Skocz do zawartości

wazniak

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

wazniak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wazniak

    [3dmax]Problem z oknem

    no wlasnie z gotowy, myslalem, ze to dziala na wszystkim:P dobra dzieki za rady :)
  2. wazniak

    [3dmax]Problem z oknem

    wlasnie kiedys robilem tak bez wycinania otworow
  3. Witam :) Mam problem z oknem, kiedy chce je osadzic w scianie nie widac szyby tak jak na tej focie a kiedys jak robilem to tego problemu nie bylo i szyba okna byla widoczna, cos jak tutaj linkowalem okno do sciany i odwrotnei i to nic nie daje, a pamietam, ze jakos chyba tak to sie robil. Ktos moze pomoze?
  4. wazniak

    max2blender

    dzieki za pomoc ; )
  5. wazniak

    max2blender

    masz racje, blender ma opcje Import no i widze, ze jest opcja Import 3d stuido i mozna importowac format *.3ds a nie wiesz moze czasem jak dany obiekt zapisac w formacie *.3ds? bo max zapisuje tylko w *.max oraz *.chr
  6. wazniak

    max2blender

    Witam mam pytanie czy da sie w jakis sposob, projekty z maxa przerzucic do blendera?
  7. juz mi sie udalo, musialem wyjsc z tej lokalizacji i wejsc jeszcze raz :)
  8. o a mam jeszcze jeden problem z materialami :D Chodzi o to, ze jak chce otworzyc jakis material w formacie .mat to max ich w ogole nie znajduje, tak jak na obrazku nawet jesli sam wpisze recznie nazwe np "mrArch_DesignTemplates.mat" i klikam na OPEN to wyskakuje alert, ze max nie moze odnalesc materialu...
  9. Witam w swoje rece dorwalem maxa 2010 i mam problem z materialami. Otoz jesli wybieram za material Multi/sub-object to na oknie Perspectiv nie widze jak wygladaja materialy ktore chce nalozyc (przycisk Show Standart Map in viewport jest nieaktywny) najgorzej wlasnie jak chce jakas bitmape bo musze dobrze porozciagac, zeby ladnie wygladala no i wlasnie przydal by sie ten "podglad", za to jak za material ustawie cos innego niz Multi/sub-object np Bitmap to normalnie widac to w oknie persective. Wie moze ktos jak temu zaradzic? w maxie w wersji 8 nie bylo tego problemu ;/
  10. Witam mam pytanie jak mozna wycinac np boxem dziury w scianie? tak jak tutaj koles na filmie robi, niestety slaba jest jakosc i nie bardzo wiem jak on to zrobil :) zaczyna sie od 2.52
  11. wazniak

    Modelowanie- Siatka

    dzieki, backspace dziala idealnie:D ale mam jeszcze ptanko odnosnie textury, bo kolejne wyciagniecia z boxa za pomoca extrude ja znieksztalcaja, czy bede musial to bodajze mapowac, ze rozciac caly kwadrat i osobno walic texture na kazdy z bokow?
  12. Witam Jestem noobem jesli chodzi o maxa i mam taki problem oraz pytanie :) Generalnie chce sobie zrobic jakis obiekt np sciany z jednego boxa i robie np cos takiego no i okazuje sie, ze np za duzo krawdzi jest czyli to bedzie zbedna siatka wiec zaznaczylem krawedzie, usunalem nastepnie zaznaczylem i CAP'em sobie scalilem, zeby nie bylo dziury no i jest git, ale jak dalej edytuje w Editable Poly to jak zaznaczam vertexy to mimo, ze usunalem krawedzie to vertexy zostal(nie wiem jak no ale) no to jak je usune to box w tamtych miejscach sie dziurawi i nie wiem czemu no wiec moge nie usuwac vertexow ale jest jedno male ale, bo jesli ich nie usune to jak potem nakladam texture to jest rozjeb.... a jesli zrobie poprostu sam box bez zbednej siatki to ladnie jest textura nalozona Generalnie porsilbym o jakies porady jak sprawie i bez zbednej siatki modelowac tak, zeby mozna bylo by powiedziec projekt byl zoptymalizowany a nie pelno krawedzi vertexow ktore i tak nie sa potrzebne, bo ja to zazwyczaj usuwam zbedne krawedzie a potem caly obwod zaznaczma i lacze CAP'em ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności