Skocz do zawartości

Morgan815

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Morgan815's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki ;) Wszystko działa jak należy :D Przepraszam, że nie napisałem w czym pracuję i musiałeś się doszukiwać. Pozdrawiam ;)
  2. Właśnie tego nie mogłem znaleźć! Dzięki i pozdrawiam ;) Edit: Przepraszam za kłopot, ale pojawił się jeszcze jeden problem: chodzi o to, że jak chcę to zaanimować to i tak ona się obraca wg osi z, a nie tak jak ja ją obróciłem podczas ustawiania key'ów. Dzieje się to niezależnie od tego czy robię to za pomocą auto czy set key.
  3. Witam! Chodzi mi o obracanie się planety (sphere) wokół pochylonej osi. Szukałem w różnych miejscach ale nie mogę znaleźć jak to zrobić. Kombinowałem z pivot point ale też mi się nie udało. Proszę o wskazówki. Pozdrawiam.
  4. hrydek, masz rację! Jeśli zamiast przecinka napiszę kropkę to działa (ale ona i tak zmienia się w przecinek xD). Dziwne tylko, że nie działało, również w przypadku kopiowanie wartości. Mam do tego pytanie, czy da się duplikować Camera Target? Jeśli tak to w jaki sposób przypisać kamerę do tego zduplikowanego celu?
  5. Nie jest to wina tego, że nowa wartość jest bliska starej, sprawdziłem. Co do tego snapowania to możliwe, tylko gdzie to sprawdzić? Z tym, że jeśli zmieniam położenie nie za pomocą wpisania liczby tylko chwytam myszką punkt i przesuwam, to wartości zmieniają się normalnie (nie o całe, tylko do 3 miejsc po przecinku).
  6. Wielkie dzięki! udało mi się to zrobić, przy okazji, żeby nie zakładać kolejnego tematu, mam jeszcze jedno pytanie: Jeśli otworze "Mini Curve Editor", i chce dokładnie ustalić np. położenie lub rotację danego obiektu w danej klatce, to wybieram sobie żeby pokazywało przykładowo tylko położenie na osi x, klikam na kwadracik przy danej klatce i u góry okna tego edytora pokazuje się w jednym polu numer klatki, a w drugim położenie na tej osi x. Jednak gdy chcę wpisać dokładną wartość po przecinku lub skopiować z innej klatki to jest to nie możliwe, po naciśnięciu enter wartość wraca do poprzedniej. Można wpisać tylko całe liczby. Jak to rozwiązać? Pozdrawiam.
  7. Witam! Z góry przepraszam za kłopot, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania mojego problemu. Próbowałem robić wg. wskazówek w help, przeczytałem kilkanaście podobnych tematów na forum ale nic z tego. Mój problem jest następujący: w animacji, target kamery ma się poruszać razem z kulką, a następnie odłączyć się od niej i dalej tak jak ustalę, czy to po trajektorii czy za pomocą Auto Key. 1. Próbowałem na początku animacji "przylinkować" target do kuli, a przy np. 130 klatce zrobić Set Key i odlinkować target od kulki, ale automatycznie zostaje on już w tym miejscu na całej "długości" animacji (od początku do końca jest w tym miejscu w którym go odlinkowałem). Pewnie to jest banalne, jednak proszę o cierpliwość. Jestem początkujący, a już kilka godzin siedzę nad tym jednym problemem. 2. Myślałem jeszcze żeby może skopiować Key'e kulki do Targetu kamery i w ten sposób nadać mu tą samą trajektorię co kulka, z możiwością edycji za pomocą Sub-Object, tylko nie wiem jak to skopiować. W miarę możliwości proszę o pomoc zarówno w sposobie 1 i 2, oraz jak inaczej jeszcze to można zrobić, ponieważ chciałbym się jak najwięcej nauczyć. PS: Używam 3ds max 2010 PS2: Przepraszam, że się rozpisałem, ale chciałem jak najlepiej opisać mój problem, żeby nie było problemu z rozszyfrowaniem o co mi chodzi. Pozdrawiam serdecznie.
  8. Witam! Jeśli coś źle napisałem to wybaczcie, jestem początkujący w tych tematach. Moje pytanie brzmi: czy jest możliwość ograniczenia użycia procesora podczas renderowania? Chodzi mi o to, żeby podczas renderowanie animacji które trwa np. dwie godziny procesor był wykorzystany np. zamiast 100%, to w 90%, żeby na przykład między czasie dało się uruchomić małą gierkę lub cokolwiek innego zrobić? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za rady.
  9. O, wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło ;)
  10. Pragnę wszystkich serdecznie powitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Jestem początkujący w dziedzinie grafiki 3D, ale bardzo chciałbym zacząć się tym zajmować. Mój program to 3dsMax 2010. Mam do was pytanie: Otóż po dodaniu modyfikatora MeshSmooth, o ile dobrze wiem zwiększa się liczba poligonów. Jednak jeśli chcę zaznaczyć pojedyncze poligony (wybierając narzędzie z zakładki Edit Poly) jest to niemożliwe, ponieważ przy pojedynczym kliknięciu zaznacza mi się większa ilość poligonów - tyle co jeden "kwadrat" na siatce (po dodaniu wygładzenie gęstość siatki się nie zwiększa). Wiem, że to śmieszne pytanie nawet jak dla początkującego, ale proszę o wyrozumiałość ;) Drugie pytanie: jak zwiększyć ilość poligonów bez używania np. wygładzenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności