-
Obracanie wokół pochylonej osi
Dzięki ;) Wszystko działa jak należy :D Przepraszam, że nie napisałem w czym pracuję i musiałeś się doszukiwać. Pozdrawiam ;)
-
Obracanie wokół pochylonej osi
Właśnie tego nie mogłem znaleźć! Dzięki i pozdrawiam ;) Edit: Przepraszam za kłopot, ale pojawił się jeszcze jeden problem: chodzi o to, że jak chcę to zaanimować to i tak ona się obraca wg osi z, a nie tak jak ja ją obróciłem podczas ustawiania key'ów. Dzieje się to niezależnie od tego czy robię to za pomocą auto czy set key.
-
Obracanie wokół pochylonej osi
Witam! Chodzi mi o obracanie się planety (sphere) wokół pochylonej osi. Szukałem w różnych miejscach ale nie mogę znaleźć jak to zrobić. Kombinowałem z pivot point ale też mi się nie udało. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam.
-
Unlink przy określonej klatce animacji
hrydek, masz rację! Jeśli zamiast przecinka napiszę kropkę to działa (ale ona i tak zmienia się w przecinek xD). Dziwne tylko, że nie działało, również w przypadku kopiowanie wartości. Mam do tego pytanie, czy da się duplikować Camera Target? Jeśli tak to w jaki sposób przypisać kamerę do tego zduplikowanego celu?
-
Unlink przy określonej klatce animacji
Nie jest to wina tego, że nowa wartość jest bliska starej, sprawdziłem. Co do tego snapowania to możliwe, tylko gdzie to sprawdzić? Z tym, że jeśli zmieniam położenie nie za pomocą wpisania liczby tylko chwytam myszką punkt i przesuwam, to wartości zmieniają się normalnie (nie o całe, tylko do 3 miejsc po przecinku).
-
Unlink przy określonej klatce animacji
Wielkie dzięki! udało mi się to zrobić, przy okazji, żeby nie zakładać kolejnego tematu, mam jeszcze jedno pytanie: Jeśli otworze "Mini Curve Editor", i chce dokładnie ustalić np. położenie lub rotację danego obiektu w danej klatce, to wybieram sobie żeby pokazywało przykładowo tylko położenie na osi x, klikam na kwadracik przy danej klatce i u góry okna tego edytora pokazuje się w jednym polu numer klatki, a w drugim położenie na tej osi x. Jednak gdy chcę wpisać dokładną wartość po przecinku lub skopiować z innej klatki to jest to nie możliwe, po naciśnięciu enter wartość wraca do poprzedniej. Można wpisać tylko całe liczby. Jak to rozwiązać? Pozdrawiam.
-
Unlink przy określonej klatce animacji
Witam! Z góry przepraszam za kłopot, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania mojego problemu. Próbowałem robić wg. wskazówek w help, przeczytałem kilkanaście podobnych tematów na forum ale nic z tego. Mój problem jest następujący: w animacji, target kamery ma się poruszać razem z kulką, a następnie odłączyć się od niej i dalej tak jak ustalę, czy to po trajektorii czy za pomocą Auto Key. 1. Próbowałem na początku animacji "przylinkować" target do kuli, a przy np. 130 klatce zrobić Set Key i odlinkować target od kulki, ale automatycznie zostaje on już w tym miejscu na całej "długości" animacji (od początku do końca jest w tym miejscu w którym go odlinkowałem). Pewnie to jest banalne, jednak proszę o cierpliwość. Jestem początkujący, a już kilka godzin siedzę nad tym jednym problemem. 2. Myślałem jeszcze żeby może skopiować Key'e kulki do Targetu kamery i w ten sposób nadać mu tą samą trajektorię co kulka, z możiwością edycji za pomocą Sub-Object, tylko nie wiem jak to skopiować. W miarę możliwości proszę o pomoc zarówno w sposobie 1 i 2, oraz jak inaczej jeszcze to można zrobić, ponieważ chciałbym się jak najwięcej nauczyć. PS: Używam 3ds max 2010 PS2: Przepraszam, że się rozpisałem, ale chciałem jak najlepiej opisać mój problem, żeby nie było problemu z rozszyfrowaniem o co mi chodzi. Pozdrawiam serdecznie.
-
Ograniczenie użycia procesora podczas renderowania
Jesteś wielki ;) Pozdrawiam
-
Ograniczenie użycia procesora podczas renderowania
Witam! Jeśli coś źle napisałem to wybaczcie, jestem początkujący w tych tematach. Moje pytanie brzmi: czy jest możliwość ograniczenia użycia procesora podczas renderowania? Chodzi mi o to, żeby podczas renderowanie animacji które trwa np. dwie godziny procesor był wykorzystany np. zamiast 100%, to w 90%, żeby na przykład między czasie dało się uruchomić małą gierkę lub cokolwiek innego zrobić? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za rady.
-
Zaznaczanie pojedynczych poligonów po wygładzeniu
O, wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło ;)
-
Zaznaczanie pojedynczych poligonów po wygładzeniu
Pragnę wszystkich serdecznie powitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Jestem początkujący w dziedzinie grafiki 3D, ale bardzo chciałbym zacząć się tym zajmować. Mój program to 3dsMax 2010. Mam do was pytanie: Otóż po dodaniu modyfikatora MeshSmooth, o ile dobrze wiem zwiększa się liczba poligonów. Jednak jeśli chcę zaznaczyć pojedyncze poligony (wybierając narzędzie z zakładki Edit Poly) jest to niemożliwe, ponieważ przy pojedynczym kliknięciu zaznacza mi się większa ilość poligonów - tyle co jeden "kwadrat" na siatce (po dodaniu wygładzenie gęstość siatki się nie zwiększa). Wiem, że to śmieszne pytanie nawet jak dla początkującego, ale proszę o wyrozumiałość ;) Drugie pytanie: jak zwiększyć ilość poligonów bez używania np. wygładzenia?
Morgan815
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta