teoretyczne (ciekawość mnie zjada). Jak połaczyć plejna za pomocą jakiego modyfikatora w cylinder? Czekam na odpowiedz, Pozdrawiam Wizzardius.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności