- [3ds max]Deformacja do obiektu poly
-
Dziedziczenie oświetlenia ( 3ds max)
Dziękuje jeszcze przy okazji ,dzięki temu uzyskałem również gradient.
-
Dziedziczenie oświetlenia ( 3ds max)
Hmm wolałbym w ostateczności zabierać się za pisanie shadera . To powiem bardzo szczegółowo o co mi chodzi , może znajdzie się jakieś rozwiązanie inne. 1) 2) Pierwszy film: obiekt jest renderowany na front view co daje efekt "pixel art" , kolory są ciągłe i nie widać ścian poziomych . Natomiast na drugim filmie obiekt jest renderowany pod jakimś innym kątem, co sprawia ze ściany pod kątem 90 stopni są widoczne. Jak to zrobić żeby się zlewały dając w efekcie jednolity kolor boku. Może dać self-illumination na 100 z odpowiednim materiałem?
-
Dziedziczenie oświetlenia ( 3ds max)
No chyba nie do końca , chodzi mi o kolor po uwzględnieniu światła jakie pada. Czyli po prostu żeby max renderował kolor powierzchni poziomej taki jak by była powierzchnią pionowa(zmienić orientacje o 90 stopni).
-
Dziedziczenie oświetlenia ( 3ds max)
Mam pytanie jak zastosować materiał / właściwości , żeby poziome powierzchnie ( jak na obrazku ) zachowywały się tak jak pionowe. Tzn. np. żeby powierzchnia numer 2 miała taki sam kolor jak 1(zależnie od padającego światła na 1). Albo o ile to możliwe żeby występował jakiś gradient w celu zachowania płynności koloru miedzy 1 2 3 ścianą.
- Adobe after effects 7.0 BOX
- Adobe after effects 7.0 BOX
- Adobe after effects 7.0 BOX
- Adobe after effects 7.0 BOX
sonickz
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta