-
Content Count
770 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
mandragora last won the day on January 18 2020
mandragora had the most liked content!
Community Reputation
177 ExcellentAbout mandragora
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
8,774 profile views
-
mandragora started following Max3D.pl 2020 - Reanimacja 2.0, teczka3d: klicek art dump, SpeedSculpt/Paint 2020/10/18 and 2 others
-
sugeruje Komputer Świat, jak ten czas leci
-
a idźcie w wszyscy w $#^%, w życiu nie uda mi się w miarę szybko coś fajnego zrobić 😛 , więcej bym ponarzekał na swój koncept niż jestem z niego zadowolony. W sumie jakieś 4-4.5h. Miał być większy chudzielec, źle patrzy na serce, ostatni element minionego świata i za chwilę je zgniecie. Jak zwykle ręce to jakaś tragedia, szyja też za szeroka sporo zapomniałem
-
mnie się podoba i jest praktyczne
-
CoronaVirus speedsculpt/paint party vol8? :D
mandragora replied to KLICEK's topic in Komentarze, propozycje ...
2h ? a termin do kiedy ? -
CoronaVirus speedsculpt/paint party vol8? :D
mandragora replied to KLICEK's topic in Komentarze, propozycje ...
wyjątkowo podejmę się własnego upadku 😛 -
ciekawe jaki % poszedł na fb, może warto byłoby ich sciągnąć tutaj, tylko jakby tak pomyśleć to świetny pomysł ale realizacja może być kłopotliwa
-
wszystko ładnie ale przyczepie się
-
Coś doklepałem, wiem, jest sporo do poprawki, przy następnym postaram się bardziej 😄
-
Ładnie, oby to trwało jak najdłużej 😄
-
dobrze, już myślałem, że coś popsułem 😛
-
niczego nie zmieniałem, szukałem gdzie popadnie i nie widzę opcji zmiany wyglądu forum
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
mandragora replied to n-pigeon's question in Blender
zacząłem szukać po tej frazie i wyszło Front faces only w opcjach pędzli Advanced -
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
mandragora replied to n-pigeon's question in Blender
Pytanie bo zapomniałem parę rzeczy, co włączyć by mi nie krzaczyło z drugiej strony jak widać, na zewnątrz wybrzuszam ale pędzel ciągnie wewnętrzną część komory nosowej -
dobrze idzie
-
Wg mnie czasami robienie koła od nowa przydaje się, wiedzą jak do tego doszli, w jaki sposób i co było potrzebne ale nie łodźmy się nikt nie chce marnować na to czasu, lepiej go spożytkować na rozwiązanie konkretnego problemu jak ten nieszczęsny multires. Co do blenderka i jego już jestem houdini czy zbrush to daleka drogo, cieszę się bardzo jak dodają coś nowego, strasznie ułatwia to pracę ale dalej zderzasz się z scianą, chcesz coś zrobić i nie da rady, musisz męczyć się niemiłosiernie zanim uzyskasz efekt ale wiesz, że w innych softach masz takie a takie rozwiązanie a tu wielkie nic i w ten sposób bardzo dobrze, że trafił się taki pablo, człowiek który wie czego potrzeba zna się na tym. Pozostaje tylko czekać na porządne rozwiązanie problemów trapiących ten program