Witam,
Wiem, że ten wątek się kiedyś pojawiał, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam gotowe duże pomieszczenie, gamma 2.2, CM Reinhard, świecone vray sun+sky+vlight, liczone vfb. Chciałbym policzyć krótki walktrough i zapobiec migotaniu animacji. Na stronie chaosgroup jest fajnie opisany tutek jak to zrobić, ale niestety nie umiem go powtórzyć w swojej scenie. Mianowicie ustawiam najpierw w indirect illumination gi 2xlight cache, mode fly-trough, liczę render i zapisuję mapę, a następnie otwieram (mode:from file). Następnie ustawiam mapę irr map jako primary engine, mode: multi incremental i liczę co 10 klatek mapę irradiance, zapisuję i otwieram zapisany plik. Gdy wszystko mam gotowe zapisuję animkę jako .tga dla każdej klatki i puszczam. Klatki wychodzą dużo ciemniejsze niż to jest na wizkach i mają szum jak po dodaniu filtra noise w ps, kamera vrayowska z takimi samymi ustawieniami co przy statycznych wizkach. Czy ktoś może wie o co chodzi, gdzie tkwi problem? soft: 3ds max, vray 1.5 sp5. Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe:) Będę wdzięczny za pomoc:D.
pozdro