Skocz do zawartości

Sanclerz

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Sanclerz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. making off: http://www.creativereview.co.uk/cr-blog/2013/november/behind-the-scenes-on-the-john-lewis-christmas-ad
  2. Witam, Natknąłem się na dziwny problem z VRayFastSSS2. Ustawiłem shader, oraz oświetlenie w rozdzielczości 720p, kiedy byłem zadowolony z efektu zwiększyłem rozdzielczość do 1920p. Wtedy okazało się, że render wygląda inaczej (kolor pomaranczowy przeszedl w czerwień, światło w obiekcie rozchodzi się w inny sposób). Im większa rozdzielczość tym zmiany w shader'ze większe, analogicznie kiedy ją zmniejszam obraz też ulega zmianie. Czy ktoś zna przyczynę takiego działania sss2? (pozostałych parametrów shader'u, sceny, etc. nie zmieniałem, jedynie rozdzielczość) Pozdrawiam. edit. problem dotyczy maya 2013 + VRay 2.30.01
  3. Ok znalazłem problem. Moje przeoczenie. Zapomniałem o czymś takim jak IOR przy VRaymtl, wcześniej dla uzyskania efektu przezroczystości w standard materiał ustawiałem opacity wiec nie było problemu z efektem załamania światła:P
  4. Witam, Mam dziwny problem z renderem w VRay'u. Dopasowałem perspektywę, tak by mniej więcej zgadzała się z obrazkiem ustawionym na plane'ie. W viewporcie wygląda ok, natomiast po wyrenderowaniu w VRay'u, linie te "rozjeżdżają" się. Render z Default Scanline Renderer ma tą samą perspektywie jak w viewport,czyli tak jak bym tego oczekiwał. Nie używałem żadnych dodatkowych kamer, tylko perspective. Ma ktoś pomysł jakie ustawienia w VRay'u mogą być odpowiedzialne za to?
  5. Sanclerz

    Drimagine 2010

    Ja tez kilka minut po 18, witam reszte ekipy;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności