Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

3,14-ter

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. 3,14-ter odpowiedział and → na temat → Hardware
    ASUS RAMPAGE III EXTREME jest na chipsecie x58 więc i7 3930K nie zamontujesz na niej. Jeśli chcesz chłodzić Noctuą NH-D14 to odradzam zakup pamięci HyperX Predator z racji wysokości radiatora (nie zmieści sie pod tą Noctuą).
  2. 3,14-ter odpowiedział Bro → na temat → 3ds max
    Hej Sprawdź czy masz włączoną w opcjach przyciągania opcję "use axis center as a start snap point" i wyłączoną "use axis constraints" Zasadniczo powinno działać :)
  3. Hej Ja bym przygotował sobie odpowiednie podłoże, tak aby każdy vertex znajdował sie dokładnie w srodku odpowiadającego mu obiektu. Zrobiłem krótkie video dla pokazania zasady: http://www.youtube.com/watch?v=fZnBdV7hXqQ
  4. witam http://www.3d-palace.com/xenomorphic/education/doc_pin_art.htm
  5. 3,14-ter odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Nie wiem dokładnie jaki efekt chcesz osiągnąć. Zrobiłem na szybko test łączenia 3 krawędzi sposobem, który podałem w poprzednim moim poście - czyli właśnie boolean. http://www.youtube.com/watch?v=PnCwDwS-7C4
  6. 3,14-ter odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    witam Jeśli te obiekty są bryłami zamkniętymi to może spróbuj po prostu booleanem. Na wzór tego tutoriala : http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/cutting/cutting1.php Oba obiekty połącz wcześniej, a animowany będzie tylko efekt pojawiania się przestrzeni między nimi.
  7. 3,14-ter odpowiedział au07 → na temat → Rigging & Animation
    tips z tego tematu :http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=56966 czyli: 1. w rolecie skina - advanced parameters - zapisac envelopy 2. wywalić skina. 3. zaznaczyć postać razem z bipedem i przeskalować do pożądanej wielkości (pivot postaci musi byc w miejscu głównego obiektu bipeda - defaultowo bip01). 4. nalozyc skina i dodac kosci bipeda 5. w rolecie skina - advanced parameters - wczytać envelopy
  8. Witam Roleta paint deformation --> brush options --> mirror (X,Y,Z)
  9. 3,14-ter odpowiedział Jozeph → na temat → Wolne dyskusje
    http://www.max3d.pl/show.php?id=podstawy
  10. 3,14-ter odpowiedział Mortal → na temat → Modeling
    Witam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/622d9681c83a9bdb.html Rys A - nieprawidlowy polygon Rys B - polącz zaznaczone wierzchołki - narzedzie connect lub cut Rys C - usun zaznaczony polygon
  11. 3,14-ter odpowiedział Mrw1980 → na temat → ZBrush
    Witam W menu Brush opcja "Alt brush size" jest ustawiona na 2 domyślnie, zmien na 1 i bedzie ok.
  12. Prawdopodobnie o tym wiesz, ale napisać niezaszkodzi. W modelu o ktorym piszesz występował tzw. gradient banding. Podobno od wersji firmware A02 (teraz chyba juz jest A03) wyeliminowano ten problem, jednak jak nie zobacze to nie uwierze :).
  13. 3,14-ter odpowiedział 5z3ryf → na temat → 3ds max
    Aby efekt działania modyfikatora był widoczny tylko na wybranych fragmentach obiektu mozesz : 1. wejsc w rolete selection, wybrac face lub polygon, zaznaczyc interesujący Cie fragment plane'a, a nastepnie kliknąc update selection lub 2. lepsze rozwiązanie -> zamapować plane'a, utowrzyc mapke w odcieniach szarości, gdzie kolor biały to maksymalne zagęszczenie wlosow (trawy) a czarny to ich brak i wstawić ją do slotu "density" Jesli ustawienie dlugości przez scale w rolecie "general parameters" to za mało, wejdz do rolety tools-> style hair, na dole otworzonego okna jest szereg narzędzi do ukladania wlosów. Wybierz narzędzie scale, przytrzymując LMB i przesuwając myszką w lewo prawo skracasz bądź wydluzasz wlosy. Mozesz rownież utworzyc spline'y o dlugości jaka Ci odpowiada, ustawic je na obiekcie na ktorym ma "rosnąc" trawa, polączyc wszystkie spliney w jeden obiekt, nastepnie z rolety tools modyfikatora hair and fur wybrac recomb from splines i wskazac utworzone wczesniej spliney.
  14. 3,14-ter odpowiedział startingmax → na temat → Referencje
    http://www.ento.csiro.au/biology/fly/fly.html# http://www.fredmiranda.com/forum/topic2/511937 http://www.sdk2003.pwp.blueyonder.co.uk/fly-macro.jpg http://www.nku.edu/~biosci/CoursesNDegree/ForensicFlyKey/flyanatomy.htm http://images.google.pl/images?q=Musca%20domestica&ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official&um=1&sa=N&tab=wi http://en.wikipedia.org/wiki/Housefly
  15. Witam Zaznacz obiekt, którego aminacje chcesz zapętlić. Następnie - curve editor -> Controller -> Out of Range types -> Cycle lub Loop

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.