Jump to content

mandragora

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. mandragora posted a topic in Blender
    Tak się zastanawiam czy czasem nie wrócić do starych czasów w tworzeniu mapek do gier i tu jest spory problem bo głównie chodzi o Painkiller, tworzone mapy czy to mody opierają się już na istniejących a niektóre są strasznymi tworami za które twórca powinien siedzieć i sam w to grać. Sama gra ma eksportery w maya 4.5/5/6 i 3dsmax, nie wiem czy da się już wrócić do starych wersji a bo to sam system czy programy będą się krzaczyć. Tu pojawia się pytanie czy napisanie takiego eksportera bo nie ukrywajmy i tak to będzie blender ze względu na darmowosć będzie trudne do napisania ? Kolejna rzecz to jaka kwota za taki eksporter albo ktoś życzliwy by się podjął zrobić za miłe podziękowania
  2. https://devtalk.blender.org/t/2022-2-10-sculpt-texture-paint-module-meeting/22813 i znów się zacznie grzebanie, kolejny raz zabierają się za rzeźbienie
  3. Nowa wersja krity wyszła https://krita.org/en/item/krita-5-0-released/
  4. ostatnio wzięła mnie nostalgia na stare animacje i zabrałem się za spidermana i tak sobie oglądam, jaki on jest prosty, duża część odcinka to intro, hehe. Wszystko prowadzone jak chłop krowie na rowie, i tak jakoś nie bardzo wyszło mi zderzenie z młodością. Za to Batman Animated Series to już inna bajka, sporo lepsza historia i sam obrazek
  5. ciekawe, nawet sprawdziłem ten ceramit więc jeśli miałby pęknąć to by się całkowicie rozpadło ale to jest takie uniwersum więc biorę to, że tak ma być 😄
  6. tak się zastanawiam bo nie znam tego uniwersum z czego właściwie jest zbroja bo zwróciłem uwagę na taki element i wydaje mi się, że jest to raczej zbroja stalowa/żeliwna, wiem w realnym świecie nie do noszenia
  7. tak taki offtop, a ktoś wie czy coś się ruszyło odnośnie malowania po głowach w sculpt, teraz nie pamiętam czy to miał być vertex paint czy jakiś nowy moduł czy też w samym trybie rzeźbienia ?
  8. mnie akurat się nie podobało, zaraz mam dziwne uczucie, że coś jest nie tak od animacji klatkowej w 3d coś jak "dolina niesamowitości"
  9. sugeruje Komputer Świat, jak ten czas leci
  10. a idźcie w wszyscy w $#^%, w życiu nie uda mi się w miarę szybko coś fajnego zrobić 😛 , więcej bym ponarzekał na swój koncept niż jestem z niego zadowolony. W sumie jakieś 4-4.5h. Miał być większy chudzielec, źle patrzy na serce, ostatni element minionego świata i za chwilę je zgniecie. Jak zwykle ręce to jakaś tragedia, szyja też za szeroka sporo zapomniałem
  11. mnie się podoba i jest praktyczne
  12. wyjątkowo podejmę się własnego upadku 😛
  13. ciekawe jaki % poszedł na fb, może warto byłoby ich sciągnąć tutaj, tylko jakby tak pomyśleć to świetny pomysł ale realizacja może być kłopotliwa
  14. wszystko ładnie ale przyczepie się

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy