Skocz do zawartości

drock

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

drock's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Jak dlamnie jest ok...moze dlatego ze nie zabardzo znam sie na samochodach... :p
  2. hehe...bardzo stylowo urzadzone domki...i fabula zapowiada sie ciekawie...w szczegolnosci to z wydobywaniem wapnia :D Zycze powodzenia i czekam na dalsze efekty twojej pracy :)
  3. drock

    Samochód

    Dzieki za pomoc i za tutka...Moje prace mozecie zobaczyc pod POJAZD3D: Landrover...
  4. Rzeczywiscie scenka jest naprawde milo skomponowana...tylko odpowiednie teksturki i gotowe... Rower ? Hmmm....tylko jak na nim jezdzic ;)
  5. Heh wiem, jeszcze duzo pracy przedemna...A co do tutka to widzialem ale nie moglem go rozgrysc. Trudno mi bylo sie troche zorientowac ktore polygony kopiowac, przesowac, usowac itd. ale i tak jeszce raz sproboje jak ten skoncze... Kolejny etap...Robie stopniowa wiec niezwracajcie uwagi na tyl...Narazie zajmuje sie tylko maską
  6. to kolejny screen:
  7. Witajcie, to jest moj pierwszy post na WIP i pierwszy tak skomplikowany obiekt jakim jest samochod (Landrover). Model ten nie odwzorowuje idealnie pierwowzoru ale nie na tym glownie mi zalezalo. Najwazniejsze dla mnie sa umiejetnosci ktorych nabywam w trakcie jego tworzenia. Glowny krztalt stworzylem za pomoca Spline\'ow:
  8. Piękny model i niemal idealnie dopasowany do tła. Rzeczywiście są pewne niedociągnęcia, ale dla mnie nie maja one żadnego znaczenia. Pozostaje tylko podziwiac...i zazdrościć umiejetnosci :D
  9. Witajcie... Właśnie zabrałem się za mój pierwszy model samochodu. Sposobem przez was nie lubianym (juz wiem dlaczego :D)- spline\'y. A wybrałem ten sposob modelowania bo niewiedzialem jak w ogole podejsc do poly modelingu. Wysyłam wiec pare screenow z mojej pracy...do oceny czy spline\'y zostały poprowadzone prawidłowo. Jest ona wczesna wiec nie zamiescilem jej w Wip tym bardziej ze nie wiem czy wogole mi wyjdzie.... eeee jak w tu wrzucic obrazki ???:D
  10. drock

    łączenie splajnów

    wielkie dzięki.... naprawde mi pomogłeś... :)
  11. drock

    Poly modeling...???

    dzieki za radę...
  12. drock

    Poly modeling...???

    Przepraszam za łamanie zasad... Juz sie poprawiam: Avatar zostal narazie usuniety i zredagowalem pytanie...:D Wiec mam nadzieje ze bede mogl dalej kozystac z forum...:)
  13. Niemal wszedzie na forum czytam ze poly modeling jest lepszym sposobem na stworzenie samochodu niz spline\'y. Wiec dlaczego nie moge znaleść w sieci praktycznie zadnego tutoriala przedstawiajacego modelowanie samochodu za pomoca poly. Wiem ze taki znajduje sie na forum ale dla mnie, choc nie jestem kompletnie poczatkujacy jest zbyt trudny. I nie chodzi mi tu o polecenia z jakich trzeba kozystac...ale to ze poprostu musze na oko tworzyc cos podobnego co jest na screenie i mi nie wychodzi (na przykład jakis polygon zawija sie w zły sposob). Mam wiec 2 prosby w formie pytan :): Czy ktokolwiek mogłby pomóc mi \"wejsc\" w swiat poly modeling\'u? Ewentualnie czy ktos mogłby mi podpowiedziecw jaki sposob łaczyc vertexy w splajnach gdy sa to np. poczatkowy i srodkowy. Z góry dziekuje za pomoc...
  14. Zabrałem sie do pracy tworzenia samochodu za pomoca splajnow...i mam problem, ponieważ nie moge połaczyc ze soba vertexow o roznej hierarchii (poczatkowy, środkowy i koncowy). Łaczenie ich przy pomocy move lub weld nie dziala. Nie wiem co zrobic...:(
  15. wielkie dzieki.... a co do regulaminu to postaram sie dostosowac...:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności