-
Postac 3d: Low Poly Doll
Ad01: Policzki są zaciemnione przez kąt padania promieni światła. Ad02: Widok z przodu psują trochę oczy, chciałem żeby były duże i wyszły z lekka wyłupiaste, poprawie to. AD03: Gomez dzięki za linka, przyda się na pewno przy następnych modelach, ten chce już skończyć i do tego nie dysponuje teraz tabletem. Jeśli chodzi o anatomie to chciałem uzyskać kreskówkowy efekt, co nie do końca wyszło na plus, ale ogólnie efekt końcowy mi się podoba. Ten model mam zamiar wykorzystać w grze typu dress up w 3d, postanowiłem zacząć od czegoś w miarę prostego, na ambitniejsze modele i gry przyjdzie jeszcze czas.
-
Postac 3d: Low Poly Doll
Blender Game Engine (GLSL), 3 światła: W 95% skończony model bazowy, 7621 trójkątów, całość składa się z kilku oddzielnych modeli by łatwiej wymieniać ubrania.
-
Wybór monitora lcd
22" Dell 2209WA TFT E-IPS Nadaje się do grania i ma bardzo dobre kolory
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
Mam pytanie co do przygotowania riggu pod silnik gry powiedzmy Ogre 3D, zacząłem tworzyć wygodny w animacji rigg postaci z tym że nie wziąłem pod uwagę czy wszystkie jego modyfikatory będą obsługiwane przez silnik gry, jak to jest z tym szkieletem w grach, do czego się muszę ograniczyć? Czy przygotowywał już ktoś animowane postacie dla Ogra?
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
A jednak jest (nudity), model jest zbudowany z niecałych 16000 trójkątów więc będę go musiał trochę zoptymalizować, zacznę od integracji bielizny chyba pomyślę nad czymś bardziej piżamo podobnym jak w simsach i najwyżej za dwa dni biorę się za tekstury i włosy, z teksturą już trochę eksperymentowałem.
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
Nudity nie będzie, ponieważ postanowiłem zintegrować bieliznę z modelem, co do tematu to skopiowałem go po prostu z postu na BlenderArtist i nie zauważyłem tego dopisku. Widok z viewportu blendera do wersji 2.49 wygląda tragicznie przez to oświetlenie zniekształca kształt modelu, tym razem będę robić zrzuty z wersji 2.5 i bez zagęszczania siatki.
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
Kilka drobnych poprawek i chyba wszystko pasuje, brwi będą na teksturze, więc czas zająć się resztą modelu.
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
Zapomniałem wspomnieć że ma to być docelowo model lov poly do gry dlatego tak mała ilość wierzchołków, ciągle eksperymentuje z kształtem czaszki i proporcjami, jutro zajmę się modyfikacją ciała i popracuje jeszcze nad twarzą tak by wrzucić ten model na wyższy poziom.
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
We wstępie napisałem przecież że postanowiłem dokończyć/poprawić/zmodyfikować model nad którym pracowałem kilka miesięcy temu, więc nierobie go od podstaw, tym razem zamierzam poprawić całościowo wygląd siatki i jej proporcje, wykonać tekstury i pełen rigg. Podałem także link do oryginalnego tematu na BlenderArtist gdzie można zobaczyć jak wygląda jego starsza wersja, na Blenderowni również założyłem temat jak zauważyłeś.
-
Postać 3D: Comics Style Girl (nudity)
Postanowiłem dokończyć/poprawić/zmodyfikować model nad którym pracowałem kilka miesięcy temu. Tu znajduje się WiP starej wersji na BlenderArtist http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=161838. Zacząłem od liftingu twarzy, nadal nie wygląda tak jak bym chciał, sugestie? (twarz nie powinna być zbyt realistyczna)
V8PL
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta