superkb
Members-
Liczba zawartości
70 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
superkb's Achievements
Newbie (1/14)
9
Reputacja
-
Spoko;) Porti a nie pamietasz rozszerzenia? Bo moze bym sprobowal. Moze dgn? Wyslano z BlackBerry 9780 przy uzyciu Tapatalk
-
no dokladnie greenscreen... jak widzisz to nie takie proste skoro sam podales blędny link, oczywiscie ze wczesniej szukalem informacji w google jednak poza tym ze uzyskalem informacje ze w bentley inroads sie je robi to nic wiecej pewnego. nie wiem jaka maja forme. a nie mam dostepu do tego pakietu. moze ktos sie znajdzie kto mial doczynienia z tym formatem bądź zna jakis importer do cada. wiem ze sie da poniewaz klient wyeksportowal mi plik do siatki trojkątów w dwg, jednak z duzymi bugami, masa uciekajacych punktow itp. chcialbym sam przeprowadzic taki import bo wiadomo nekanie klienta ktory nie ma pojecia o wizualizacjach by kombinowal z opcjami eksportu to droga ostateczna
-
dostałem od klienta model 3d węzła komunikacyjnego w postaci pliku *.dtm . Nie mam programu w którym dałoby się otworzyć ten plik. Mam pytanie, w jakim programie otworzę ten format? wydaje mi się, że to coś ze stajni Bentey'a ale nie wiem konkretnie który i jak najlepiej to skonwertować do formatu otwieralnego w Maxie by zachować poprawność modelu?
-
Mam taki problem. chce zrobić animacje obiektu po sciezce. Mam spline który będzie drogą ruchu obiektu i chcialbym by poruszal się on ruchem jednostajnym nie zmieniajac predkosci. czyli ustawiam by w ciagu 10 sekud przejechal cala droge spline'a. jak to zrobic? by wlasnie tak sie poruszal? licze na to ze w maxie jest to mozliwe, jesli nie to jaki plugin ewentualnie w jakim programie to wykonac , byleby dalo sie w efekccie skonwertować do formatu fbx pozdrawiam
-
Wizualizacje w stylu HDR? co to?
superkb odpowiedział superkb → na temat → Rendering / Lighting / Shading
znajomi a czemu pytasz?;) mowiac w skrocie swiecace, nadmiernie nasycone kolory? -
witam, jakis czas temu obilo mi sie o uszy pojecie "wizualizacje w stylu HDR". przyznam ze nie wiem o co rozmowcom chodzilo a wyszlo tak ze nie zapytalem, mozecie mi powiedziec o co chodzi? przychodzi mi na myśl cos z mapami HDR ale sam nie wiem jak to mialoby sie miec do siebie
-
ksiazka do nauki postprodukcji w photoshopie ?
superkb odpowiedział superkb → na temat → Architektura
dzieki, przedewszyskim zalezalo mi na materialach pod wizki exterior - z tych co pokazales jest pare fajnych:). w zasadzie tutorialetez sa jak najbardziej ok. szczegolnie ronenbekerman przypadl mi do gustu:) co do mojego poziomu znajomosci psa to jest on raczej niewiele ponad podstawowy, ale go ogarniam. zalezy mi przedewszystkim na takich normalnych exteriorach dziennych -
Witam, czy istanieje jakas ksiażka po polsku bądz angielsku, z wiedza na temat dobrej postprodukcji wizek architektonicznych w photoshopie ? najlepiej z wykorzystaniem mozliwosci vraya? cala ksiazka tylko o tym lub z zawartą taka wiedza. pozdrawiam prosze o przeniesienie do dzialu architektura/dyskusje , pytania odpowiedzi pomylilem sie
-
witam, mam taka sprawę. otrzymalem model drogi ekspresowej. na każdy kierunek ruchu przypadają po dwa pasy ruchu , jednak nie zostaly nalożone(pusty model jezdni bez szczegolow) i musze teraz nanieść na nia wlasnie te pasy rozdzielające i wymodelowac przy drodze bariery biegnące wzdluż calej trasy. w jaki sposob narzucic najprościej na taki model te elementy liniowe? tzn jeśli chodzi o pasy to myśle o narzuceniu z jakiegos rysunku cada na plaszczyzne(a moze jakies lepsze podejscie), natomiast nie wiem jak podejsc do tematu barier.. czy modelowac je w pelni 3d i potem za pomoca jakiegos polecenia rozstawic wdluz drogi - ale nie wiem jakiego, czy moze po zrobic get shape from selection i zrobic jego extrude i na to nalozyc teksture baeriery bo - bo jakosc zupelnie nie musi byc wysoka - bedzie tylko widok z drogi.. prosilbym o porady, jak modelowac takie liniowe obiekty
-
jak zrobic w 3ds maxie animacje w ktorej mamy daną ścieżkę, splaina, i animacja polegalaby na poruszaniu się obiektu po tej sciezce w jednostajnym tępie, najlepiej by jakąs funkcją sprawić ze jesli obiektem będzie kamera to będzie zwrócona caly czas w kierunku jazdy. jak takie coś można by bylo zrobic?? pozdrawiam
-
witam czy ktos zna program do modelowania postaci /twarzy z uzyciem cech czyli np wybieramy ksztalt nosa typ oczu itd jak w linku ponizej z gry , i mamy model ktory potem mozemy chocby w maxie uzyc? istnieje takie cos? http://www.youtube.com/watch?v=5isBhuNvjAw
-
interaktywna wizualizacja drogi, w jakim programie fizyka?
superkb odpowiedział superkb → na temat → Rigging & Animation
dzięki wam za informacje o unity. Program dokładnie trafia w moje oczekiwania. ps. potrzebował będe korepetytora moze byc via skype , nauka na bierzącym projekcie. Jak ktoś chętny lub znacie kogoś to prosiłbym o PW -
interaktywna wizualizacja drogi, w jakim programie fizyka?
superkb odpowiedział superkb → na temat → Rigging & Animation
grafika az za dosc dobra wiec nie ma problemu, wszystko fajnie pracuje - przyklad który mi pokazywano byl naprawde prymitywny graficznie - i wlasnie skojarzylem ze byl robiony w unity. nic zaczynam ogarniac unity, moze ktos polecic skad moge wziac tutoriale wlasnie pod moj projekt , tzn najbardziej zblizone do niego? cchoc za pewne na poczatek ogolne trzeba -
interaktywna wizualizacja drogi, w jakim programie fizyka?
superkb odpowiedział superkb → na temat → Rigging & Animation
dzięki za odpowiedz! UNITY - nie znam przygladne sie mu, bede w stanie ogarnac go w ten czas przy ostrej pracy? - tak jak mowie - jakosc nie ma znaczenia - w zasadzie nie musi byc nawet cieni rzuconych , widzialem inne okreslane jako wlasciwe - i byl to czysty model z prostymi teksturkami drogi i zieleni i ogolnie proste teksturowanie obiektow mijanych po drodze. bardziej wazne bylo dokladnosc modelu jak i samo dzialanie fizyki. model powierzchni mam od nich - zarowno projektowany jak i instniejacy -
Witam, mam pytanie: potrzebuje zrobic animacje interaktywna odcinka drogi dlugiego na 20km z wszelkimi obiektami jak mosty etc, w której będą dwa widoki. najlepiej by to wszysytko bylo w formie jednej aplikacji. skladowe to symulacja jazdy samochodem po tej drodze, gdzie mamy wplyw na predkosc jazdy badz suwakiem ustalamy w którym miejscu trasy jestesmy etc , a druga skladowa to widok z lotu ptaka w ktorej moglibysmy swobodnie za pomoca strzalek i myszki operowac w tej przestrzeni - dosłownie jak w grze. i tu moje pytanie? w czym najp[rosciej to wykonać? chodzi mi o fizyke? jakosc nie ma wiekszego znaczenia, zalezy mi zeby to bylo proste i latwe w wykonaniu. modeluje glownie w maxie cadzie i ztym nie bedzie problemu - model wykonam natomiast jesli chodzi o fizyke to flash w miare. jednak w 3d flasu nie operowalem jeszcze. co polecacie do wykonania takiego , w pewnym sensie spaceru? widzialem podobną realizacje i zauwazylem ze skompilowana byla co prawda csharpie natomiast wygladalo mi to jakby z jakiegos gotowca poszlo do tworzenia "domowych" gier. (przyciski typu fire;) ) mozecie mi cos polecic? najlepiej zeby dalo sie do trego uzyc modelu z cada badz z maxa. ogarnac szybko uda mi sie wiele rzeczy ale oczywiscie nie ograniczen. mam na to miesiąc pozdrawiam