Skocz do zawartości

ormus n2o

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

ormus n2o's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mam bardzo podstawowe pytanie. Modeluje glock 17 ale nie wiem jak połączyć lufę z przednią częścią zamka. http://www.teamglock.com/Glock-Buyers-Guide/images-guide/Glock-17.jpg http://img691.imageshack.us/img691/8291/1sto.jpg Wiem że to bardzo podstawowe pytanie ale nie wiem czy można to zrobić jakimś sposobem oszczędzając polygony.
  2. Od razu mówię że bardzo mi się podoba :). Zawsze chciałem być architektem a nawet pierwsze moje prace to były pomieszczenia, pokoje. Mam tylko pytanko. Czy przy takich projektach to cały budynek to jest jeden obiekt czy jest złożony z wielu? I jeszcze jedno. Scanline to funkcja w 3ds max czy inny program? A ten projekt sam wymyśliłeś czy się posilałeś jakimś źródłem? Bo ja jak tworze szkice to raczej mało logiczne są te projekty.
  3. Scenka lepsza od zdjęcia. Bardzo fajne błękitne żaluzje, gitarka i cienie na krześle i dywanie oraz cała kolorystyka. Trochę tekstury na tapczanach - nieostre. Ale jakieś 30 sec mi zajęło dopatrzenie że to nie jest prawdziwe zdjęcie. Mojej mamie też się podoba :P.
  4. Eksperymentowanie z splines. Za kamerą dałem kilka boxów i sphere dla refleksów. http://img687.imageshack.us/i/kielich1.jpg/ - Pierwszy kielich ale odbicia to fail :) http://img651.imageshack.us/i/kielich3.jpg/ - Poprawione odbicia i odległości. http://img684.imageshack.us/i/kielich4.jpg/ - Wstyd się przyznać ale dopiero dzisiaj odkryłem NURMS subdivision więc i tutaj jest. Siatka jeśli ktoś chce. http://img218.imageshack.us/img218/9179/kieluchsiatka.jpg
  5. @mkeruj To jest mniej więcej 10 projekt ale pierwszy w którym zastosowałem światła i materiały. Z teksturami sobie dałem spokój bo siatki uvw są zabójcze. @kłapouchy On tak błyszczy żeby pokazać odbicia oraz przetestować światło ale faktycznie. Zły kolor i z zbyt mocno odbija. @dac77 Nie wiedziałem jak to nazwać. Obiekty? Kilka obiektów? A to ustawienie kamery to po to żeby pokazać tył, przód oraz cały nabój na jednej fotce. @bbandi Robiłem z pamięci. To jest coś jak 7.62x51 NATO ale wymiary nie są adekwatne. A takie łączenie (Pomiędzy łuską a pociskiem- Chociaż ta łuska w rzeczywistości jest bardzo cienka) jest ale jako że nie dałem tektur to tego nie widać. Mam pytanko. Jak ustawić environment map jako teksturę? Bo jak próbowałem to teksturę nakładało na pociski zamiast stworzyć "Otoczenie". Pytam bo te Naboje w oddali sa takie jednokolorowe bo nie ma co się w nich odbijać.
  6. Witam wszystkich na forum. Mam na imię Jarek. Interesuje się militariami a to jest efekt 2 godzinnej pracy. Bazowy pocisk http://img706.imageshack.us/i/bulletzd.jpg/ http://img11.imageshack.us/i/bulletsiatka.jpg/ http://img59.imageshack.us/i/bulletsiatka2.jpg/ Moja pierwsza scena. Wiem, wiem, jestem noob Itp. itd. Mercy please. http://img402.imageshack.us/i/mybullets0.jpg/ - ustawianie sceny http://img690.imageshack.us/i/mybullets1.jpg/ - dodanie materiałów i świateł http://img202.imageshack.us/i/mybullets2.jpg/ - tekturka na plane i sky
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności