Witam!
Z góry przepraszam za kłopot, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania mojego problemu. Próbowałem robić wg. wskazówek w help, przeczytałem kilkanaście podobnych tematów na forum ale nic z tego. Mój problem jest następujący: w animacji, target kamery ma się poruszać razem z kulką, a następnie odłączyć się od niej i dalej tak jak ustalę, czy to po trajektorii czy za pomocą Auto Key.
1. Próbowałem na początku animacji "przylinkować" target do kuli, a przy np. 130 klatce zrobić Set Key i odlinkować target od kulki, ale automatycznie zostaje on już w tym miejscu na całej "długości" animacji (od początku do końca jest w tym miejscu w którym go odlinkowałem). Pewnie to jest banalne, jednak proszę o cierpliwość. Jestem początkujący, a już kilka godzin siedzę nad tym jednym problemem.
2. Myślałem jeszcze żeby może skopiować Key'e kulki do Targetu kamery i w ten sposób nadać mu tą samą trajektorię co kulka, z możiwością edycji za pomocą Sub-Object, tylko nie wiem jak to skopiować.
W miarę możliwości proszę o pomoc zarówno w sposobie 1 i 2, oraz jak inaczej jeszcze to można zrobić, ponieważ chciałbym się jak najwięcej nauczyć.
PS: Używam 3ds max 2010
PS2: Przepraszam, że się rozpisałem, ale chciałem jak najlepiej opisać mój problem, żeby nie było problemu z rozszyfrowaniem o co mi chodzi. Pozdrawiam serdecznie.