Jump to content

Petrov

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Petrov

  • Rank
    Member
  1. Ot, tak sobie czas na zajęciach zabijałem. Aha i wpuściłem troche sepii, żeby ten długopis tak po oczach nie dawał :)
  2. No wiec tak: (1) morze i tlo to oczywiscie prowizorka dla potrzeb prezentacji modelu :) (2) hmm IIWW to rzeczywiscie z tego nie bedzie, wiec startuje z klimatem SF (3) Z braku czasu nie bardzo ruszylem z pracka, tylko troche przemodelowalem mostek, ale mam zamiar do konca tygodnia skonczyc modelik :)
  3. \"To\" ma byc (przynajmniej w zalozeniu i po skonczeniu) jedna z niemieckich wunderwaffe, ktora bedzie efektownie tonac po trafieniu juz z bardziej tradycyjnego np. pancernika :D...hmmm Hexon, latac to on raczej nie bedzie, ale o zanurzaniu pomysle ;) A co do animacji to chyba moj sprzet nie pociagnie calej scenki, a jak nawet to predzej dostane zalamania nerwowego niz on skonczy ;)
  4. No wiec przymierzam sie do zrobienia takiej malej scenki morskiej bitwy z okresu mniej-wiecej IIWW, ale w takim troche alternatywnym ujeciu ( raczej bardzo alternatywnym sadzac po modelu :) ) Poki co wyszlo mi cos takiego...
  5. Ok. Juz sobie poradzilem. Dzieki za wszelkie sugestie. DPI+kalkulator i Photoshop to bylo to czego mi trzeba :) Jeszcze raz wielkie dzieki !
  6. Co do formatu, to standardowy A4, najlepiej 800x600, ale to nie dogmat, wiec nie bede sie upieral przy rozdzielczosci. A co do metody z kwadracikiem, to tez tak kombinowalem, ale myslalem, ze jest jakis \"madrzejszy\" sposob ;)
  7. Problem moze banalny,ale...No wiec mam stworzyc wizualizacje pewnego pomieszczenia (2,5m x 2m x 2m) w skali 1:20(12,5 cm x 10cm x 10cm). Ustawilem system metryczny w 3ds wszytko ladnie wymodelowalem, tylko jak to teraz wydrukowac, zeby te moje 12,5 cm w 3DS = 12,5 cm na wydruku? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie :)
  8. Ok podłożyłem w tle planetkę i zmieniłem pare drobiazgów, ale ponieważ nie mam ostatnio czasu, więc wyszło gorzej niż poprzednia wersja :( W każdym razie uwzględnie wszystkie życzenia(szczególnie to z reklamą max3d.pl :D) jak tylko złapie wolną chwilę.
  9. Niewielki update: teksturki na lądowisku i mgła...nie wiem czy z tą mgłą o to chodziło, ale nie chciałem przesadzić :)
  10. Ech...niedowiarki :) W Maksie to pierwsza scenka, którą zdecydowalem się dokończyć. Wcześniej bawiłem sie trochę LightWave\'em, a w zamierzchłych czasach jeszcze dosowym 3DS. Ale od 2 miesięcy katuje non stop Maxa i po przerobieniu kilku tutoriali stwierdziłem, ze mogę cos na forum pokazać:D
  11. Zgodnie z ogólną sugestią juz pracuje nad mgłą i jakimś ruchem w tle (pare latjących pojazdów). Ponieważ pojawiły sie drobne wątpliwości co do mojego \"slicznego\" stateczku (to nie samochód) zamieszczam jego wstępne rendery. Aha, a lądowisko jest jeszcze nieoteksturowane, dlatego tak badziewnie wygląda.
  12. Witam! To właściwie moja pierwsza praca w Maxie (oczywiście jeszcze wiele do zrobienia). Ma być z tego taka krótka animacja, ale wstępnie chce się dowiedzieć, czy warto to kończyc... :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy