-
Medieval Cloth 08: Medieval Adventurer
Cześć Maxowicze! Rzućcie okiem na mój nojnowszy strój dla MetaHuman pod UE5. Wszystkie elementy tła włącznie z NPC są także mojego autorstwa.
-
Unreal Engine Lekcja Tworzenie Średniowiecznego Miasta - Część 1
Hej wszystkim! Nie wiem w ktorym dziale to powinno byc. Geometrie zrobilem w 3ds Max. Zmontowanie wszystkiego i rendering w Unreal Engine. Ale do rzeczy... Zaczynam serię tutoriali, w której pokazuje tworzenie średniowiecznego miasteczka fantasy na Unreal Engine! W pierwszym odcinku pokażę Wam, jak zacząć od podstaw, wykorzystując moje autorskie 3D zasoby i materiały stworzyc sredniowieczny dom, tez super sie nada w scenerii fantasy. W nastepnym odcinku zobaczycie inne rodzaje budynkow, oraz zaczniemy budowac lokacje. Subskrybujcie kanał, żeby być na bieżąco z nowymi odcinkami.
-
Moj GameDev Demoreel 2023
Cześć wszystkim. Zrobilem male demoreel moich animacji robionnych mniej wiecej na potrzeby gier. Jest tam kilka elementow które nie były zrobione z myślą o grze. Ale wszystko zrobilem w Unreal Engine, wiec chyba tez sie liczy. Oglądajcie lajkujcie i subskrybujcie moj kanal jesli mozecie!
-
The Inn - krótka animacja zrobiona w Nerealnym Silniku
Bede mial na uwadze
-
The Inn - krótka animacja zrobiona w Nerealnym Silniku
O dobry pomysl!
-
The Inn - krótka animacja zrobiona w Nerealnym Silniku
Postaram się troche rozwinac ta animacje. Widze, ze ludzie fajnie na nia reaguja. Cos pomysle...
-
The Inn - krótka animacja zrobiona w Nerealnym Silniku
Czesc! Zrobilem mala animacje żeby troche pokazać moje 3D assetsy dla Unreal Engine:
-
Amerykanki Pickup w stylu lat 80tych
Dziekuje bardzo 🙂 Siateczki zobacz sobie na sketchfabie tutaj: https://skfb.ly/oBxp7 Ale ja nie skupiam sie na siatkach. Pierwszy LOD jest bardzo gesty, ale robię go tylko do bardzo bliskich ujęć. W praktyce wyglada to tak: Lod 0: 673k, Lod 1: 569k, Lod 2: 313k, Lod 3: 146k
-
Amerykanki Pickup w stylu lat 80tych
-
Amerykanki Pickup w stylu lat 80tych
Cześć wszystkim! Zrobiłem pickupa w stylu amerykańskim z lat 80tych. Do ogladania tutaj: https://skfb.ly/oBxp7
-
Unreal Engine. Male podsumowanie moich średniowiecznych klimatów.
Dziękuję 🙂 W sumie to jakieś 3 lata pracy. Oczywiście, robiłem tez inne tematy w tym czasie, ale jakos sredniowiecze zdominowalo.
-
Unreal Engine. Male podsumowanie moich średniowiecznych klimatów.
Cześć wszystkim! Zrobiłem male podsumowanie tego co dotychczas zrobiłem w temacie średniowiecza i fantasy na UE Marketplace.
-
Opuszcona fabryka / magazyn. Unreal Engine
Cześć dziewczyny i chłopaki! Wreszcie udało mi się to dociągnąć do końca. Pracowałem nad ta paczka assetsow dobre pól roku z małymi przerwami. Najpierw chciałem zrobić tylko gole hale z fajnymi rampami i platformami. Ale potem pomyślałem, ze przydały by się jakieś drobne śmiecie, palety itp. No ale jak drobne śmieci i palety, to może jakieś kontenery i pojemniki. A skoro zrobiłem już to zajebiście by było mieć pociąg z wagonami. No ale skoro pociąg, to coś musi go rozładowywać. Skoro coś ten pociąg rozładowuje, to musi coś po towar przyjeżdżać. A skoro jest tam tyle kontenerów to musi być jakiś dźwig do tego...
-
Sredniowieczne kamienne domy 3ds Max + Unreal Engine
Dzięki za uwagi. Postaram się to uwzględnić przy następnej aktualizacji.
-
Sredniowieczne kamienne domy 3ds Max + Unreal Engine
Czesc wszystkim! Moja trochę nowsza produkcja. Jest to takie uzupełnienie moich wcześniejszych domów, które były zrobione bardziej w staroniemieckim stylu. Tutaj idę trochę bardziej w klimaty angielskie i francuskie. Tradycyjnie modelowanie w 3ds Max. Rendering w Unreal Engine bez RTX. Mam tutaj troszkę inne podejście do materiałów. Wcześniej wypiekałem wszystko w Substance Painter. Tutaj brud i defekty są zrobione przy pomocy dekali. Wiec znacznie łatwiej jest samemu zmienić rodzaj kamienia na własny itp. Nie chce tu spamować linkami do sklepu. Jeśli ktoś jest zainteresowany to szukajcie mnie na Unreal Marketplace.
bartoszw1982
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta