Skocz do zawartości

seba_stian

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

seba_stian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Model dobry poza bokiem co już zauważyłeś. Natomiast źle wpasowany w tło. Moim zdaniem koła za bardzo topią się w asfalcie. No i lampy te w tunelu jakieś dziwne. Pozdro
  2. Siema. Też jestem początkujący ale postaram się pomóc. Jeśli chodzi o te lampy to modeluj je tak jak karoserię. W edit poly daj na edge i bridgem połacz górne krawędzie z dolnymi a potem modeluj kształty. Jeśli chodzi o te kółka na progu to możesz np. cutem zrobić okrąg, potem zaznaczyć ten poligon okrągły, zrobić 2x inset. Poprzesuwać do tyłu i dać chamfery. A co do krawędzi to daj większy ts/ms albo powyrównuj werteksy. Pozdro i powodzenia w nauce 3ds`a. PS. Jakby coś było niezrozumiałe to pisz.
  3. Jedidan12, napisałem przecież że siatka jeszcze przed chamferami, a co do maski to wiem że do poprawienia. smoku123, blueprinty są niezgodne z sobą więc tak robię żeby to jako tako było proporcjonalne, a blueprinty tylko tak ogólnie mi zarysowują bryłę auta. Pozdro
  4. Kolejny up. http://zapodaj.net/2acbf5927e87.bmp.html http://zapodaj.net/b4600b4fa638.jpg.html Widzę że maska i przedni bumper do poprawy, zobaczyłem to dopiero na renderze. Wydaje mi się że ogólna bryła boku i dachu już takie zostaną. Oczywiście jeszcze chamfery. Wypisujcie błędy. Pozdro!!!
  5. To kółko z logiem audi wygląda krzywo ale może to przez perspektywe. A tak to OK.
  6. Witam. Zamieszczam swoje podejście do drugiego mojego modelu 3d. Wybór padł na punto ponieważ za parę dni idę na prawko;p http://img163.imageshack.us/img163/9900/modeldy.jpg Wytykajcie błędy. Ps. Mam nadzieję że w końcu uda mi się skończyć model, bo bmw już sobie odpuściłem;d
  7. pecet i jedidan12 dzięki za wytykanie błędów ;p Przejrzałem parę tutków i wrzucam nową siatkę, mam nadzieje że teraz lepiej. http://zapodaj.net/3e644dcfc616.bmp.html Walczę z tą bmką i mam nadzieje że się nie poddam i w trakcie modelowania nabędę umiejętności które pozwolą mi ją skończyć.
  8. Jedyne co wydaje mi się że jest źle to, że na lustrze masz za dużo szumu. Wydaje mi się też że kołdra powinna być trochę bardziej pognieciona. Pozdro
  9. Nigdy nie jest za późno;p Pokaż siatkę może coś poradzę chociaż też dopiero zaczynam. Powodzenia w nauce Pozdro
  10. Witam po krótkiej przerwie;d W związku z uwagami o za gęstą siatkę zacząłem model od początku. Wrzucam od razu początek żeby szybko zweryfikować błędy. http://zapodaj.net/a999243a58eb.bmp.html Zaznaczyłem 2 miejsca w których prosiłbym was o pomoc w usunięciu trójkątów, z góry dzięki za pomoc i udzielanie rad, które mam nadzieję pomogą mi opanować maxa. Pozdro
  11. Wklej siatkę to będzie lepiej widać. Wygląda to trochę tak jakby ta dolna część była trochę za wysoko i miała większy obwód. Tak jak pisałem daj siatkę z góry i z boku to może uda się komuś tobie pomóc. Pozdro
  12. To znowu ja ;d Poczyniłem małe postępy z tą bmką więc daje do oceny. http://zapodaj.net/c097e3ccde43.bmp.html http://zapodaj.net/b9c843ac8050.bmp.html Wiem że w niektórych miejscach jest jeszcze krzywo, ciągle staram się to poprawić ale wraz z następnymi elementami vertexy się na siebie nakładają i jest coraz trudniej;d Maska, tylnia część dach i tył klapy już chyba zostawie bo nigdy tego nie skończę;d Piszcie co jest jeszcze źle.
  13. blinq dzięki za pomoc. Zawsze próbowałem zaznaczać vertexy albo krawędzie i nic się nie działo ;D. Teraz przy następnym modelu będzie mi łatwiej równać siatkę bo pochowam polygony i nie będzie tyle vertexów nałożonych na siebie. Jak ja na to nie wpadłem? ;D Jutro następny up Pozdro
  14. Witam wszystkich. Od paru dni staram się ogarnąć maxa i chciałbym podać wam do oceny mój model. http://zapodaj.net/a267edcd93e0.bmp.html i siatka http://zapodaj.net/b0e04c220dae.bmp.html Wiem że siatka jest trochę krzywa ale już ciężko będzie to poprawić. Wytykajcie błędy i ew, jakieś dobre sposoby na naprawę ich. PS. Da się jakoś ukryć część obiektu bez deatachowania go. Pozdro ALL ;)
  15. Witam. Próbuje swoich sił w wymodelowaniu samochodu i natknąłem się na problem.http://iv.pl/viewer.php?file=98205618561573761134.jpg Chodzi o to że z boku i z tyłu( w miejscach styku tych płaszczyzn) wymodelowałem już w miarę dokładny kształt, ale obszary te nie pasują do siebie. Jeżeli macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu to piszcie. Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności