Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wizzardius

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → V-Ray
    Tak właśnie tej kamery. Poprawiłem balans bieli i jest git. Dzięki :) Ale tematu nie zamykać przez najblizsze 5 dni prosze.
  2. Wizzardius dodał temat → w V-Ray
    hej witajcie. Chce w końcu sobie zrobić scene do tych paru modelów które zrobiłem, lecz średnio mi to wychodzi... Korzystam z tego tutoriala: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=75762 I mimo, że (chyba) wszystko jest ustawione dokładnie tak jak u autora, to efekt końcowy jest kompletnie inny - wszystko jest brązowe. Na obrazku jest NORMALNIEJ ponieważ wartości światła z 5/7/10 zwiększyłem do minimum 30. (słaba jakośc, żeby szybko mi się zrenderowało) Setup wygląda mniej więcej tak: Macie jakieś pomysły? Żeby wszystko było normalne białe jak w tutorialu, a nie brązowe i przejaskrawione? PS Dodam, ze jeśli chodzi o rendering jestem tzw. "betonem", tzn NIGDY sie w to nie bawiłem.
  3. Witajcie. Jak wymodelować dziurku w cylindrze, tak jak pokazane na obrazku: http://oi48.tinypic.com/2dsg5yh.jpg ?? Jakiekolwiek pomysły? (3ds max 2013 )
  4. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → Work in progress (WIP)
    Właśnie to ostrze wbijające się w pierscień też mi się średnio podoba, lecz zrobiłem tak jak było na blueprincie. Pokombinuje nad tym później.
  5. Hej witajcie. Moja pierwsza samodzielna* praca. Wcześniej tylko próbowałem swoich sił z tutorialami z Cg tuts+. Renderować i teksturować nie umiem, więc zamieszczam zdjęcia modelu z viewporta. Jeśli ewentualnie macie jakiś dobry tutorial na dobrą scene (vray/mental) to możecie zapodać. http://s1.postimage.org/u63qfmi4t/image.png http://s1.postimage.org/dwdkcq7gt/image.png http://s1.postimage.org/ox8phqzpp/image.png http://s1.postimage.org/vq92e0qj1/image.png Sam widze jeszcze pare elementów do poprawy. Jak będe miał czas to jeszcze bardziej model domasteruje. * dużo mi pomogliście na forum z paroma elementami.
  6. Następne pytanko. Chyba coś kliknąłem i teraz zamiast poligonów podświetlonych na czerwono, mam tylko ich krawędzie: http://oi46.tinypic.com/2i1kpqp.jpg Jak przywrócić standardowy stan?
  7. Ale ze mnie ośla łąka. @MrBuffoon ma racje. Nie mam loopa przez cały sześcian. Dzięki za pomoc.
  8. No mam, ale wielkości muszą być idealnie równe, więc wyciąłem element widoczny na obrazku i chce go wkleić z boku. Z tym, ze po wklejeniu nie wiem czemu siatka mi sie niszczy.
  9. Dzięki za pomoc. Teraz następna sprawa. Jak przyczepić ten oddzielny element do boxa? Próbowałem maksymalnie dokładnie go ustawić i collapsować vertexy (weldować też) i ciągle w miejscu trójkątów (trzymających koło) robi mi się po turbosmoothie ostry bałagan ;/ Powiem więcej. po prawo (na obrazku) jest ten sam element zrobiony oryginalnie i po Turbosmoothie wygląda idealnie... http://oi50.tinypic.com/t5fvy8.jpg
  10. http://oi50.tinypic.com/miymv5.jpg
  11. Otóż mam troszke zmodyfikowany cylinder. Teraz mam za zadanie zaokrąglić go tak, by ładnie wpasował się w krawędź. Próbowałem modyfikatorem bend, + ffd, ale za dużo poprawania, a efekt i tak w paru miejscach jest niezadowalający (jest nie równo). W związku z tym, mam pytanie, jak nadać cylindrowi kształt linii?
  12. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → Modeling
    Heh, jest wszystko tak jak być powinno :) Wielkie dzięki za filmik.
  13. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → Modeling
    Wszystko mi się podoba, ale generalnie bez turbosmootha/meshsmootha będe miał ostre krawędzie i nie wiem czy będzie to wyglądało estetycznie z resztą modelu na którym mam turbosmootha. Z drugiej strony nie wiem jak nałożyc na tego kijaszka już zrobionego dodatkowego krawędzie, żeby turbosmooth wyszedł ;x. Generalnie jutro pokombinuje, ale jak ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia to walić.
  14. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → Modeling
    Działa :D Czyli mam już 2 sposoby na zrobienie takiego cylindra. Lecz wciąż mam jeden problem: http://oi50.tinypic.com/2jaer79.jpg Takie coś mi po chamferze wychodzi. I teraz pytanie, dalej bawić się coś z siatką, czy już sobie extrudować? Dawalibyście turbosmootha albo meshsmootha na to? (robie model high poly) (Czym sie różni turbosmoot i meshsmooth w teorii?)
  15. Wizzardius odpowiedział Wizzardius → na temat → Modeling
    @smoku - a jak pozbyć się edgów poziomych i pionowych jak już będe miał siatke ukośną? @Moniu & @Miłosz - Połączyłem wasz sposób. Bowiem jak zrobie cylinder i użyje topology, to przy górnej i dolnej krawędzi cylindra robi mi się bigos w siatce (niezaleznie jakie poligony zaznacze w trybie editablle poly), więc zrobiłem plejna, na nim topologie. Tylko teraz serio głupi jestem bo nie wiem jak takiego plejna połączyć w cylinder (jaki modyfikator?). EDIT: NIEAKTUALNE. Udało mi się użyc topology bezpośrednio na cylinderze, troche pośwriowałem z siatką i jest tak jak chce. Ale Pozostaje pytanie czysto teoretyczne (ciekawość mnie zjada). Jak połaczyć plejna za pomocą jakiego modyfikatora w cylinder? Czekam na odpowiedz, Pozdrawiam Wizzardius.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.