Skocz do zawartości

Lukass008

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    NS

Lukass008's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzisiaj przy renderingu zauważyłem że pokazuje mi ostrzeżenie i tam jest coś o jasności: Co oznacza to ostrzeżenie? Gdzie można wyłączyć to Subpixel Color Mapping?
  2. mirach dzięki za pomoc lucek chyba jednak są za jasne bo marmur na kolumnach jak i wszystkie 3 głośniki powinny być czarne. Nie wiem tylko czy to wyłącznie wina światła czy może źle nałożona tekstura. Poczytam o Vray Sun, poeksperymentuje i zobaczę co wyjdzie.
  3. Witam jestem początkującym użytkownikiem 3ds maxa więc proszę o wyrozumiałość... mój problem polega na tym, że tekstury po wyrenderowaniu są za jasne, dużo jaśniejsze niż powinny być. wygląda to mniej więcej tak: Wzorowałem się na tym tutorialu: http://www.meedo.pl/blog/10-tutorial01 więc wszystkie ustawienia Vraya i VraySun mam takie jak tam, a pomimo to obraz jest zbyt jasny. Może wystarczy tylko zmienić gdzieś intensywność światła, nie wiem w czym tkwi problem (w ogóle nie wiem do czego służą jakie parametry Vraysun i niewiem jak mają być ustawione) Proszę o wyrozumiałość i pomoc
  4. Witam! Po dłuższej przerwie mały update: Jak widać przód już coraz bardziej dopracowany, tył trzeba jeszcze poprawić. Proszę o komentarze i opinie.
  5. Wrzucam dzisiaj efekty mojej pracy. Co prawda nie miałem dużo czasu w tygodniu ze względu na szkołę ale w wolnym czasie pracowałem nad modelem. poprawiłem przód, ale nie jest itak idealnie i zawiera wiele błędów, oprócz tego wymodelowałem bok i nałozyłem siatke na tył i dach ale nie zrobiłem jeszcze krawędzi. Wiem że model różni się w wielu szczegółach od prawdziwego R8 ale jest on moim pierwszym projektem. A oto kilka screenów: A teraz pytanie. Na zdjęciu z siatką na którym widać przód i górę zaznaczyłem zielonym kolorem miejsce, w którym "filar" nie jest jeszcze połączony z maską. mam w związku z tym pytanie czy połączyć to normalnie przedłużając linie siatki tak jak to zaznaczyłem czerwonymi liniami? Jeśli tak zrobie to siatka w tamtym miejscu na masce strasznie się zagęści (tym bardziej że pewnie nałożę tam jeszcze jakiś chamfer). A może powinienem schować ten "filar" pod maskę nie łącząc obu elementów? I jeszcze jedno pytanie: jak mogę zrobić render o większej rozdzielczości? Bo przez opcję "Render" otrzymuje rendery o rozdzielczości takiej jak screeny wrzucane na forum
  6. Dzisiaj wrzucam efekty mojej wczorajszej pracy i mam co do nich kilka pytań. 1. Przede wszystkim czy powinienem zacząć od początku nie robiąc tych dziur 2. Mógłby mi ktoś wskazać jakąś zasadę w robieniu krawędzi abym mógł unikną takich błędów jak te zaznaczone na czerwono na screenie (może link do tutka w którym poćwiczyłbym akurat łączenie krawędzi) 3. czy mam zagęścić siatkę żeby uniknąć takiego błędu jak ten zaznaczony na zielono
  7. Tak, Nowy Sącz ;p A tu screen:
  8. Witam, właśnie zaczynam modelować, więc pojazd który mam zamiar wykonać (jeżeli się uda) będzie moim pierwszym projektem. Oprogramowanie z jakiego korystam to 3ds max 2010. Proszę wszystkich o krytykę, wskazywanie błędów, porady. Przedstawiam więc dotychczasowy efekt mojej pracy (wczoraj wieczór i dzisiaj rano ;P) na poniższych zdjęciach. Od razu chciałbym zapytać czy dobrze się za to zabrałem, czy siatka nie jest czasami za gęsto, czy powinienem nie robić na razie dziur na światła i grila? Wiem że może to są banalne sprawy ale jestem naprawdę początkujący
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności