Skocz do zawartości

carrido

Members
  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    london

carrido's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputacja

  1. Oglądałem powyższe video. Jednak nie mam zamiaru ciąć UV na drobne kawałki by potem w Unity silnik mi rzęził bo musi przerabiać więcej vertextów. A więc żeby wilk był syty I owca cała postanowiłem dodać jedynie jedną krawędź do każdej framugi I tym sposobem mamy ładne krawędzie. Ktoś powiedział, że przy wypalaniu normal maps wystrzegać się ostrych kątów 90 stopi więc idąc na kompromis powypalałem to co jest na płaskiej powierzchni. Myśle, że efekt jest bardzo dobry I Unity też się nie zaksztusi.
  2. 1.Tak jak wspomniałem na początku NIE DZIAŁA POCIĘCIE UV NA KAWAŁKI. 2.Zmiana vektora Y z natury nie poprawia normal mapy, nie wygładza krawędźi. Robi się to po to bo nie które silniki jak UNITY3D potrzebują by vector Y z plusa był zmieniony na minus I nie ma to ŻADNEGO wpływu na wygląd mapy. - - - Połączono posty - - - Czyli nadal problem pozostaje nie rozwiązany.
  3. Witam, Ciągnę sie od paru dni z jednym wątkiem.Na screenie widzimy normal mape z okropnymi liniami na krawędziach. Mapa była wypalana w majce jak I również w XNormal. Czy znajdą się tu jacyś experci którzy mi podpowiedzą jak pozbyć się tych lini??? odrazu dodam ,że tak próbowałem pociąć uv's na kawałki - zero rezultatu I tak załączyłem cage w xnormals- jeszcze gorszy rezultat.
  4. [ATTACH=CONFIG]91674[/ATTACH]Hejka, Mam mały problemik. Zgrałem ów filmik ale jakość nie jest zadowalająca znacie jakieś programy by zmontować sceny bez straty jakosci? Pozdrawiam wszystkich I zapraszam na fan pejdża:-) Several Hospital jak równiez do obejrzenia trailera:-) http://www.youtube.com/watch?v=NN6xrguEk80 http://www.facebook.com/severalhospital https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/c0.44.851.315/p851x315/1167164_159960914207891_282037254_o.jpg - - - Połączono posty - - - http://www.youtube.com/watch?v=NN6xrguEk80
  5. Witam, Mam mały problemik w Unity. Gdy wypalam light mape to na ścianach pojawiają się takie artefakty mimo,ze drugi uv set ściany jest bardzo prosty i poprawny ...skąd moga powstawać takie rzeczy? czy ktos wie?[ATTACH=CONFIG]91603[/ATTACH]
  6. Witam,Chciałem skomponować w ae kilka ujęć razem z dzwiękiem. Wrzuciłem pare ścieżek a tu ZONK nic nie słychać??!!! Wydaje mi się, że w programie do montażu powinien byc obsługiwany dzwięk domyślnie ...a tu nagle czytam na forach ,że jakies triki trzeba robić??..to jakiś żart?..przeciez to PROGRAM DO MONTAZU jakim cudem nie mozna usłyszeć dzwięku??? nie dowiary...pewnie jest jakis mały guziczek którego nie widze i to chyba przez pomyłkę wciśnięty...bo nie daje wiary ,że taki program domyślnie nie obsługuje dzwięku....phi...to tak jakby Mayka program do modelowania nie miała narzędzi do modelowania...parodia jakaś..
  7. Witam czy ktoś wie jak zrobić kamera cut w Unity? Nie chcę mieć prezentacji tylko w locie ,chciałbym zrobić kilka ujęć jak w filmie.
  8. carrido

    UNITY fizyka nie działa

    Bolitic dzięki bardzo wszystko działa:-) U R THE BEST !!!
  9. Witam, Mam laptop z carta ATI RADEON (jak by to miało znaczenie) W unity mam scene spadającej piłki po schodach jednak ta piłka spada przez schody. Mam nałozony mesh colider na wszystko oraz ridged body na piłkę... czy coś przeoczyłem??? Nie mam pojecia dlaczego ta piłka się nie odbija od schodów tylko przez nie spada w dół. heeeelp:-/
  10. [ATTACH=CONFIG]90057[/ATTACH]Działa działa,cały dzien nad tym spędziłem:-) Ale oto pojawił się nowy problem- przełączyłem w Unity na DirecktX11 a tu mi mgła zamieniła sie w jakiś bug??? Zaznaczam, że moja karta ma driver direct X11 to AMD RADEON HD 7730M ,która normalnie w Maya bez problemu wszystko obsługuje to dlaczego w Unity się tak zepsuło?
  11. Hejka, Może głupie pytanie ale jakoś nie mogę znaleść w materials double sided?! czyżby go tam nie było??Taka podstawowa rzecz ? albo jest może opcja jakaś do przełączenia?Ktoś wie?
  12. Witam, Stworzyłem enviroment i chciałbym umiećić w nim swoją postać ale nie mogę znaleść tutoriali na ten temat jak włożyć swoją postać i ustawić kamerę za plecami bohatera.Czy ktoś zna dobre tutoriale na ten temat? DZIEKI
  13. Witam, Potrzebuje zrobić texture atlas z modelu budynku który ma kilkanascie textur ..czy ktoś zna dobre działajoce plug-iny a może potraficie to zrobic jakimiś trickami w Maya?
  14. hmm...faktycznie to bład, który od dawna występuje i o ile przy eksporcie postacie będzie to duzy problem o tyle model angielskiego domku można inaczej wyeksportować do UDK. Wpadłem na pomył by po prostu ten model nie złączać w jedną całość a podzielic na 4 elementy główne i w ten sposób nie muszę dealować z tym błedem. Wcześniej chciałem złączyć domek w jedną całość by zaoszczędzic na draw cals ale...cóż z Mayką nie wygrasz:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności