Skocz do zawartości

V8PL

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

V8PL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. V8PL

    Postac 3d: Low Poly Doll

    Ad01: Policzki są zaciemnione przez kąt padania promieni światła. Ad02: Widok z przodu psują trochę oczy, chciałem żeby były duże i wyszły z lekka wyłupiaste, poprawie to. AD03: Gomez dzięki za linka, przyda się na pewno przy następnych modelach, ten chce już skończyć i do tego nie dysponuje teraz tabletem. Jeśli chodzi o anatomie to chciałem uzyskać kreskówkowy efekt, co nie do końca wyszło na plus, ale ogólnie efekt końcowy mi się podoba. Ten model mam zamiar wykorzystać w grze typu dress up w 3d, postanowiłem zacząć od czegoś w miarę prostego, na ambitniejsze modele i gry przyjdzie jeszcze czas.
  2. Blender Game Engine (GLSL), 3 światła: W 95% skończony model bazowy, 7621 trójkątów, całość składa się z kilku oddzielnych modeli by łatwiej wymieniać ubrania.
  3. V8PL

    Wybór monitora lcd

    22" Dell 2209WA TFT E-IPS Nadaje się do grania i ma bardzo dobre kolory
  4. Mam pytanie co do przygotowania riggu pod silnik gry powiedzmy Ogre 3D, zacząłem tworzyć wygodny w animacji rigg postaci z tym że nie wziąłem pod uwagę czy wszystkie jego modyfikatory będą obsługiwane przez silnik gry, jak to jest z tym szkieletem w grach, do czego się muszę ograniczyć? Czy przygotowywał już ktoś animowane postacie dla Ogra?
  5. A jednak jest (nudity), model jest zbudowany z niecałych 16000 trójkątów więc będę go musiał trochę zoptymalizować, zacznę od integracji bielizny chyba pomyślę nad czymś bardziej piżamo podobnym jak w simsach i najwyżej za dwa dni biorę się za tekstury i włosy, z teksturą już trochę eksperymentowałem.
  6. Nudity nie będzie, ponieważ postanowiłem zintegrować bieliznę z modelem, co do tematu to skopiowałem go po prostu z postu na BlenderArtist i nie zauważyłem tego dopisku. Widok z viewportu blendera do wersji 2.49 wygląda tragicznie przez to oświetlenie zniekształca kształt modelu, tym razem będę robić zrzuty z wersji 2.5 i bez zagęszczania siatki.
  7. Kilka drobnych poprawek i chyba wszystko pasuje, brwi będą na teksturze, więc czas zająć się resztą modelu.
  8. Zapomniałem wspomnieć że ma to być docelowo model lov poly do gry dlatego tak mała ilość wierzchołków, ciągle eksperymentuje z kształtem czaszki i proporcjami, jutro zajmę się modyfikacją ciała i popracuje jeszcze nad twarzą tak by wrzucić ten model na wyższy poziom.
  9. We wstępie napisałem przecież że postanowiłem dokończyć/poprawić/zmodyfikować model nad którym pracowałem kilka miesięcy temu, więc nierobie go od podstaw, tym razem zamierzam poprawić całościowo wygląd siatki i jej proporcje, wykonać tekstury i pełen rigg. Podałem także link do oryginalnego tematu na BlenderArtist gdzie można zobaczyć jak wygląda jego starsza wersja, na Blenderowni również założyłem temat jak zauważyłeś.
  10. Postanowiłem dokończyć/poprawić/zmodyfikować model nad którym pracowałem kilka miesięcy temu. Tu znajduje się WiP starej wersji na BlenderArtist http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=161838. Zacząłem od liftingu twarzy, nadal nie wygląda tak jak bym chciał, sugestie? (twarz nie powinna być zbyt realistyczna)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności