Skocz do zawartości

Modzal

Members
  • Liczba zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Modzal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

13

Reputacja

  1. Może to jeszcze bardziej cie zmotywuje do pracy moje ujecie lancera jak byś potrzebował mam stworzony własny model;)
  2. skala sceny jest okey powiedzmy 1:1 z realem sprawdzę tak jak mówisz Irr bo faktycznie ta opcja była w tych światłach odznaczona @edit jednak nie pomaga włączona opcja store Irr nie działa ;/
  3. -vray 3.00.03 - jak mi ponownie taki błąd wyskoczy to sprawdzę log - tak scena renderuje sie tak samo po ponownym odpaleniu pomaga zmian rozdzielczości Światła to standardowe vRayLight typu Plane z zaznaczoną opcją invisible i Store with irradiance map sampling 35 jako swiatło słoneczne Direct Light z targetem i zaznacząną opcją area shadow subdivs 32 reszta opcja w swiatłach jest domyślna wiele innych scen robiłem tym samym schematem coś około 30 scen i wszystko było okey mam wrażenie ze po wrzuceniu jakichś modeli
  4. Witam napotkałem problem przy renderowaniu który wygląda w ten sposób ze losowo raz renderuje się dobrze raz złe, częściej to drugie jak renderuje jakieś kawałki to zazwyczaj jest dobrze, ale szanse na to są 50/50 tak wygląda problem a tak wyglada dobrze wyrenderowany ten który jest źle wyrenderowany wygląda tak jakby ktoś wyłączył gi bo już to sprawdziłem ale ja GI mam włączone a mimo wszystko renderuje mi się w ten sposób ;/ podczas passów GI wszystko wygląda dobrze podczas renderowania finalnego obrazu nagle renderuje się na ciemno dodam jeszcze ze nie jest to pierwsza scena w której to się zdarzyło Spotkał się ktoś już z czymś takim? @edit dodam ze renderuje na Irr+LC
  5. Pierwsze sofy za płoty, czyli pierwsze modele na razie bez tekstur i mapowań lecą do sprawdzenia z oryginałem. a pozniej wrzuce kilka z teksturami
  6. skalpel3d dzieki bardzo ta informacja bardzo się przyda :) jesli chodzi o ciastucha to troszkę się przeraziłem skomplikowaną procedurą ja myślałem aby wykonać model prawidłowo o teksturować Unwrap'em a nastepnie w Colimo wyrenderować w późniejszych etapach będę podmieniał tylko i wyłącznie tekstury, szwy i inne rzeczy będą modelami 3d. Na pewno kilka renderów wrzucę ale wszystkich wrzucić nie będę mógł ;)
  7. Witam pomagam koledze przy stronie internetowej na której mają sie znajdować render sofy (1 model) w różnych wariantach tapicerskich od kolorów do wszelakiej maści wzorów (około 40 wzorów). Rendery będą miały rozmiar około 1500x1000. Model będzie odpowiednio przygotowany pod względem uvw. Wszystkie warianty kolorystyczne mające pewne wzory muszą zachować swoją skale, tekstura którą chcemy używać w realnym świecie będzie miała wymiary 220x100cm. Oprócz tego ze rozdzielczość tekstury musi być bardzo duża (jakie jest minimum?) i ze wszystkie tekstury powinny być tego samego rozmiaru, czy są jeszcze jakieś inne rzeczy o których powinienem pamiętać?
  8. vray plane z opcją skylight i jakieś dodatkowe światła w postaci vray plane w mam wrażenie ze taki szum powstaje wtedy gdy obiekt odbija na sobie inny obiekt który też posiada odbicie jakiejś tam płaszczyzny
  9. obiekt nie posiada w materiale ani mapy bump ani displacment ;/
  10. ze zwykłym materiałem ten problem znacząco się zwiększył nawet to 95% to by oznaczało ze problem tkwi w moim materiale, ale refleksy są okey nie było na nich sumów sub w refleksach był ustawiony na 60 jaka opcja możne być odpowiedziała za takie coś w materiale?
  11. Witam. Mam problem na finalnym renderze widnieje w niektórych miejscach szum (załącznik) przejrzałem render element i inne kanały takie jak odbicie itp. są czyste natomiast kanał raw lightning jest mocno za szumiony no wiec patrze subd świateł małe bylo na 16 okey podkręciłem na 32 i 0 zmiany, wrzuciłem 64 i tez nic się nie zmieniło wrzuciłem w końcu 256 i również zero zmiany w zakładce GI zmieniłem z medium na high LC z 1800 na 2500 wielkość 0,1 którą wartość jeszczez można podkrecic aby pozbyć sie tego szumu?
  12. Modzal

    Szukam pluginu do 3ds max

    o to własnie chodziło! dziekuje ci bardzo :)
  13. Witam. Kiedyś używałem pluginu/programu w którym można było zmieniać kolory, tekstury swiatło już po renderze. Była tam miożliwość zaznaczenia obiektów zmiennych program tworzył sobie znane warstwy a po wszytskim render był zapisywany w formacie tego programu. Po otwarciu pliku ukazywał się prosty interface w którym można było zmienić kolor obiektu dodac lub usunąc teksturę zmniejszyć zwiekszyć swiatło, jak wszytsko było cacy poprosty exportowało się do pliku jpg etc. i nie było trzeba za każdą zmianą kolorystyczną renderować od nowa sceny. Może ktoś zna nazwe tego programu próbowałem szukać i bez skutku. :/
  14. coś nie chce zaskakiwać w ogóle nic sie nie dzieje ani na maxie 2012 ani 2014 ale pozbyłem się kłopotu zaznaczyłem wszystko odznaczyłem obiekty usunąłem tylko helpery które zostały zaznaczone i zostawiłem program w Piz** wyszedłem na rower po kilku 3 godzinkach wrócilem i to co miało się usunąć usunęło tylko trzeba było mu dać trochę czasu ;p chociaż dziwi mnie fakt ze tyle czasu mu to zajęło bo mam 24gb ramu
  15. no niestety to nie pomaga gdyż te obiekty w tej zakładce się nie wyświetlają ;/ nawet jak zaznaczę ze na liście ma być widoczny każdy obiekt to helperów nie ma ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności