Skocz do zawartości

gomo

Members
  • Liczba zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

gomo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. gomo

    Kamera 3d

    uszczegóławiając - chodzi mi o mocap twarzy - dobrze jest mieć dwie zsynchonizowane kamery, ale badam właśnie możliwość czy nie lepiej użyć kamery 3d - zakładajac że zadziała, odpada mnóstwo kombinowania.
  2. gomo

    Kamera 3d

    Witam Czy ktoś miał doświadczenie z kamerami 3d? interesuje mnie pułap do 1500pln (znalazłem coś takiego: http://www.media-tech.eu/produkty/kamery/MT4038). Czy nadaje się to do nagrywania mocapu na ograniczonej przestrzeni (ok 10 m2)? Czy da się jakoś sensownie wykstraktować głębię z czegoś takiego? Jakie są wymagania w kontekście oświetlenia? Czy ma to jakieś inne dziwne ograniczenia?
  3. Proponuje wysłać tyle ile się da na swoją własną skrzynkę - wtedy będziesz miał dowód, potwierdzony datą, że posiadałeś materiały do tej roboty - co było możliwe tylko jeśli nad nimi pracowałeś lub je ukradłeś - a to raczej już oni by musieli udowdnić.
  4. Imho podaruj sobie uncompressed - ściagnij sobie techsmith codec - bardzo dobra jakość a przynajmniej nie zapcha ci się twardziel.
  5. "Nieoficjalnie" wiem że zapis tifa dalej jest zwalony.
  6. Problem jest taki, że jak wypalam texturke 32-bitową (16 bitowa niesety mi nie wystarczy chociarz działa poprawnie) to nie zawiera ona danych dla negatywnego displacmentu - wklęśnięć. Kengi radził mi to przesejwować w hdrshopie - tam rzeczywiście są wartosci w miejscach wklęśniec, ale dodatnie - jednak przesejwowanie nic nie daje - zarówno tif jak i hdri z hdrshopa dalej mają 0 wartość w miejscach gdzie powinny być wklęśnięcia - sprawdzałem to wielokrotnie z exposure. Ma ktoś pomysł co źle robie? lub jak to ominąć?
  7. gomo

    opadająca kartka

    dziś to przetestowałem - i simcloth daje fajne rezultaty jak dasz 100 na dumping w bend forces a air drag od 100 - 1000.
  8. gomo

    opadająca kartka

    powinno się dać zasymulowć modyfikatorem cloth fx lub innymi toolsami do symulacji materiałów - możesz spróbować też simclothem
  9. Imho najlepszy do kurzu są pluginy atmosferyczne tj afterburn albo pyrocluster. Na twoje potrzeby powinien wystarczyć jednak dust devil - jest dużo prostszy, a oferuje więcej możliwości niż zwykły volume light. No i jest darmowy - tu masz linka http://tinyurl.com/y28nka
  10. gomo

    kaptur

    Mam wrażenie że to może mieć coś wspólnego z normalami face'ów, ew może masz wyłączone check intersection. Nie wiem czy próbowałeś SimClotha - jest prostszy niż ClothFX, a czasem lepiej radzi sobie z niektórymi problemami (osobiście korzystam z niego gdzie się da).
  11. gomo

    kaptur

    Ja bym ci radził zrobić go normalnie z poligonów - chociarz możesz się posiłkować garmentem i splinami odnośnie kroju. Co do sztywności - mozesz spróbować skin wrap. ClothFX też można symulować skóre - chyba nawet jest w presetach (chociarz skin wrapem chyba będzie szybciej, może niekoniecznie realistyczniej ale powinno wystraczyc)
  12. gomo

    nuklearny Grzyb...

    Aura daje fajne efekty wybuchu - co prawda w oparciu o własne cząsteczki ale to chyba nie wada. Problem moze być ze skalą i ew rozdzielczościa takowej eksplozji (głównie czas i wielkość cachu).
  13. gomo

    Import .x

    chyba Okino Polytrans ma taką pocje
  14. jak nie masz czarnego cienia to coś jest nie tak z oswietleniem. najlepiej załąćz render razem z parametrami świateł
  15. w zakładce świateł>shadow parameters> masz color i density - oba wpływaja na jasność / ciemność cieni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności