Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gomo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gomo odpowiedział gomo → na temat → Hardware
    uszczegóławiając - chodzi mi o mocap twarzy - dobrze jest mieć dwie zsynchonizowane kamery, ale badam właśnie możliwość czy nie lepiej użyć kamery 3d - zakładajac że zadziała, odpada mnóstwo kombinowania.
  2. gomo dodał temat → w Hardware
    Witam Czy ktoś miał doświadczenie z kamerami 3d? interesuje mnie pułap do 1500pln (znalazłem coś takiego: http://www.media-tech.eu/produkty/kamery/MT4038). Czy nadaje się to do nagrywania mocapu na ograniczonej przestrzeni (ok 10 m2)? Czy da się jakoś sensownie wykstraktować głębię z czegoś takiego? Jakie są wymagania w kontekście oświetlenia? Czy ma to jakieś inne dziwne ograniczenia?
  3. Proponuje wysłać tyle ile się da na swoją własną skrzynkę - wtedy będziesz miał dowód, potwierdzony datą, że posiadałeś materiały do tej roboty - co było możliwe tylko jeśli nad nimi pracowałeś lub je ukradłeś - a to raczej już oni by musieli udowdnić.
  4. Imho podaruj sobie uncompressed - ściagnij sobie techsmith codec - bardzo dobra jakość a przynajmniej nie zapcha ci się twardziel.
  5. "Nieoficjalnie" wiem że zapis tifa dalej jest zwalony.
  6. Problem jest taki, że jak wypalam texturke 32-bitową (16 bitowa niesety mi nie wystarczy chociarz działa poprawnie) to nie zawiera ona danych dla negatywnego displacmentu - wklęśnięć. Kengi radził mi to przesejwować w hdrshopie - tam rzeczywiście są wartosci w miejscach wklęśniec, ale dodatnie - jednak przesejwowanie nic nie daje - zarówno tif jak i hdri z hdrshopa dalej mają 0 wartość w miejscach gdzie powinny być wklęśnięcia - sprawdzałem to wielokrotnie z exposure. Ma ktoś pomysł co źle robie? lub jak to ominąć?
  7. gomo odpowiedział Sir Valeq → na temat → Rigging & Animation
    dziś to przetestowałem - i simcloth daje fajne rezultaty jak dasz 100 na dumping w bend forces a air drag od 100 - 1000.
  8. gomo odpowiedział Sir Valeq → na temat → Rigging & Animation
    powinno się dać zasymulowć modyfikatorem cloth fx lub innymi toolsami do symulacji materiałów - możesz spróbować też simclothem
  9. Imho najlepszy do kurzu są pluginy atmosferyczne tj afterburn albo pyrocluster. Na twoje potrzeby powinien wystarczyć jednak dust devil - jest dużo prostszy, a oferuje więcej możliwości niż zwykły volume light. No i jest darmowy - tu masz linka http://tinyurl.com/y28nka
  10. gomo odpowiedział flashmaster → na temat → Rigging & Animation
    Mam wrażenie że to może mieć coś wspólnego z normalami face'ów, ew może masz wyłączone check intersection. Nie wiem czy próbowałeś SimClotha - jest prostszy niż ClothFX, a czasem lepiej radzi sobie z niektórymi problemami (osobiście korzystam z niego gdzie się da).
  11. gomo odpowiedział flashmaster → na temat → Rigging & Animation
    Ja bym ci radził zrobić go normalnie z poligonów - chociarz możesz się posiłkować garmentem i splinami odnośnie kroju. Co do sztywności - mozesz spróbować skin wrap. ClothFX też można symulować skóre - chyba nawet jest w presetach (chociarz skin wrapem chyba będzie szybciej, może niekoniecznie realistyczniej ale powinno wystraczyc)
  12. gomo odpowiedział MM1977 → na temat → Modeling
    Aura daje fajne efekty wybuchu - co prawda w oparciu o własne cząsteczki ale to chyba nie wada. Problem moze być ze skalą i ew rozdzielczościa takowej eksplozji (głównie czas i wielkość cachu).
  13. gomo odpowiedział Mylek → na temat → Plugins
    chyba Okino Polytrans ma taką pocje
  14. jak nie masz czarnego cienia to coś jest nie tak z oswietleniem. najlepiej załąćz render razem z parametrami świateł
  15. w zakładce świateł>shadow parameters> masz color i density - oba wpływaja na jasność / ciemność cieni

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.