Witam
Jestem noobem jesli chodzi o maxa i mam taki problem oraz pytanie :)
Generalnie chce sobie zrobic jakis obiekt np sciany z jednego boxa i robie np cos takiego
no i okazuje sie, ze np za duzo krawdzi jest czyli to bedzie zbedna siatka wiec zaznaczylem krawedzie, usunalem nastepnie zaznaczylem i CAP'em sobie scalilem, zeby nie bylo dziury
no i jest git, ale jak dalej edytuje w Editable Poly to jak zaznaczam vertexy to mimo, ze usunalem krawedzie to vertexy zostal(nie wiem jak no ale) no to jak je usune to box w tamtych miejscach sie dziurawi i nie wiem czemu
no wiec moge nie usuwac vertexow ale jest jedno male ale, bo jesli ich nie usune to jak potem nakladam texture
to jest rozjeb....
a jesli zrobie poprostu sam box bez zbednej siatki to ladnie jest textura nalozona
Generalnie porsilbym o jakies porady jak sprawie i bez zbednej siatki modelowac tak, zeby mozna bylo by powiedziec projekt byl zoptymalizowany a nie pelno krawedzi vertexow ktore i tak nie sa potrzebne, bo ja to zazwyczaj usuwam zbedne krawedzie a potem caly obwod zaznaczma i lacze CAP'em ;)