Dodałem nową scenę, wszystko dobrze się ze sceny renderuje, ale po wciśnięciu P (Uruchomienie BGE) Znikają wszystkie obiekty. Są poprostu nie widoczne podczas Gry. Nic nie zmieniałem w nowej scenie, dodałem w Cube, Camera, Sun w renderingu widać, lecz w BGE już nie w czym problem?
Jak połączyć 2 obiekty tylko jeśli chodzi o lokacje tzn. Jeśli dany przedmiot się przesunie to ten drugi przesunie się o tyle samo.
PS: Chciałbym także żeby działało w BGE
Wszystko sam. Posilę się tylko z internetu niektórymi teksturami oraz jednym darmowym modelem Homo Sapiens :D Mała pomyłka, tak audacity. Właśnie dołączyłem pierwsze rendery. Nie wiem czy to będzie film czy taki sobie prosty filmik. Czas pokaże, więc wszystkie założenia mogą się zmienić
Film będzie trwał ok. 12 min. A co do działu to ,,Jest to miejsce, gdzie możecie zamieszczać zarówno ukończone animacje jak i prace w toku (WIP)" Więc praca jest w toku i może być w tym dziale
Film jest tworzony w Blenderze, a głosy AudioCity (Sam użyczę dla wszystkich). Mam zarys fabuły, kilka modeli (niedługo wrzucę rendery) Historia opowida o cywilizacji ludzkiej która tuż po zniszczeniu ziemi ucieka w kosmos. Akcja dzieje się w 2072r.
Edit nr 1:
Wstawiam dwa rendery lekkich myśliwców/statków.
http://img4.imageshack.us/img4/589/0001gnl.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/6412/0002as.jpg
Są to pierwsze wstępne tekstury. Prawie na pewno zostaną zmienione. Scenerię pierwszą i drugą muszę jeszcze dopracować.
Jak skopiować obiekt bez powiązania. Np. shift+d kopiuje przedmioty i są one między sobą zależne (Jeśli nastąpi zmiana w jednym przedmiocie to i w reszcie też nastąp zmiana)