Skocz do zawartości

NavarioN

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

NavarioN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok, dziwne. Wyeksportowałem scenę do FBX, po czym odpaliłem ją w 3ds maxie. Pomijając fakt, że dodało się 300k poly (z 700k do 1mln), scena chodzi wyraźnie płynniej, a w dodatku używane jest gpu (5-15%, ale wciąż). O co może chodzić?
  2. jak mogę to zrobić?:) EDIT: Ok, sprawdziłem. Nitrous używa GTX 970
  3. skalpel3d: Zaktualizowałem sevis packa do SP2 i sterowniki do karty. Zrestartowałem PC, ale scena w maxie dalej działa słabo. Używam sterownika Nitrous Direct3D 11, który jest rekomendowany. Sprawdziłem też pozostałe, ale było tylko gorzej. Wbrew temu co podpowiada logika, nawet gdy przesuwam tylko widok w maxie to grafika pracuje na 0-2% (czyli nie pracuje), a jeden rdzeń procesora idzie na 80-90% (reszta ok. 20-30%).
  4. Hej, mam problem z 3dsmax. Otóż w viewportach, prz modelu z 700k poly, mam bardzo mało fps (5-20). Ta sama scena w Unity chodzi płynnie, różnica między 3dsmax a unity jest taka, że unity posiada zużycie GPU w wysokości 15%, a 3ds max prawie zerowie. Czy da się ustawić 3dsmaxa tak, aby podczas pracy w viewportach używał do renderu karty graficznej? Używam maxa 15, karta graficzna : GTX 970 24gb ram Procesor: Intel i5-3340 @ 3.10GHz Pozdrawiam
  5. Hej, mam model z teksturami VRayMtl i CoronaMtl, potrzebuję go jednak wyeksportować do .FBX do Unity, aczkolwiek wtedy znikają mi te teksturki. Wiecie może, jak mogę przekonwertować je do zwykłych tekstur, możliwych do eksportu?
  6. Cześć. Potrzebuję karty, z którą będzie można płynnie i komfortowo operować sceną z paroma milionami polygonów. Nie potrzebuję szybkiego renderowania, chcę tylko zmienić parę rzeczy i wyeksportować model. I tutaj pytanie: Czy GTX 970 wystarczy? Myślę nad takim: http://www.ceneo.pl/32549573#tab=click I ile proponujecie pamięci RAM? Czy 16gb będzie wystarczające? W tej chwili komputer to: Intel i5-3340 @ 3.10GHz 8GB ram Radeon HD 6850 W tej chwili 3dsmax chodzi opornie, tzn. po przesunięciu perspektywy trzeba czekać parę sekund aż model pokaże się z teksturami zamiast wireframe. W tej chwili działa tak: https://www.youtube.com/watch?v=5y7alLeaay8 Proszę o pomoc i pozdrawiam
  7. Proszę. Wiem, że trochę źle zrobiłem niektóre rzeczy ale to chyba błąd początkujących :) w kazdym razie jeszcze trochę ten motorek przerobię. Edit: Pozbyłem się 1000 polygonów :) Teraz ma 4,932.
  8. Dzięki :) Co do szprych, dałem w kole extrude i tam dam teksturkę metalu czy czegoś :)
  9. Tak więc od jakiegoś czasu uczę się 3dsmaxa (kiedyś coś w nim robiłem, ale to były małe i brzydkie rzeczy) a wczoraj zacząłem robić mój pierwszy poważny model w 3ds max :) Jest on raczej low-poly, ale nie ograniczałem się zbyt bardzo ponieważ będzie to najważniejszy model w moim modzie (na silniku source). Poly: 5,901 Proszę o uwagi :) Pzdr.
  10. To jest to! Dzięki ;)
  11. Hej, jak w temacie, gdy próbuję coś zrobić skrótem w Edit UVWs (skróty które powinny działać są tam obok nazw), np. Break (Ctrl+B) czy weld (ctrl+w) to nic się nie dzieje. Miał ktoś może taki problem? Jak go rozwiązać? Mam maxa 9. Z góry dziękuję :)
  12. Właśnie mam ze szwami problem. Dodałem teksturę i po przekonwertowaniu do gry strasznie je widać, i tu nasuwa się pytanie: jak je przesunąć?
  13. Jak w temacie, unwrapa robię dopiero pierwszy raz i nie wiem czy zrobiłem wszystko dobrze, proszę o odpowiedzi i sugestie :) Dziękuję. Aha, i czy te kwadraciki muszą być identycznych rozmiarów czy wystarczy, żeby były na oko podobne? ;) KLIK - mapa + render obiektu
  14. Wiem że głupie pytanie, ale gdzie są te całe sloty? ;P
  15. Cześć, męczę się z tym od dłuższej chwili i po prostu wymiękam, mimo długiego szukania ;P Mam w photoshopie teksturkę która wygląda w ps tak: Natomiast w 3dsmax wygląda już tak: No i tu pytanie, jak zrobić żeby była przeźroczysta? W jakim formacie zapisać obrazek? Jak dodać go jako materiał w 3dsmax? Z góry dziękuję ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności