Skocz do zawartości

Mimar

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mimar odpowiedział ..:: WIKTOR ::.. → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    czemu nie zdecydowałeś się na model w tsplines?
  2. Mimar odpowiedział mercedesslr → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dla mnie drzewa mało zimowe, zbyt kontrastuja z cała reszta.
  3. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Przepraszam, moze złe sprecyzowalem pytanie. Raczej chodziło mi o swego rodzaju proste rysunki pogladowe, szkice, na których tłumaczy sie zasadę działania, tworzenia formy ect.
  4. Mimar dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam drobne pytanie. Za pomocą jakiego programu do grafiki można zrobić diagram ilustrujący kształtowanie formy, etc. Chodzi mi konkretnie o schematy, które stosuje w swoich projektach Bjarke Ingels. Ps. Jesli wymaga to jakiś nadzwyczajnych umiejętności to miło byłoby, gdybyście powiedzieli, jak można taki efekt uzyskać. Z góry dziękuje. Pozdrawiam r
  5. Mimar odpowiedział mercedesslr → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Pełen szacunek dla kolegi, Chciałbym jedynie wiedzieć z jakiej bazy zdjęć korzystasz na ogół Bardzo interesująca metoda postprodunkcji
  6. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    mam pytanie do Was stworzyłem model napisu w 3d studio max, teraz musze się zająć materialami i rendererem Macie moze do podrzucenia material, dzieki ktoremu uzyskalbym efekt, ktory juz wczesniej pokazalem (intro multikina)
  7. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    wiecie w takim razie jak wykonac taki efekt w photoshopie http://gieldaspozywcza.pl/photoNewsGalery/big/52118_big.jpg albo moze macie linki jakis tutoriali, ktore pomoga mi wykonac taki efekt w powyzszych programach ;)
  8. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    znam 3ds max, PhotoShop's ogarniam, ale AE nie znam :) Jednak brakuje mi wiedzy jak stworzyć odpowiednie efekty
  9. Mimar dodał odpowiedź w temacie → w Warsztat
    Witam, nie wiem czy trafilem do odpowiedniego działu :) Chciałbym zrobić plakat ktory jest inspiracja intro multikina: Głownie chodzi mi o wykonania takiego świecącego napisu, błysku jak na poczatku intro z kulki z gwiazdką oraz swiecących wstążek i mgieł. Proszę o pomoc :) w jakim programie najlepiej by to wygladalo;p jest to połacznenie grafiki 3D z 2D, z racji formy- plakat Przydatke równiez beda dla mnie linki do tutoriali :) dzieki z góry R.
  10. Mimar dodał odpowiedź w temacie → w Tutoriale
    Szukam pomocy dotyczącej tworzenia siatki modelu z formy NURBS. Załączam dla dokładniejszego zrozumianie mojego problemu link: http://www.myrobbie.com/blog/?p=22 Wiecie, może jak mógłbym w prosty sposób, nie koniecznie ten co jest podany w powyższym linku, jednak chodzi mi, aby uzyskać podobny rezultat. Soft: Rhnio 3D lub 3D Studio Max Z góry dzieki Wszystkim za pomoc:) Pozdrawiam R.
  11. Mimar dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Witam, chciałbym sie was zapytać jakim programem mogę uzyskać schematy jak na poniższej planszy. konkretnie chodzi mi o te rzuty placu z miejscowym zagospodarowaniem i prawdopodobnym rozmieszczeniem ludnosci na placu. http://fotoo.pl/zdjecia/files/2011-04/a8d070dd.jpg z gory dzieki wszystkim za odpowiedz
  12. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Modeling
    forumowicze, dla zobrazowania mojego pomysłu odwołam się do projektu basenu na Olimpiade lekkoatletyczną w pekinie. Chce stworzyć bryłę, która wypełniona zostanie różnokształtnymi sześciobaokami.
  13. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Modeling
    HexLattice tworzy szescioboki foremne jednak jedynie na nowej płaszyznie, ale można sobie z tym poradzić. chociaz wpadłem na pomysł stworzenia kulistego kształtu z szescioboków, której nadam extrude i wytne z niej dowolną forme. Wtedy będę miec dowolny srodek zbiegu w zaleznosci od pozycji kuli w pierwotnej formie wycietej na kształt szescianu.
  14. Mimar odpowiedział Mimar → na odpowiedź w temacie → Modeling
    może źle się wraziłem. Chodzi mi o pokrycie w jak najwiekszym stopniu sześcianu sześciobokami, kształty geometryczne znajdujące się przy krawędziach sześcianu nie są mi potrzebne, bo za pomoca edycji poligonów, będę mógł stworzyć sobie na tej podstawie dowolnej wielkości i rodzaju podoczne, odpowiedające mi kształty. kluczową role odgrywa tutaj gówny, środkowy obszar który pokryty ma być sześciobokami. Proponowany skrypt przez 'sly' to chyba to o co mi chodzilo. Zaraz zaczynam cos probowac. Mam jeszcze do was pytanie. Po stworzeniu nadanej przezemnie formy, chcialbym teraz za pomocą funkcji 3ds, albo kolejnego pomocnego skryptu wytloczyc linie, które stworza forme 'plastru miodu'. Nie wiem czy osiągne swoj cel poprzez pozniejsza modyfikacje zewnętrznej warrstwy. tak aby wszystkie ściany zbiegały się do jednego zbiegu znajduującego się wewnątrz szescianu (niekoniecznie, nawet niechciałbym miec puktu zbiegu w srodku geometrycznym szescianu)
  15. Mimar dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    witam, chce stworzyc w 3ds max sześcian, który bedize pokryty siatką sześcioboków, heksagonalna siatka. Ogólnie rzecz biorąc, zależy mi na tym aby stworzyć formę, nie koniecznie pełną, składającą się z swoistej siatki heksagonalnej, cos na kształt plastra miodu. Jednak problem polega na tym, iż chce stworzyc efekt dzieki ktoremu w nadanej formie stworze punkt obserwacje (punkt w srodku modelu) w ktorym bedzie zbiegac sie cała siatka, czylli wszystkie scianki plastra miodu beda zbiegały sie do jednego punktu. Dzieki temu w tym punkcie obserwator nie bedzie widzial bocznych scian modelu, poniewaz beda one pod maksymalnym skrótem (wręcz niewidoczne). Będa widoczne jedynie krawędzie. Moje pytanie wiaze sie ze sposobem skonstruowania takiej bryly chcialbym stworzyc na poczatek szescian z siatka heksagonalną, która nastepnie poddam permutacji i połacze, tworzac scianki modelu. Macie jakies inne pomysly? z gory dziekuje za pomoc ze stworzeniem modelu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności