Zresztą, poza tym modelem, mam pytanie także do trackingu w boujou. O ile rozumiem technikę matchmovingu jeżeli chodzi o obiekt który ma w danym miejscu stać, to nie wiem jak zrobić aby przelatywał obiekt obok kamery. Mam taki oto materiał:
I rozumiem że mam zaznaczyć punkty te na środku tak jak już to zrobiłem tak? Ustawiłem już Scene Geometry wg. tych punktów. Nastepnie wyeksportowałem kamerę i dodałem do 3D Studio Max, tam importowałem obiekt, zanimowałem go no i leci jak leci ale średnio się trzyma tej osi... Lata na lewo i na prawo (może dlatego ponieważ go tak zanimowałem, co nie zmienia faktu że chyba powinienem mimo wszystko trochę zachowywać sięjakby był "podczepiony" do filmu co nie?)
Przepraszam za moje słownictwo ale próbowałem jak najbardziej dosadnie i zrozumiale wytłumaczyć mój problem.