Model dobry poza bokiem co już zauważyłeś.
Natomiast źle wpasowany w tło. Moim zdaniem koła za bardzo topią się w asfalcie.
No i lampy te w tunelu jakieś dziwne.
Pozdro
Siema. Też jestem początkujący ale postaram się pomóc. Jeśli chodzi o te lampy to modeluj je tak jak karoserię. W edit poly daj na edge i bridgem połacz górne krawędzie z dolnymi a potem modeluj kształty.
Jeśli chodzi o te kółka na progu to możesz np. cutem zrobić okrąg, potem zaznaczyć ten poligon okrągły, zrobić 2x inset. Poprzesuwać do tyłu i dać chamfery.
A co do krawędzi to daj większy ts/ms albo powyrównuj werteksy.
Pozdro i powodzenia w nauce 3ds`a.
PS. Jakby coś było niezrozumiałe to pisz.
Jedidan12, napisałem przecież że siatka jeszcze przed chamferami, a co do maski to wiem że do poprawienia.
smoku123, blueprinty są niezgodne z sobą więc tak robię żeby to jako tako było proporcjonalne, a blueprinty tylko tak ogólnie mi zarysowują bryłę auta.
Pozdro
Kolejny up.
http://zapodaj.net/2acbf5927e87.bmp.html
http://zapodaj.net/b4600b4fa638.jpg.html
Widzę że maska i przedni bumper do poprawy, zobaczyłem to dopiero na renderze.
Wydaje mi się że ogólna bryła boku i dachu już takie zostaną. Oczywiście jeszcze chamfery.
Wypisujcie błędy. Pozdro!!!
Witam. Zamieszczam swoje podejście do drugiego mojego modelu 3d.
Wybór padł na punto ponieważ za parę dni idę na prawko;p
http://img163.imageshack.us/img163/9900/modeldy.jpg
Wytykajcie błędy.
Ps. Mam nadzieję że w końcu uda mi się skończyć model, bo bmw już sobie odpuściłem;d
pecet i jedidan12 dzięki za wytykanie błędów ;p
Przejrzałem parę tutków i wrzucam nową siatkę, mam nadzieje że teraz lepiej.
http://zapodaj.net/3e644dcfc616.bmp.html
Walczę z tą bmką i mam nadzieje że się nie poddam i w trakcie modelowania nabędę umiejętności które pozwolą mi ją skończyć.
Witam po krótkiej przerwie;d W związku z uwagami o za gęstą siatkę zacząłem model od początku. Wrzucam od razu początek żeby szybko zweryfikować błędy.
http://zapodaj.net/a999243a58eb.bmp.html Zaznaczyłem 2 miejsca w których prosiłbym was o pomoc w usunięciu trójkątów, z góry dzięki za pomoc i udzielanie rad, które mam nadzieję pomogą mi opanować maxa. Pozdro
Wklej siatkę to będzie lepiej widać. Wygląda to trochę tak jakby ta dolna część była trochę za wysoko i miała większy obwód. Tak jak pisałem daj siatkę z góry i z boku to może uda się komuś tobie pomóc. Pozdro
To znowu ja ;d Poczyniłem małe postępy z tą bmką więc daje do oceny.
http://zapodaj.net/c097e3ccde43.bmp.html
http://zapodaj.net/b9c843ac8050.bmp.html
Wiem że w niektórych miejscach jest jeszcze krzywo, ciągle staram się to poprawić ale wraz z następnymi elementami vertexy się na siebie nakładają i jest coraz trudniej;d
Maska, tylnia część dach i tył klapy już chyba zostawie bo nigdy tego nie skończę;d
Piszcie co jest jeszcze źle.
blinq dzięki za pomoc. Zawsze próbowałem zaznaczać vertexy albo krawędzie i nic się nie działo ;D. Teraz przy następnym modelu będzie mi łatwiej równać siatkę bo pochowam polygony i nie będzie tyle vertexów nałożonych na siebie.
Jak ja na to nie wpadłem? ;D Jutro następny up Pozdro
Witam wszystkich. Od paru dni staram się ogarnąć maxa i chciałbym podać wam do oceny mój model. http://zapodaj.net/a267edcd93e0.bmp.html
i siatka http://zapodaj.net/b0e04c220dae.bmp.html
Wiem że siatka jest trochę krzywa ale już ciężko będzie to poprawić.
Wytykajcie błędy i ew, jakieś dobre sposoby na naprawę ich.
PS. Da się jakoś ukryć część obiektu bez deatachowania go.
Pozdro ALL ;)
Witam. Próbuje swoich sił w wymodelowaniu samochodu i natknąłem się na problem.http://iv.pl/viewer.php?file=98205618561573761134.jpg
Chodzi o to że z boku i z tyłu( w miejscach styku tych płaszczyzn) wymodelowałem już w miarę dokładny kształt, ale obszary te nie pasują do siebie. Jeżeli macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu to piszcie. Z góry dziekuje