Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vieh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Vieh odpowiedział Vieh → na temat → 3ds max
    Aha, CHAMFER to ja znam, tylko myślałem, że znajdzie się coś co mi tak na prawdę ładnie i dokładnie to zrobi, bo na oko to już nie to samo. No, ale trudno będę sobie musiał jakoś poradzić z tym chamferem. W każdym razie, bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam.:D
  2. Vieh odpowiedział Vieh → na temat → 3ds max
    Dobra, powróciłem do orginalnego projektu szafy, bo totaj pracowałem nad zaimportowanym z innego. I teraz się zaokrągla tylko też nie bardzo w sposób jaki mi odpowiada zarówno używając HSDS jak i meshsmooth. Wychodzi coś takiego: http://img697.imageshack.us/i/screenhunter42o.jpg/ http://img202.imageshack.us/i/screenhunter43.jpg/ A chodzi mi o to żeby zaokrąglić łuk w lewym górnym rogu, a reszta może zostać jak jest. Podaje link do oryginalnego projektu szafy. http://rapidshare.com/files/341397915/Szafa1.max.html Może jak osobiście popracujesz na tym obiekcie coś wymyślisz.
  3. Vieh odpowiedział Vieh → na temat → 3ds max
    No własnie nam na uczelni pokazywali ten HSDS do zagęszczania i wygładzania, a o innych nic i teżtylko to, żadnych innych szczegółów nie znam. Tam tylko po nadaniu modyfikatora na panelu jego opcji wybierasz w podmenu Advanced Options->Adaptive subdivision tam wybieramy parameters na high, oraz Max LOD na 3. I to wszystko co o tym wiem, ale spróbuje z tym meshsmoothem albo turbosmoothem, chociaż tych to w ogole nie znam. ;/
  4. Vieh odpowiedział Vieh → na temat → 3ds max
    Dobra, jakoś wstawiłem teksturę i wygląda ok, tylko teraz jak biorę HSDS żeby wygładzić obiekt to powstaje coś dziwnego. Przed próbą wygładzania: http://img246.imageshack.us/i/screenhunter16x.jpg/ http://img17.imageshack.us/i/screenhunter15m.jpg/ Po próbie: http://img697.imageshack.us/i/screenhunter17c.jpg/ http://img251.imageshack.us/i/screenhunter18.jpg/ Jakieś pomysły ?
  5. Vieh odpowiedział Vieh → na temat → 3ds max
    Nie mogęznaleźć tej opcji, ale spróbowałem zaznaczyć te poligony i wybralem opcje assign to selected i działa, tylko teraz jak biorę materiał na ścianę która jest zbudowana z wielu poligonów to na każdym tekstura jest inaczej przeskalowana, obrócona itp., w taki sposób, że widać gdzie jest ten podzial na poligony.
  6. Mam wymodelowany obiekt i teraz chcę go nadać mu tekstury, tylko problem jest taki, że on ma ściany jedna ściana jest taka, że ma dwa różne kolory i czy można w jakiś szybki i prosty sposób na teksturowanie osobno polygonów w obiekcie ?? Korzystam z 3DS MAX w wersji 6.0.
  7. Ja pracuję w tej chwili na wersji 6.0. A czy jest jakiś sposób żeby od razu mi rysował w tym systemie? Bo na uczelni jak robimy to tak właśnie jest.
  8. Przede wszystkim witam na forum. Dopiero zaczynam pracę z 3DS MAX i mało jeszcze umiem, dlatego moje pytanie może się wydawać głupie. Pytanie oczywiście jak wyżej, czyli jak mam obiekt stworzony z trójkątów, to jak zrobić, żeby były tam prostokąty ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.