Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pmargacz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Postanowiłem się skupić na scenie nocnej i jak uznam ją za skończoną to zaczne robić dzień. Kolejny update,
  2. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    ok a więc, pobawiłem się skalą oraz światłem. update:
  3. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Dzięki, Zastanawiam się jak najlepiej naprawić to (spłaszczone budynki), czy lepiej zacząć modularne części budynku od początku, czy poprawić to na texturze i poszczególnych elementach (wydaje mi sie ze okna najbardziej ukazują to spłaszczenie) ?
  4. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Mały update... powiększyłem latarnie, dodałem pare elementów, poprawiłem skalę drzwi oraz poprawiłem chodniki... planuję dodać jeszcze troche trawy/zieleni pomiędzy chodnik a ulice/budynki a chodnik, zastanawiam sie nad rozbitym szkłem i może butelkami/puszkami no i ewentualne poprawki nanieść :)
  5. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Heh no dobra :), troszkę pozmieniałem dla porównania skali dodałem obiekty z silnika. W każdym razie dorzucam screena więc walcie ! dla mnie teraz chodnik wydaje się być za wysoki ale wolę najpierw dowiedzieć się co wy myślicie.
  6. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    No super dzięki :), mógłbyś moze wskazać które obiekty wg ciebie maja złą skale ?
  7. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Dzięki za feedback, odnośnie skali to coś konkretnego ? czy ogólnie wszystko we wszystkich scenach ? Narazie co zauważyłem to co plutko napisał (Grube latarnie, hydrant, studzienka, drzwi) w scene z ulicą. Może mały "paintover" ? Dzięki jeszcze raz !
  8. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    @olaf - w sumie masz racje odnośnie detali, pododaje kable, znaki drogowe i może cos jeszcze wymyśle, zastanawiam sie nad jakas roślinnością. Może jakieś drzewa na chodniku ? @plutko - heh jak zaczełeś mi wytykać te rzeczy(Drzwi, studzienka itd) to w sumie teraz to widze :) Dzięki ! Popracuje nad tymi scenami troszkę i postaram się zrobic maly/duży update po weekendzie. Myslę ze najwiecej pracy włożę w scene z ulicą.
  9. Witam wszystkich, :) A więc zakładam teczkę !, zawsze tylko przeglądam forum i nigdy nic nie wystawiam. Nadszedł ten czas ze trzeba pokazać co sie robi w wolnym czasie by inni mogli sie wypowiedziec/doradzic. Pozatym chciałbym się także przełamać i zacząć słuchać co inni myślą o moich pracach/portfolio. Walcie śmialo co wam sie nie podoba lub podoba każdy feedback sie liczy. Chciałbym polepszyć swoje portfolio jednak cieżko mi samemu ocenic czego w nim brakuje (High poly modeli ? bron ? pojazd? Scena z roslinnoscia moze ?) moje portfolio to: pmargacz.com jeżeli macie jakieś komentarze do innych pracy walcie śmiało !! Poniżej są moje dotychczasowe prace (environments) które zrobiłem w wolnym czasie. Co jakis czas będe dodawał wiecej rzeczy. Chciałem dodać jeszcze że wszystkie "environments" sa renderowane w UDK OSTATNI UPDATE: [ATTACH=CONFIG]90725[/ATTACH]
  10. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Tak, zgadza się Uniwersytet Bradford UK
  11. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Tak, zgadza sie troksze za duzo tam poszlo :) jak tylko poprawie to za jakis czas to wrzuce wszystko, tzn: mapki oraz lepsze siatki bo te slabo wyszly na filmiku. Dzieki wielkie wszystkim za crity, puki co zamierzam wymienic: - cala texture na broni, zmniejszyc liczbe poly i wypalic normal mapke jeszcze raz z mniejsza liczba poly ;p - dodac zanieczyszczenia na czolgu i poprawic trosze spec - poprawic spec na silosie
  12. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Wielkie dzieki :) i o to mi chodzi :)
  13. pmargacz odpowiedział pmargacz → na temat → Game Art
    Dzieki za opinie co do broni, w sumie to masz racje poprawie textury na broni zanim zaczne budowac portfolio. Co do poly count, to przegladalem portfolia innych ludzi aktualnie pracujacych przy AAA tytulach gier i poly(tris)utrzymuja sie w takim poziomie (przynajmniej next gen).
  14. Wlasnie ukonczylem 3 modele na zaliczenie przedmiotu na Uni. oto i one :), siatki i "turntables" tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=GLTFxE02at0 Renderowane w real_time (Marmoset engine) Oraz maly renderek z "Maya"
  15. Witam. Zastanawiam sie czy jest mozliwosc w xsi, aby zaznaczy wszystkie border UV a pozniej przeniesc ta selekcje jako Edge na mesh....

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.