Okazało się że musiałem zaznaczyć wszystkie punkty na obiekcie i cały zweldować żeby fillet działał;)
Wielkie Dzięki za pomoc!!
Jeszcze jedno pytanko, jak usunąć vertex nie usuwając całej lini? mam ich za dużo w niektórych miejscach i mi przez to fillet nie działa.
ok Dzięki.
Teraz Symmetry.. muszę zrobić odbicie.
Nie chcę używać clone i mirror.
Dodaje modyfikator symmetry no i:
Gdy kliknę oś z jest ok z tym że klon pojawia się pod obiektem.
Ja chcę w y, gdy klikam na y obiekt znika. a gdy na x nic się nie dzieje.
Ok w miarę możliwośći nie będę spamował a będę sobie radził sam:)
Praktyka czyni mistrza.
Mam teraz problem którego nie umiem rozwiązać sam.. nawet google nie wie.
Jak usunąć pojedyncze punkty z siatki nie usuwając polygonu? żeby tekstura została.
http://www.php2k.com/blog/3d-max-studio-tutorials/stock-vector-illustration-3d-file-tool-images/
Wytłumaczy mi ktoś jak został otrzymany efekt widoczny na obrazku :
Nie napisali jak to zrobić;/
ps: korzystam też z torturiala eduweb.pl i tam właśnie koleś do stworzenia postaci używa nurbsów do tułowia, głowy.
Jest to postać zbudowana z owalów może dlatego... użył nurbsów.
Hm maxa znam od 8 rana, i cały dzień siedzę:) i się uczę
Zrobiłem z lini prostokąt, końce zaokrągliłem.
Teraz chciał bym zagiąć ten prostokąt w łuk ale nie mam zielonego pojęcia jak:D kombinuje od godziny.
Witam mam dla was kilka pytań:
1. Jak zaokrąglić krawędzie, zrobiłem box z splinów, pozniej extrude?
Chcę zrobić usta mojej postaci, głowę, oczy, i tułów mam.
W czym wy byście zrobili je?
Witam, po dłuższej przerwie.. po dłuższej przerwie:) znów załączyłem 3dsa no i próbuje stworzyć grzyba nuklearnego.. mam banalny problem;/ nie pamiętam jak załączałem osie.. do przesuwania w górę w bok i po skosie.. takie z 3 strzałkami niebieska zielona i czerwona.
Z torturiala video wywnioskowałem że muszę kliknąć na w ale to nie pomaga;/ pozdrawiam:)