Jump to content

pg

Members
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About pg

  • Rank
    Member
  1. hmm, uncle, misiu, a moze wrzucisz mu jakies piecio ramienne alusy,zamiast tych kolpakow?:P
  2. Witam serdecznie! Jakos dawno nie zagladalem tu, wiec wpadlem zamiescic swoj ostani model. Exterior niemalze gotowy (zostaly tylko swiatla przednie i tylnie + napis na tylnej klapie i antena) - do wymodelowania zostal jeszcze interior. Czas pracy: 18-20h (musze zejsc ponize 16h, czyli 2 dni roboczych z calym modelem samochu - exterior + interior!!!)
  3. no fajnie by bylo jeszcze jakbyscie czytali pryznajmniej po kilak postow wczesniej:) wszytsko o czym jest mowa bylo poruszane i kilkakrotnie odpowiedalem,ze bedajeszcze poprawki samochodu - m.i. wlasnie siedzen - a textur i shaderow przeciez jeszcze wogole nei ma:) na arzie przez weekand byl przestoj w pracy - dopeiro dzis sie zabieram za \"narawienaie\" samochodu , mapowanie i oddaje scene pod pendzel artysty :P
  4. zazwyczaj sie nie wypowiadam na poczatkujacych wipach, ale tym razem wyjatek zorbie (ale tylk na jednym, a nie na 3 topicach:) ): Proponuje porzucic wanne, felge i kostke - odpalenie 3dtotal (sory za reklame, ale to jedyny portal na ktorym kojarze tutka) wejsc do dzialu tutoriali - i zabrac sie za tutorial o modelowaniu Joanny d\'arc - to ci na bank duuzo da.
  5. thx:) troche statystyk: w viewportach wyswietla TYLKO 590 000 faców:) podczas renderingu przeliczyc musi ponad 2 700 000 faców - ach te ogrodnictwo.... tu ostatnia wersja otoczenia:
  6. bravo! lubie rendery w kilatach tego typu - czekam na otoczenie:)
  7. troszke zmian - chociaz czasu malo:( samochod bede \'naprawial\' jak jzu sie uporam ze scena - droa sie konczy koo szopy, przy oponach bedzie stal znak,ze to terwn prywatny i koniec drogi
  8. kulexy - madre slowa - jest bardzo malo w cg prac z kontextem - tym bardzoej dzieki za uzycie ich odnosnie tej pracy:) co do pobudek ideologicznych - mial byc piekny lsniacy samochod jakich wiele - ale chec kreacji przemienila sie w rzadze destrukcji... ale kazdy ma wlasne odczucia wobec kazdej pracy - tak wiec slowami klucozwymi sa tu \"milosc i czas\", ale interpretacja jest jzu Wasza:) Yano - Athlon 2000 XP +;512 ddr;geforce 4 mx 64 = na dzisiejsze czasy nie az tak duzo, a komp ciagnie bo wylaczylem wyswietlanie w viewportach:) tak samo smoothowanie an samochodzie - tylko przy renderingu sie uruchamia, wiec scena ma teoretycznie kolo 350tys, a w praktyce msyle, ze gruuubo ponad milion - jak przez pryzpadek skonwertowalem drzewo na poly to mi sie zorbilo... 400 tys facow:)
  9. cudny detal - wyrazy uznania jesli chodiz o wytrwalosc:) ale jak to MareG zauwazyl - moze troche bardziej pozaziemski designe - to wyglada bardzo ...architektonicznie teraz - typowa wizka -ale zato z jakim detalem:)
  10. no i tescik odsunietego drzewa - w moim mnemaniu fajniej jest gdy stoi blizej...
  11. Monster - kazda opinia jest zachowana w mej pamieci:) jeszcze nei koniec pracy - wgniecenie na pewno poprawie! Hunter - woz byl duzo blizej w scenie, ale musialem go do rowu zepchnac - a nie bede juz zychal go na peirwszy plan do rowu bo cala robaota wtedy od nowa musi byc robiona ze scena:( Aniolek:) - podchodze do drzewka zbyt emocjonalnie (to jak z posadzeniem drzewa przez parwdziwego mezczyzne:) ) i chialbym pokazac go jak najwiecej - ale potestuje z dlaszym planem PENdzel - to samo co Aniolkowi:) - pamietasz, to Twoje slowa: \"Tak jak kazdy parwdziwy mezczyzna musi zbudowac dom, posadzic drzewo i slpodzic syna, tak parwdziwy grafik musi wymodelwoac samochod, wymodelwaoc drzewo i ludzka postac\" :) a to zoom drzewka z mniejsza iloscia lisci:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy