Skocz do zawartości

prototyp

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. prototyp odpowiedział agatfx → na odpowiedź w temacie → Lightwave 3D
    Cześć, spróbuj z tym linkiem na Wayback Machine, czasem udaje się tam coś odzyskać.
  2. prototyp odpowiedział artzgodka → na odpowiedź w temacie → Lightwave 3D
    Ja również dziękuję. Ps. Osobiście wybrałbym trochę inną płytę niż oferuje Hypercube - też Asus z tym że model oficjalnie zalecany do stacji graficzych przez asusa (P8P67 Revolution WS - czy jakoś tak). Płyta oferowana (na stronie Hypercube) ma pewne ograniczenia względem PCI-Express tzn. brak obsługi 2 kart grafiki w trybie 16x i 4 kart w trybie 8x.
  3. prototyp odpowiedział artzgodka → na odpowiedź w temacie → Lightwave 3D
    Witam. Również rozważam zakup nowego kompa i zastanawiam się nad wyborem procka. Ciekaw jestem co lepsze - 6 rdzeniowa starocia i7 Extreme czy i7 (4 core) drugiej generacji (2600K) z ewentualnym małym OC. Z drugiej strony zapowiadany i7 Extreme drugiej generacji (995X) na dniach będzie dostępny z tymże cena około 1000$ trochę mnie odstrasza bo chciałbym w tej cenie zmieścić cały komp. Pozdrawiam.
  4. prototyp odpowiedział prototyp → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki chłopaki :) za wyczerpujące odpowiedzi - udało się wycentrować z tym że te importowane 3DS miałem rozczłonkowane na tryliard meshes, tu pomogła funkcja Join. Sprawdzę jeszcze alt+G. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  5. prototyp dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Witam. Czy istnieje jakiś skrót ew. jak umieścić objekt w centrum widoku. Mam na myśli konkretny przypadek - otóż importowane obiekty 3DS znajdują się gdzieś daleko (pokazują się dopiero jak odjadę kółkiem myszy tak, że prawie nie widać siatki viewportu) nie wiem czy to jest problem skali importowanych obiektów czy ich przesunięcia względem 0,0,0 [XYZ] - podejżewam, że jedno i drugie.
  6. prototyp odpowiedział Meedo_pl → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    I ja dziękuję - za pozytywny odbiór. Myślałem, że wyjdzie na to, że się czepiam a tak nie jest :) - tylko oglądam i uczę się. Materiał drewna na prawdę jest git. Ps. Zrewidowałem swój pogląd co do filarów z drewna - podobno z akacji (lub robini akacjowej rosnącej u nas) powinno trochę postać ;), a i żelbecik też możnaby obłożyć listwami akacjowymi i będzie długowiecznie i jak na renderku. Pozdrawiam.
  7. prototyp odpowiedział Meedo_pl → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    A no i te filary drewniane w wodzie to wtopa.
  8. prototyp odpowiedział Meedo_pl → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    W zadsadzie już podsumowałeś, a wszelakie szczegóły zostały wychwycone powyżej, mimo to mam jeszcze takie małe spostrzeżenie i nie dotyczy ono warsztatu 3D, który z resztą masz na bardzo wysokim poziomie - z grubsza wygladqa to jak fotografia (ja jeszcze trochę poćwiczę aby taki osiągnąć) . Otóż dość często w wielu wspaniałych renderach architektury zdarza się jakiś błąd konstrukcyjny który zdradza. Ot, przyjdzie budowlaniec, spojrzy swoim bystrym okiem i powie - "Panie ale to nie może tak być" ... bo to zacienkie a to za długie etc. W Twoim akurat projekcie to na prawdę drobny szczególik - powierzchnia dachu powinna wystawać co nieco po za konstrukcję (choćby po za belki dachu nie koniecznie całego tarasu) aby nie zaciakało podczas deszczu.
  9. prototyp odpowiedział prototyp → na odpowiedź w temacie → Lightwave 3D
    Nie no jednak jest różnica, przy obj nie musze zamieniać ścianek na trójkątne a automatyczny podział dla obj jakoś przystępniejszy dla oka jest niż ten bezpośrednio robiony przez Modeler. Czyli oryginał w lwo i dostrojona kopia w obj. Przekonałeś mnie :cool:
  10. prototyp odpowiedział prototyp → na odpowiedź w temacie → Lightwave 3D
    Kerkythea (główny powód moich dociekań) importuje zarówno 3ds jak i obj poprzekręcane i przeskalowane więc żadna róźnica jak dla mnie. Z kolei modo 302 wczytuje obj dobrze zorientowane ale gubi powierzchnie. Nie znalazłem referencji do Conv3D.plugin i na razie wyrzeźbiłem sobie makro w LScript. Nie jest to eleganckie rozwiązanie ale działa :)
  11. prototyp dodał odpowiedź w temacie → w Lightwave 3D
    Witam serdecznie ;) Moje pytanko dotyczy eksportu z Modelera 9.3.1 (osx) do formatu 3ds. Czy istnieje jakiś sposób ustawienia na stałe parametrów (H,P,B i scale) dla tej konwersji ? Przegrzebalem wszelakie pliki konfiguracyjne i nie mogę znaleźć tych u stawień. Modeler za każdym razem "podsuwa" mi swoje i nie zapamiętuje moich. Export3DS figuruje jako Modeling Command. Na razie mam pomysł aby za pomocą Edit Command dodać sobie komendę Export3DS pod inną nazwą ale nie wiem jak powinny wyglądać argumenty.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności