Skocz do zawartości

bartoszw1982

Members
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana bartoszw1982 w dniu 23 Wrzesień 2023

Użytkownicy przyznają bartoszw1982 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław, Stuttgart

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bartoszw1982's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

76

Reputacja

  1. Hej wszystkim! Nie wiem w ktorym dziale to powinno byc. Geometrie zrobilem w 3ds Max. Zmontowanie wszystkiego i rendering w Unreal Engine. Ale do rzeczy... Zaczynam serię tutoriali, w której pokazuje tworzenie średniowiecznego miasteczka fantasy na Unreal Engine! W pierwszym odcinku pokażę Wam, jak zacząć od podstaw, wykorzystując moje autorskie 3D zasoby i materiały stworzyc sredniowieczny dom, tez super sie nada w scenerii fantasy. W nastepnym odcinku zobaczycie inne rodzaje budynkow, oraz zaczniemy budowac lokacje. Subskrybujcie kanał, żeby być na bieżąco z nowymi odcinkami.
      • 3
      • Like
  2. Cześć wszystkim. Zrobilem male demoreel moich animacji robionnych mniej wiecej na potrzeby gier. Jest tam kilka elementow które nie były zrobione z myślą o grze. Ale wszystko zrobilem w Unreal Engine, wiec chyba tez sie liczy. Oglądajcie lajkujcie i subskrybujcie moj kanal jesli mozecie!
  3. Bede mial na uwadze
  4. Postaram się troche rozwinac ta animacje. Widze, ze ludzie fajnie na nia reaguja. Cos pomysle...
  5. Czesc! Zrobilem mala animacje żeby troche pokazać moje 3D assetsy dla Unreal Engine:
  6. Dziekuje bardzo 🙂 Siateczki zobacz sobie na sketchfabie tutaj: https://skfb.ly/oBxp7 Ale ja nie skupiam sie na siatkach. Pierwszy LOD jest bardzo gesty, ale robię go tylko do bardzo bliskich ujęć. W praktyce wyglada to tak: Lod 0: 673k, Lod 1: 569k, Lod 2: 313k, Lod 3: 146k
  7. A tutaj parę renderow z Unreal Engine
  8. Cześć wszystkim! Zrobiłem pickupa w stylu amerykańskim z lat 80tych. Do ogladania tutaj: https://skfb.ly/oBxp7
  9. Dziękuję 🙂 W sumie to jakieś 3 lata pracy. Oczywiście, robiłem tez inne tematy w tym czasie, ale jakos sredniowiecze zdominowalo.
  10. Cześć wszystkim! Zrobiłem male podsumowanie tego co dotychczas zrobiłem w temacie średniowiecza i fantasy na UE Marketplace.
  11. Cześć dziewczyny i chłopaki! Wreszcie udało mi się to dociągnąć do końca. Pracowałem nad ta paczka assetsow dobre pól roku z małymi przerwami. Najpierw chciałem zrobić tylko gole hale z fajnymi rampami i platformami. Ale potem pomyślałem, ze przydały by się jakieś drobne śmiecie, palety itp. No ale jak drobne śmieci i palety, to może jakieś kontenery i pojemniki. A skoro zrobiłem już to zajebiście by było mieć pociąg z wagonami. No ale skoro pociąg, to coś musi go rozładowywać. Skoro coś ten pociąg rozładowuje, to musi coś po towar przyjeżdżać. A skoro jest tam tyle kontenerów to musi być jakiś dźwig do tego...
      • 2
      • Like
  12. Dzięki za uwagi. Postaram się to uwzględnić przy następnej aktualizacji.
  13. Czesc wszystkim! Moja trochę nowsza produkcja. Jest to takie uzupełnienie moich wcześniejszych domów, które były zrobione bardziej w staroniemieckim stylu. Tutaj idę trochę bardziej w klimaty angielskie i francuskie. Tradycyjnie modelowanie w 3ds Max. Rendering w Unreal Engine bez RTX. Mam tutaj troszkę inne podejście do materiałów. Wcześniej wypiekałem wszystko w Substance Painter. Tutaj brud i defekty są zrobione przy pomocy dekali. Wiec znacznie łatwiej jest samemu zmienić rodzaj kamienia na własny itp. Nie chce tu spamować linkami do sklepu. Jeśli ktoś jest zainteresowany to szukajcie mnie na Unreal Marketplace.
  14. Mały update. UE Marketplace kazał zrobić poprawki. Do umieszczenia drzew i trawy w demoscenie użyłem ogólnodostępnej, darmowej biblioteki roslinnosci z Permanently Free Collection. Wczesniej Epic pisal na forum, ze mozna uzywac darmowych assetow do tworzenia demoscen, jesli sluza jako tlo dla pokazania glownego produktu. Ale... teraz okazało sie ze moge tak zrobic pod warunkiem, ze użyje tylko i wyłącznie modeli stworzonych przez Epic games. No ok. rozumiem to. Jakby się pokłócili z jakimś autorem, to może być problem, ze na sklepie sa produkty z jego assetsami. Znalazlem biblioteke drzew i trawy zrobiona przez Epic Games. OK. Ale jest maly problem. W ich wlasnych assetsach oni nie stosuja sie do wlasnych wytycznych. Wiec teraz musze pozmieniac nazwy plikow, zminic strukture katalogow, porobic kolizje i LODy zgodnie. Nastepny dzien lub dwa roboty...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności