Skocz do zawartości

George

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

George's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wszystkie rzeczy o, których mowa w uwagach są zamierzone. tzn.1. przekrzywiony kadr. 2. pokazanie tylko na tle zieleni. 3.dojście jest od strony skarpy. Do pokazania skali mogłyby służyć meble jednak nie było czasu na ich wstawienie. Zamieściłem obrazek aby został podany krytyce pod kątem technicznym ponieważ chce wykonać jedną scenę otoczenia aby móc ją później modyfikować i używać do innych wizualizacji. pozdrawiam.
  2. Wizualizacja do projektu wykonanego na Erasmusie. Wrenderowana na komputerze szkoły z 3dsmaxem po francusku! dusza krawędź mental ray Pozdrawiam
  3. Bardzo dobre technicznie rendery. krytyka: -dziwna perspektywa ,za duzy kat ,rozumiem, ze chciales pokazac wszystko co wymodelowales ;) ale te zyrandole nawet kompozycyjnie tutaj na tym pierwszym planie nie pasuja. -robiles to na podstawie jakis ref'ow? rzeczywiscie te profile pod stropem wydaja sie za cienkie. mozna by popracowac jeszcze nad materialem zeliwa. -nie podoba mi sie drugie ujecie. Przy tak bogatym wnetrzu nie pasuje pokrzywiony kadr ps.dlaczego na prawie wszystkich renderach sa biblioteki? Pozdrawiam
  4. Bardzo dobra technicznie wizualizacja z klimatem. We wrzesniu jadę do Bordeaux i mam nadzieje ,że własnie tak tam będzie ;). Ladna zieleń ale mam wrazenie, że te sosny juz gdzies widziałem. Wykonane samemu czy to jakies biblioteki od everów? Troche dziwny material obrusów. Pozdrawiam
  5. zonk -> tu są rendery z dwóch róznych projektów to co jest na kazmierzowska/odolańska to mieszkaniowka , pozostałe to szkoła na działce koło wilanowskiej. Tak projekt został wykonany jakiś czas temu ale teraz dopiero go pokazuje na forum 3d aby zasięgnąc opini co by tu jeszcze w przyszłości można by poprawić ;). arline -> Nie u Swierszcza ;). I racja to nie vray tylko mental ray ;). na Idee na planszy nie starczyło czasu. Pozdrawiam
  6. M@ti-> Jest to gimnazjum i liceum muzyczne projekt wykonany na studiach. Sale też są przeszkolne.Wczesniej dałem linka do rzutu. Wydaję mi się ,że kwestię akustyki można rozwiązać odpowiednim rodzajem szkła i materiałem wykończeniowym. Pozdrawiam
  7. W mentalu uzywa sie do tego shader'a parti volume. I rzeczywiscie są problemy z tym przy daylight. Trzeba dodac ten shader w panelu mental'a w volume output [chyba]. Osobiscie nie polecam ,wiele parametrow dla których nie znalazlem dobrego opisu co tak naprawde kontroluja i ekstremalnie wydluza czas renderingu. Pozdrawiam
  8. dwie prace. Mieszkaniowka projekt semestralny. Tak jak wczesniej wiem ,że można by to jeszcze dopracować ale nie było na to czasu. Render o szerokosci 11 000 px wykonany w dwa dni przed oddaniem. Szkola muzyczna tak jak wyzej Render wykonywany jednoczesnie z projektem tego obiektu oraz projektem instalacji sanitarnych ;). Efekt pustki po części zamierzony po częsci brak czasu. Przydalby sie tutaj jakies meble ,ludzie itp. Wrzucam linka do plansz z projektami jesli kogos to interesuje. http://img837.imageshack.us/gal.php?g=planszaszq.jpg Technikala: Modelowanie: rihno. renderer: mental ray. Drzewa ,trawa mr proxy. Drzewa wygenerowane w onyx gen. Pozdrawiam
  9. norden//->Ja na fotografi ( jeszcze ;) ) się nie znam za bardzo. Wiadomo ,że fotorealizm jest w cg jakims wyznacznikiem ale tutaj ten efekt DoF'a zostal podyktowany tym, że strasznie raziły mnie te drzewa na których idealnie było widać każdy listek. Ludzie tak nie postrzegają drzew tylko w bardziej "masowy" sposób ale uwzglednie twoje uwagi w przyszłości. Pozdrawiam
  10. tak zgadzam się, że można by tu wiele zmienic ale raczej pozostanie to juz tak jak jest ,a te uwagi uwzglednie w nastepnych pracach. Już od dłuszego czasu model ten tkwił na moim HD nie wykorzystany, a ta praca to w zasadzie test rozwiazania GI, plus test drzew i lisci. Co do DOF'a to tutaj to zostało zrealizowane ręcznie w PS ;). Zdaję sobie sprawe, że efekt jest przesadzony i w zasadzie powino się to robic za pomocą kanału Zdepth. Nie polecam mental ray'owego DoF'a -daje to jakiś dziwny efekt ziarna + zwiększony czas renderingu. tymczasem wrzucam kolejne prace w odzielnym watku. Pozdrawiam
  11. Model wykonany jakis czas temu ramach nauki rihno. Silnik: mental ray. materaily ,drzewa liscie A&D. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności