Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

player23

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Problem rozwiązany:). Należy zaznaczyć opcję w zakładce light cache: use glossy.... i dać wysoką wartość prefilter, w moim przypadku 500 wystarczyło. No i najważniejsze w posptpro kontrast i jasność podbijać na 32-bitowym obrazku:D.
  2. No właśnie od chaosów bo w pracy na etacie robiłem.
  3. Raczej nie sądzę, żeby to miało związek z kompresją bo problem już widziałem w VFB, po zapisaniu do .tiffa 300dpi nadal było to samo:/
  4. nie sądzę, żeby to była wina światła, bo podobną sytuację mam na tych półkach w drugim ujęciu http://imageshack.us/photo/my-images/571/kuchnia2.jpg/ , na całej powierzchni dzieją się dziwne rzeczy. Odbicia jestem w stanie zrozumieć bo półka jest w kształcie fali o tyle te przebarwienia są zagadką. Może lepiej będzie jak zrobię je w macie?
  5. Sorki, już zapodaję wyższą rozdzielczość http://imageshack.us/photo/my-images/191/kuchniah.jpg/
  6. Cześć! Czy ktoś jest w stanie mi pomóc i rozgryźć problem dziwnych przebarwień na czarnych pół połyskliwych powierzchniach - zaznaczone w elipsę. Ustawienia renderu są mocno wyśrubowane, napewno jeżeli chodzi o AA :-)więc już nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Soft: 3ds max 2009 + vray 2.0. Please help me... http://imageshack.us/photo/my-images/194/kuchniae.jpg/
  7. Witam, Wiem, że ten wątek się kiedyś pojawiał, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam gotowe duże pomieszczenie, gamma 2.2, CM Reinhard, świecone vray sun+sky+vlight, liczone vfb. Chciałbym policzyć krótki walktrough i zapobiec migotaniu animacji. Na stronie chaosgroup jest fajnie opisany tutek jak to zrobić, ale niestety nie umiem go powtórzyć w swojej scenie. Mianowicie ustawiam najpierw w indirect illumination gi 2xlight cache, mode fly-trough, liczę render i zapisuję mapę, a następnie otwieram (mode:from file). Następnie ustawiam mapę irr map jako primary engine, mode: multi incremental i liczę co 10 klatek mapę irradiance, zapisuję i otwieram zapisany plik. Gdy wszystko mam gotowe zapisuję animkę jako .tga dla każdej klatki i puszczam. Klatki wychodzą dużo ciemniejsze niż to jest na wizkach i mają szum jak po dodaniu filtra noise w ps, kamera vrayowska z takimi samymi ustawieniami co przy statycznych wizkach. Czy ktoś może wie o co chodzi, gdzie tkwi problem? soft: 3ds max, vray 1.5 sp5. Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe:) Będę wdzięczny za pomoc:D. pozdro
  8. player23 odpowiedział player23 → na temat → Modeling
    Waza, działa perfekcyjnie:), raz jeszcze wielkie dzięki, a pracy było na 3 min;)
  9. player23 odpowiedział player23 → na temat → Modeling
    Wielkie dzięki;). Jutro w pracy sprawdzę.
  10. player23 odpowiedział player23 → na temat → Modeling
    Dzięki Kakaku za dobre chęci, ale to się nie sprawdza:/. Tak jak mówiłem to są oddzielne elementy połączone "attach" i przy smoothing group każdy z osobna się zaokrągla pozostawiając linię łączenia tak jak na powyższych screenshotach. Poza tym dziwne bugi się robią przy tym:/. Bardziej myślałem, żeby połączyć każdy ze stopni w jeden element, ale jak to zrobić?:) Albo inną techniką je wymodelować.
  11. player23 dodał temat → w Modeling
    Witam, Kto może wie jak zrobić schody takie jak w załączniku, ale tak, aby wszystkie krawędzie były gładkie i nie było widać połączeń między stopniami? Dodam, że każdy stopień był oddzielnie robiony i każdy jest inaczej wygięty. Może jest na to jakiś patent? Będę wdzięczny za pomoc.:) pzdr
  12. W końcu udało się policzyć na batch renderze z 2 plików. Musiałem tylko zaznaczyć, żeby pobrał IP automatycznie, ale wyskoczył błąd często powtarzalny przy vray'u, o braku map hdri, których nawet nie używałem, i przeliczanie wizek zapętliło się. Jest gdzieś opcja do zaznaczenia, żeby ignorował takie błędy?
  13. Generalnie chodzi o ustawienia. Pojawia się okno "Network Job Assignment" i co tam się ustawia itd, aż do momentu kiedy będą się liczyły na gotowo rendery. W helpie w maxie jest opisane ale przede wszystkim do mentala:/. Nie ma problemu, jak znajdziesz chwilkę to możesz i jutro opisać. Dzięki bro:) pozdro
  14. Hej Blinq, Mógłbyś opisać mi step by step co dalej robić:), bo pierwszy raz to uruchomiłem, zrobiłem to co opisałeś i teraz się patrzę w to jak wół w malowane wrota:))?? pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.