-
Scena 3d:background
nie, troche w innym stylu myślałem, coś raczej w klimacie "Lord of the rings"...
-
Scena 3D@2D: Projekt domu
zauważ jak gruby cień rzucają kolumienki, zmień ustawienia światła (radzę jeśli chodzi o mentala, to "mental ray area spot light" i ustawić dość dużą wys., i szer. światła
-
Scena 3d:background
...może jakis znużony wędrowiec oparty o swój kostur, przyglądający się wzrokiem utrudzonego człowieka kościołowi, i niezważający na cienie potępionych dusz unoszące się wokół niego niczym poranna mgła..... ech... świetny klimat, życzę powodzenia i pozdrawiam...
-
obiekt3d:szabelka
moja ma 5:1, więc chyba mieści się w normie... Dzięki za komentarze, ale chyba na tym ją zakończę... pozdrawiam, i jeszcze raz dziękuje z wszelkie komentarze...
-
obiekt3d:szabelka
Dzięki za komentarze, wymieniam renderkę ostatnią i dodaje wersję rozłożoną... ps. Draakul, poddaje się, poczytałem i masz rację, wiec uznajmy to za fantastykę... btw, wejdź sobie na http://www.freha.pl - jeśli interesujesz sie takimi rzeczami, bedzie jak znalazł...
-
obiekt3d:szabelka
oki, dzięki za komentarze, oto troche poprawiona wersja...(troche mi ją pocieło, ale poskładałem, to jakoś wygląda... w sobotę jak dostanę mój modem, to wymienie na działający...) jak zwykle proszę o komentarze...... A, Draakul, zauważ że inne szable maja takie same rekojeści....(szabla_kozacka.jpg)
-
Scena 3D: Biurko
ogólnie, to niezamieszkany ten pokój, dorób jakieś książki na biórku, bieliznę (czy to tylko u mnie wala się wszędzie ??? :D) i jakąś lampkę na sufit, wkońcu, słonko przez 24h na dobę nie świeci ci prosto w okienko... A i jeszcze jedno, gdzie tu są drzwi???(no, chyba, że przez okno wychodzisz...)
-
obiekt3d:szabelka
hejka to znów ja, dzięki za odpowiedź... więc, trochę poprawiłem tekstury, ale wciąż nie bardzo mi się podobają, tylko nie wiem co konkretnie w nich zmienić (tzn. czego im brakuje do realizmu), jeśli łaska to poratujcie opinią fachową, co do tych tekstur, to są to proceduralki mentala... pozdrawiam, i czekam na opinie. A TU NOWE RENDERKI:
-
obiekt3d:szabelka
Fakt na szablach nie znam się jak na innej broni białej, ale myślę, że mimo, że nie jest historyczna to byłaby funkcjonalna (co prawda walczę troche w bractwie półtorakiem, ale szabla działa na trochę innych zasadach). teksturki na razie tak się prezentują:
-
obiekt3d:szabelka
siateczki:
-
obiekt3d:szabelka
mała wprawka, ok 5h pracy. będę wdzieczny za komentarze. renderki:
-
Ostatni człowiek na ziemi - według mnie...heh
mort1 odpowiedział little-ninja → na odpowiedź w temacie → Bitwa 2D - Droga Samuraja/Ostatni Człowiek na Ziemiimo prawy prezentowałby sie lepiej...ale moją opinią i tak nie warto się sugerować... czekam z niecierpliwością na abdejty i życzę powodzenia!!!
-
obiekt 3D: mech... a\'la Uziel
Moim zdaniem lepiej byś go wyważył pochylając tułów do przodu a ramiona odciągając minimalnie do tyłu, tak, żeby środek ciężkości był na osi stóp... Zyczę powodzenia, model wg. mnie świetny... Pozdrawiam!
-
postać 3d: slaine
mi się wydaje, że Slaine miał bardziej trójkątną gębę, ale dawno komiksu nie czytałem to nie pamiętam. Drógą sprawą są oczy, które moim skromnym zdaniem powinny być bardziej skośne, co dodało by mu odrobinę wredoty.... i może delikaty, ironiczny uśmieszek w kąciku ust.... ale to tylko czepianie się, bo i tak jest wyrypany w kosmos.... Zyczę powodzenia, i pozdrawiam, czekając na ciąg dalszy...
-
scena 3d piwnica
może dodaj jakieś półki, narzędzia, rury, skrzynie przykryte plandeką.... aha, i jeśli na ścianie dałeś spray, to te pochodnie nie pasują.... dodaj może jakieś kable rury i żarówkę wiszącą z sufitu... pozdrawiam i życzę powodzenia...
mort1
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta