Aha, CHAMFER to ja znam, tylko myślałem, że znajdzie się coś co mi tak na prawdę ładnie i dokładnie to zrobi, bo na oko to już nie to samo.
No, ale trudno będę sobie musiał jakoś poradzić z tym chamferem.
W każdym razie, bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam.:D
Dobra, powróciłem do orginalnego projektu szafy, bo totaj pracowałem nad zaimportowanym z innego.
I teraz się zaokrągla tylko też nie bardzo w sposób jaki mi odpowiada zarówno używając HSDS jak i meshsmooth.
Wychodzi coś takiego:
http://img697.imageshack.us/i/screenhunter42o.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/screenhunter43.jpg/
A chodzi mi o to żeby zaokrąglić łuk w lewym górnym rogu, a reszta może zostać jak jest.
Podaje link do oryginalnego projektu szafy.
http://rapidshare.com/files/341397915/Szafa1.max.html
Może jak osobiście popracujesz na tym obiekcie coś wymyślisz.
No własnie nam na uczelni pokazywali ten HSDS do zagęszczania i wygładzania, a o innych nic i teżtylko to, żadnych innych szczegółów nie znam.
Tam tylko po nadaniu modyfikatora na panelu jego opcji wybierasz w podmenu
Advanced Options->Adaptive subdivision
tam wybieramy parameters na high, oraz Max LOD na 3.
I to wszystko co o tym wiem, ale spróbuje z tym meshsmoothem albo turbosmoothem, chociaż tych to w ogole nie znam. ;/
Dobra, jakoś wstawiłem teksturę i wygląda ok, tylko teraz jak biorę HSDS żeby wygładzić obiekt to powstaje coś dziwnego.
Przed próbą wygładzania:
http://img246.imageshack.us/i/screenhunter16x.jpg/
http://img17.imageshack.us/i/screenhunter15m.jpg/
Po próbie:
http://img697.imageshack.us/i/screenhunter17c.jpg/
http://img251.imageshack.us/i/screenhunter18.jpg/
Jakieś pomysły ?
Nie mogęznaleźć tej opcji, ale spróbowałem zaznaczyć te poligony i wybralem opcje assign to selected i działa, tylko teraz jak biorę materiał na ścianę która jest zbudowana z wielu poligonów to na każdym tekstura jest inaczej przeskalowana, obrócona itp., w taki sposób, że widać gdzie jest ten podzial na poligony.
Mam wymodelowany obiekt i teraz chcę go nadać mu tekstury, tylko problem jest taki, że on ma ściany jedna ściana jest taka, że ma dwa różne kolory i czy można w jakiś szybki i prosty sposób na teksturowanie osobno polygonów w obiekcie ??
Korzystam z 3DS MAX w wersji 6.0.
Przede wszystkim witam na forum.
Dopiero zaczynam pracę z 3DS MAX i mało jeszcze umiem, dlatego moje pytanie może się wydawać głupie.
Pytanie oczywiście jak wyżej, czyli jak mam obiekt stworzony z trójkątów, to jak zrobić, żeby były tam prostokąty ?