Skocz do zawartości

Sino4

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Sino4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. Tak jak w temacie. Bo Crtl+Alt+P odłącza wiązania między kośćmi ale jak odczepić kości od ciała?
  2. Tekstury w BGE wiecznie się powielają. Jak temu zaradzić?
  3. Sino4

    Połączenie obiektów

    Dzięki, próbowałem łączyć meshami ale był problem. Dzięki jeszcze raz
  4. Dodałem nową scenę, wszystko dobrze się ze sceny renderuje, ale po wciśnięciu P (Uruchomienie BGE) Znikają wszystkie obiekty. Są poprostu nie widoczne podczas Gry. Nic nie zmieniałem w nowej scenie, dodałem w Cube, Camera, Sun w renderingu widać, lecz w BGE już nie w czym problem?
  5. Jak zrobić żeby dany obiekt nie był widzialny podczas tworzenia ale podczas renderingu już tak
  6. Jak połączyć 2 obiekty tylko jeśli chodzi o lokacje tzn. Jeśli dany przedmiot się przesunie to ten drugi przesunie się o tyle samo. PS: Chciałbym także żeby działało w BGE
  7. Wszystko sam. Posilę się tylko z internetu niektórymi teksturami oraz jednym darmowym modelem Homo Sapiens :D Mała pomyłka, tak audacity. Właśnie dołączyłem pierwsze rendery. Nie wiem czy to będzie film czy taki sobie prosty filmik. Czas pokaże, więc wszystkie założenia mogą się zmienić
  8. Film będzie trwał ok. 12 min. A co do działu to ,,Jest to miejsce, gdzie możecie zamieszczać zarówno ukończone animacje jak i prace w toku (WIP)" Więc praca jest w toku i może być w tym dziale
  9. Mówię że robię ;p I niedługo wrzucę rendery pierwszych modeli jak je dopracuje i będę miał chwilę wolnego czasu ;p
  10. Film jest tworzony w Blenderze, a głosy AudioCity (Sam użyczę dla wszystkich). Mam zarys fabuły, kilka modeli (niedługo wrzucę rendery) Historia opowida o cywilizacji ludzkiej która tuż po zniszczeniu ziemi ucieka w kosmos. Akcja dzieje się w 2072r. Edit nr 1: Wstawiam dwa rendery lekkich myśliwców/statków. http://img4.imageshack.us/img4/589/0001gnl.jpg http://img832.imageshack.us/img832/6412/0002as.jpg Są to pierwsze wstępne tekstury. Prawie na pewno zostaną zmienione. Scenerię pierwszą i drugą muszę jeszcze dopracować.
  11. Dzięki za odpowiedź
  12. Jak skopiować obiekt bez powiązania. Np. shift+d kopiuje przedmioty i są one między sobą zależne (Jeśli nastąpi zmiana w jednym przedmiocie to i w reszcie też nastąp zmiana)
  13. Zapomniałem gdzie ustawiało się prędkość poruszania cząsteczek w Blender 2.49 Przypomnie ktoś?
  14. No dzięki, miałem mało czasu więc zbytnio nie szukałem
  15. Znajdź na ich stronie ;p konkretny numer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności