takie pytanie, jak zrobić taką karbowaną rure jak do odkurzacza, miałem to w jakiejś książce, ale ją sprzedałem. generalnie pamiętam, że chodziło o Lofting.
Posiadłem wiedze dzięki której moge sam sobie odpowiedzieć na własne pytanie.
A więc to co chce zrobić jest niewykonalne w maxie 5,0. Ta funkcja jest natomiast dostępna w Maxsi 6.
Chyba coś z moim playerem jest nie tak, bo max wyświetla komunikat, że \"z tym plikiem nie jest skojażona żadna aplikacja\", a przecież jest. Spróbuje coś innego zainstalować.
Chce zmienić aplikacje odpowiedzialną za odtwarzanie preview(ów). No i nie moge się doszukać gdzie to i jak to...
Jakby ktoś mógł rozjaśnić mój umysł, to bardzo bym był wdzięczny.
Właśnie ściągnołem sobie tego helpa. Sciągnołem sobie też Tutoriale i inne dobroci które tam znalazłem (razem ponad 700Mb). Moge tylko kolejny raz podziękować:)
Kopia dlatego, żeby miał tą samą liczbe wierzhołków, potem deformujesz obiekt używając narzędzi, które nie zmieniają ilości wierzhołków, możesz te wierzhołki natomiast dowolnie przesówać, dzięki czemu morzesz zrobić zupełnie inny obiekt.
A jeżeli chodzi o tekstury to w material editor musisz wybrać jako rodzaj materiału, materiał \'morpher\", w którym możesz ustawić różne materiały dla różnych obiektów docelowych.
Służy do tego modyfikator morpher. Przypisujesz go obiektowi, który chcesz przekształcić a następnie w rolecie \'channel parameters\' klikasz na \'pick object from scene\' i wybierasz obiekt docelowy. Animacje realizujesz poprzez animowanie parametru znajdującego się w rolecie \'channel list\' obok pola z nazwą obiektu, który wybrałeś jako element docelowy. Przy czym trzeba pamiętać aby elementy docelowe były kopiami orginału o tej samej liczbie wierzchołków.
No mamnadzieje, że jest to dla ciebie czytelne. Pozdrowienia i miłego morphowania:)