Skocz do zawartości

Lukass008

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    NS

Lukass008's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzisiaj przy renderingu zauważyłem że pokazuje mi ostrzeżenie i tam jest coś o jasności: Co oznacza to ostrzeżenie? Gdzie można wyłączyć to Subpixel Color Mapping?
  2. mirach dzięki za pomoc lucek chyba jednak są za jasne bo marmur na kolumnach jak i wszystkie 3 głośniki powinny być czarne. Nie wiem tylko czy to wyłącznie wina światła czy może źle nałożona tekstura. Poczytam o Vray Sun, poeksperymentuje i zobaczę co wyjdzie.
  3. Witam jestem początkującym użytkownikiem 3ds maxa więc proszę o wyrozumiałość... mój problem polega na tym, że tekstury po wyrenderowaniu są za jasne, dużo jaśniejsze niż powinny być. wygląda to mniej więcej tak: Wzorowałem się na tym tutorialu: http://www.meedo.pl/blog/10-tutorial01 więc wszystkie ustawienia Vraya i VraySun mam takie jak tam, a pomimo to obraz jest zbyt jasny. Może wystarczy tylko zmienić gdzieś intensywność światła, nie wiem w czym tkwi problem (w ogóle nie wiem do czego służą jakie parametry Vraysun i niewiem jak mają być ustawione) Proszę o wyrozumiałość i pomoc
  4. Witam! Po dłuższej przerwie mały update: Jak widać przód już coraz bardziej dopracowany, tył trzeba jeszcze poprawić. Proszę o komentarze i opinie.
  5. Wrzucam dzisiaj efekty mojej pracy. Co prawda nie miałem dużo czasu w tygodniu ze względu na szkołę ale w wolnym czasie pracowałem nad modelem. poprawiłem przód, ale nie jest itak idealnie i zawiera wiele błędów, oprócz tego wymodelowałem bok i nałozyłem siatke na tył i dach ale nie zrobiłem jeszcze krawędzi. Wiem że model różni się w wielu szczegółach od prawdziwego R8 ale jest on moim pierwszym projektem. A oto kilka screenów: A teraz pytanie. Na zdjęciu z siatką na którym widać przód i górę zaznaczyłem zielonym kolorem miejsce, w którym "filar" nie jest jeszcze połączony z maską. mam w związku z tym pytanie czy połączyć to normalnie przedłużając linie siatki tak jak to zaznaczyłem czerwonymi liniami? Jeśli tak zrobie to siatka w tamtym miejscu na masce strasznie się zagęści (tym bardziej że pewnie nałożę tam jeszcze jakiś chamfer). A może powinienem schować ten "filar" pod maskę nie łącząc obu elementów? I jeszcze jedno pytanie: jak mogę zrobić render o większej rozdzielczości? Bo przez opcję "Render" otrzymuje rendery o rozdzielczości takiej jak screeny wrzucane na forum
  6. Dzisiaj wrzucam efekty mojej wczorajszej pracy i mam co do nich kilka pytań. 1. Przede wszystkim czy powinienem zacząć od początku nie robiąc tych dziur 2. Mógłby mi ktoś wskazać jakąś zasadę w robieniu krawędzi abym mógł unikną takich błędów jak te zaznaczone na czerwono na screenie (może link do tutka w którym poćwiczyłbym akurat łączenie krawędzi) 3. czy mam zagęścić siatkę żeby uniknąć takiego błędu jak ten zaznaczony na zielono
  7. Witam, właśnie zaczynam modelować, więc pojazd który mam zamiar wykonać (jeżeli się uda) będzie moim pierwszym projektem. Oprogramowanie z jakiego korystam to 3ds max 2010. Proszę wszystkich o krytykę, wskazywanie błędów, porady. Przedstawiam więc dotychczasowy efekt mojej pracy (wczoraj wieczór i dzisiaj rano ;P) na poniższych zdjęciach. Od razu chciałbym zapytać czy dobrze się za to zabrałem, czy siatka nie jest czasami za gęsto, czy powinienem nie robić na razie dziur na światła i grila? Wiem że może to są banalne sprawy ale jestem naprawdę początkujący
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności