Skocz do zawartości

mort1

Members
  • Liczba zawartości

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Jelenia Góra

mort1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. nie, troche w innym stylu myślałem, coś raczej w klimacie "Lord of the rings"...
  2. zauważ jak gruby cień rzucają kolumienki, zmień ustawienia światła (radzę jeśli chodzi o mentala, to "mental ray area spot light" i ustawić dość dużą wys., i szer. światła
  3. ...może jakis znużony wędrowiec oparty o swój kostur, przyglądający się wzrokiem utrudzonego człowieka kościołowi, i niezważający na cienie potępionych dusz unoszące się wokół niego niczym poranna mgła..... ech... świetny klimat, życzę powodzenia i pozdrawiam...
  4. mort1

    obiekt3d:szabelka

    moja ma 5:1, więc chyba mieści się w normie... Dzięki za komentarze, ale chyba na tym ją zakończę... pozdrawiam, i jeszcze raz dziękuje z wszelkie komentarze...
  5. mort1

    obiekt3d:szabelka

    Dzięki za komentarze, wymieniam renderkę ostatnią i dodaje wersję rozłożoną... ps. Draakul, poddaje się, poczytałem i masz rację, wiec uznajmy to za fantastykę... btw, wejdź sobie na http://www.freha.pl - jeśli interesujesz sie takimi rzeczami, bedzie jak znalazł...
  6. mort1

    obiekt3d:szabelka

    oki, dzięki za komentarze, oto troche poprawiona wersja...(troche mi ją pocieło, ale poskładałem, to jakoś wygląda... w sobotę jak dostanę mój modem, to wymienie na działający...) jak zwykle proszę o komentarze...... A, Draakul, zauważ że inne szable maja takie same rekojeści....(szabla_kozacka.jpg)
  7. ogólnie, to niezamieszkany ten pokój, dorób jakieś książki na biórku, bieliznę (czy to tylko u mnie wala się wszędzie ??? :D) i jakąś lampkę na sufit, wkońcu, słonko przez 24h na dobę nie świeci ci prosto w okienko... A i jeszcze jedno, gdzie tu są drzwi???(no, chyba, że przez okno wychodzisz...)
  8. mort1

    obiekt3d:szabelka

    hejka to znów ja, dzięki za odpowiedź... więc, trochę poprawiłem tekstury, ale wciąż nie bardzo mi się podobają, tylko nie wiem co konkretnie w nich zmienić (tzn. czego im brakuje do realizmu), jeśli łaska to poratujcie opinią fachową, co do tych tekstur, to są to proceduralki mentala... pozdrawiam, i czekam na opinie. A TU NOWE RENDERKI:
  9. mort1

    obiekt3d:szabelka

    Fakt na szablach nie znam się jak na innej broni białej, ale myślę, że mimo, że nie jest historyczna to byłaby funkcjonalna (co prawda walczę troche w bractwie półtorakiem, ale szabla działa na trochę innych zasadach). teksturki na razie tak się prezentują:
  10. mort1

    obiekt3d:szabelka

    siateczki:
  11. mała wprawka, ok 5h pracy. będę wdzieczny za komentarze. renderki:
  12. imo prawy prezentowałby sie lepiej...ale moją opinią i tak nie warto się sugerować... czekam z niecierpliwością na abdejty i życzę powodzenia!!!
  13. Moim zdaniem lepiej byś go wyważył pochylając tułów do przodu a ramiona odciągając minimalnie do tyłu, tak, żeby środek ciężkości był na osi stóp... Zyczę powodzenia, model wg. mnie świetny... Pozdrawiam!
  14. mi się wydaje, że Slaine miał bardziej trójkątną gębę, ale dawno komiksu nie czytałem to nie pamiętam. Drógą sprawą są oczy, które moim skromnym zdaniem powinny być bardziej skośne, co dodało by mu odrobinę wredoty.... i może delikaty, ironiczny uśmieszek w kąciku ust.... ale to tylko czepianie się, bo i tak jest wyrypany w kosmos.... Zyczę powodzenia, i pozdrawiam, czekając na ciąg dalszy...
  15. może dodaj jakieś półki, narzędzia, rury, skrzynie przykryte plandeką.... aha, i jeśli na ścianie dałeś spray, to te pochodnie nie pasują.... dodaj może jakieś kable rury i żarówkę wiszącą z sufitu... pozdrawiam i życzę powodzenia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności