Witam, od razu zaznaczę, że nigdy nie robiłem żadnych modeli 3D ani plug-inów pod gry. Jednak chciał bym spróbować, chociaż nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat.
Jednak dużo czasu "spędzam" z komputerem, na przykład przy grafice 2D, instalowaniu różnych modów, więc myślę, że szybciej zrozumiem co i jak.
Prosił bym na początek, jeśli ktoś się orientuje, jakie narzędzia są potrzebne do stworzenia własnej mapki do gry (Richard Burns Rally). Widziałem poradniki jak tworzyć mapy do tej gry: jest to program Bobs Track Builder- przeznaczony specjalnie do gry RBR, rFactor i kilku innych, więc myślę, że to będzie najlepszy program dla tej gry... Jednak poradniki są tylko w języku angielskim a to dla mnie spora przeszkoda...
- przykładowy poradnik (ang.)
Wiem, że często na tworzeniu mapy się nie kończy, bo trzeba dobrze zapisać, zkonwertować pliki itd...
Jeśli więc ktoś się bawił w tworzenie map, chociaż do innej podobnej gry, proszę napisać głównie: ile programów będzie mi do tego potrzebnych i czy ciężko nadać te wszystkie "parametry" przy zapisywaniu mapy, aby wszystko się trzymało kupy ;p
Ewentualnie jakieś wskazówki.