Skocz do zawartości

maross

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

maross's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. gdzie dodac glow w zakladce mentala? nie moge tego znalesc a potrzebuje taki efekt a wywala mi ten sam blad;/
  2. chodzi mi o taka kule ona jest plastikowa matowa i swieci sie ale w sumie nie dajac swiatla http://www.superdyskoteka.pl/photo/product_info/3/1/0/5_31039c29e80a.jpg
  3. witam chcialbym zrobic lampe w formie swiecacej kuli tzn biala nie przezroczysta kula ale zeby swiecila np na czerwono, da rade cos takiego zrobic?? jak daje swiatlo do srodka to nie swieci;/ dzieki za pomoc aha korzystam z maxa 2009, mental ray
  4. poprostu zrobilem okno te co sa do wyboru w maxie nie modelowalem i dalo sie je otwierac i zamykac, tzn okno ogolnie wyglada ok rama ma swoja teksture i szyba przezroczysta tylko kurde nie ma juz tej opcji co mozna je bylo zamykac i otwierac:D poza tym jest ok a chcialbym je zamknac jednak
  5. no wlasnie ja mam caly czas wlaczone:) ok a jeszcze jedno bo wykorzystalem te okna i drzwi z maxa i zamienilem to na editable poly oteksturowalem i teraz nie moge tego okna zamknac i jest otwarte a potrzebuje zamkniete wlasnie i pytanie czy da sie jakos wrocic do tych ustawien okna przed editable poly? kurde chyba wszystko na odwrot robie
  6. o przepraszam, 3d max 2009 a render ten wbudowany nie posiadam innego
  7. Witam mam pewien problem, zrobilem sobie pomieszczenie z oknami itd i chcialbym go jakos fajnie oswietlic. Daje sobie za oknami target spot tak zeby przez okno przechodzilo i na renderze jest ok czyli na podlodze odbite okno i tam inne przedmioty ale wszystko jest ok dopoki nie naloze sufitu:) wtedy ciemnosci egipskie sa;/ jak to zrobic zeby z sufitem tez tak bylo:) a druga rzecz chcialbym zrobic lampki takie zeby padalo z nich swiatlo np niebieskie probowalem chyba wszystkich oswietlen i mi cos nie idzie;/ pomozcie:)
  8. na renderze tez tak jest ale doszedlem do tego poprostu ze tworzac np boxa odrazu trzeba wylaczyc real world map i przy nakladaniu tez wtedy jest ok, ale mam jeszcze inny problem bo zrobilem sobie boxa na sciane powycinalem dziury na drzwi i okna ale wlasnie tworzac go nie wylaczylem real world map a jak edytowalem go na editable poly to juz nie ma opcji zeby to wylaczyc;/ da sie to jeszcze jakos zrobic czy sciane od nowa musze robic? dzieki
  9. real world map nie pomaga;/ ciezko ogolnie wyjasnic o co mi chodzi moze innaczej, na screenie widac ze na kule chcialbym nalozyc jpga ziemi i ma podgladzie mapy jest ok ale w rzeczywistosci znow jest to takie bardzo malutkie ze tylko kropki widac;/
  10. Witam. jako ze jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa mam pewien problem dotyczacy teksturowania, otoz przykladowo tworze sobie jakiegos baxa, dodaje mu modyfikator Unwrap UVW nastepnie nastepnie face zeby zaznaczyc caly i Edit w zakladce Parameters. Nastepnie Mapping- Flatten Mapping i siatka sie rozklada. Nastepnie Tools- Render UVW Template i zapisuje sobie jako jpg. Otwieram w PS jakos go tam sobie maluje i chce ta teksture dodac na tego baxa. Robie tak: Materials- Standart pozniej klikam w ten kwadracik kolo diffuse i wybieram bitmap czyli mojego psd ktorego wczesniej przygotowalem i wychodzi mi cos takiego jak na screenie a wydaje mi sie ze powinno to idealnie pasowac a tu cos nie gra;/ dzieki z gory za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności