Witam, mam problem z eksplozją przy oświetleniu dziennym (daylight z mr sun i mr sky). Eksplozję zrobiłem przy pomocy sphere gizmo/fire effect. Niestety widoczna jest ona jako czarna, cząsteczkowa plama. Korzystam z mr Photographic Exposure Control i wszystkie inne obiekty są dobrze widoczne. Próby w ustawieniach Physical scal z Physical Units (cd/m2) na Unitless jedynie zmieniają czarną plamę w białą bez ujawniania kolorów wybuchu. Proszę o pomoc.
Dzięki za szybkie odpowiedzi.
Według helpa w maxie nie powinienem ustawiać LEC jeśli tworze animację. Mam ustawione mr Photographic Exposure Controler i jest to jedyny "renderujący" kontroler w mojej animacji. Gdy zmieniam na LEC wyskakuje: Exposure control "Linear Exposure Control" is not supported.
Na liście Light Lister mam tylko trzy światła: mr Sky Lights, mr Sun Lights i Standard Lights (którego włąśnie nie wyświetla).
Próbowałem tworzyć w nowym pliku scenę tylko z boxem i wymienionymi wyżej światłami, efekt jest taki sam. Da się to w ogóle zrobić?
Witam, korzystam ze światła dayligh, które działa prawidłowo jednak przy próbie podłączenia jakiegokolwiek dodatkowego oświetlenia np. Standard/Free spot nie widać zmiany. Wersja 3ds max 2009. Proszę o pomoc wie ktoś jak to rozwiązać?