Skocz do zawartości

emilyahoo

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

emilyahoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, mam problem z eksplozją przy oświetleniu dziennym (daylight z mr sun i mr sky). Eksplozję zrobiłem przy pomocy sphere gizmo/fire effect. Niestety widoczna jest ona jako czarna, cząsteczkowa plama. Korzystam z mr Photographic Exposure Control i wszystkie inne obiekty są dobrze widoczne. Próby w ustawieniach Physical scal z Physical Units (cd/m2) na Unitless jedynie zmieniają czarną plamę w białą bez ujawniania kolorów wybuchu. Proszę o pomoc.
  2. :D zadziałało..., obiekt na podglądzie jest maksymalnie wypalony w miejscu spotlightu ale po zrenderowaniu wszystko ładnie wygląda. Dzięki za pomoc.
  3. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Według helpa w maxie nie powinienem ustawiać LEC jeśli tworze animację. Mam ustawione mr Photographic Exposure Controler i jest to jedyny "renderujący" kontroler w mojej animacji. Gdy zmieniam na LEC wyskakuje: Exposure control "Linear Exposure Control" is not supported. Na liście Light Lister mam tylko trzy światła: mr Sky Lights, mr Sun Lights i Standard Lights (którego włąśnie nie wyświetla). Próbowałem tworzyć w nowym pliku scenę tylko z boxem i wymienionymi wyżej światłami, efekt jest taki sam. Da się to w ogóle zrobić?
  4. Multiplier w spocie jest 2krotny i na dodatek dałem kontrastowe, zielone światło. Na podglądzie jest widoczne, przy renderowaniu o dziwo nie. :/
  5. Witam, korzystam ze światła dayligh, które działa prawidłowo jednak przy próbie podłączenia jakiegokolwiek dodatkowego oświetlenia np. Standard/Free spot nie widać zmiany. Wersja 3ds max 2009. Proszę o pomoc wie ktoś jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności