Skocz do zawartości

sonickz

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sonickz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam. Jaki modifier zastosować żeby kontynent wygiął się tak aby dało się go umieścić na powierzchni kuli.
  2. Dziękuje jeszcze przy okazji ,dzięki temu uzyskałem również gradient.
  3. Hmm wolałbym w ostateczności zabierać się za pisanie shadera . To powiem bardzo szczegółowo o co mi chodzi , może znajdzie się jakieś rozwiązanie inne. 1) 2) Pierwszy film: obiekt jest renderowany na front view co daje efekt "pixel art" , kolory są ciągłe i nie widać ścian poziomych . Natomiast na drugim filmie obiekt jest renderowany pod jakimś innym kątem, co sprawia ze ściany pod kątem 90 stopni są widoczne. Jak to zrobić żeby się zlewały dając w efekcie jednolity kolor boku. Może dać self-illumination na 100 z odpowiednim materiałem?
  4. No chyba nie do końca , chodzi mi o kolor po uwzględnieniu światła jakie pada. Czyli po prostu żeby max renderował kolor powierzchni poziomej taki jak by była powierzchnią pionowa(zmienić orientacje o 90 stopni).
  5. Mam pytanie jak zastosować materiał / właściwości , żeby poziome powierzchnie ( jak na obrazku ) zachowywały się tak jak pionowe. Tzn. np. żeby powierzchnia numer 2 miała taki sam kolor jak 1(zależnie od padającego światła na 1). Albo o ile to możliwe żeby występował jakiś gradient w celu zachowania płynności koloru miedzy 1 2 3 ścianą.
  6. Przepraszam z rozpędu nie umieściłem linka.
  7. Witam mam pytanie jak uzyskać taki efekt, jaki zastosować materiał , czy oświetlenie jest domyślne? Proszę o wskazówki. http://www.authorwiki.up.ac.za/images/a/a0/Ae7_stnd_boxshot_front.jpg w 3ds Maxie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności