Skocz do zawartości

michalABC

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Toruń

michalABC's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. SUPER! dziękuję
  2. Czesc Moze macie link z tutorialami (LW) mogą być - płatne (interior i exterior). Tutek i kompletna scena tak aby można było prześledzić "bebechy" tex, lights, shaders itd. Zalezy mi na pełnej "wypasionej" scenie. Klasy Kray lub Vray. Wiem, że tego w necie mnóstwo ale smieciory i słabej jakości, a mi zalezy na czymś PRO+MiAZGA! ;)
  3. myślałem, że podczas konferencji siggraph była premiera, hmm, ok... dobrze, że wreszcie udostępnili wersje trial - 30dni darmo :)))
  4. Cześć podczas wertowania netu znalazłem fajne narzędzie do robienia szybkich obiektów-szczegółów (np. dachy budynków) Może Wam się przyda :) darmowa wersja!. http://earthwormjim.free.fr/lscript/modeler/greeble/index.html I jeaszcze znalazłem płatną (ale nie mająteka :) na http://www.liberty3d.com/tag/james+plugins/ nawiasem www.liberty3d.com to rewelacyjna stronka :)
  5. czeka mnie noc częściowo przespana lub bez snu. dzięki może się uda...
  6. Witam Mam prośbę o info: Czy jest opcja ktora zagęści siatkę z tym, że nie mogę zamienic jej na Sub-d. Zrobiłem logotyp i okazalo sie, ze podczas najazdu kamerą widac strukturę polygonow. Jest szybka opcja??? czy czeka mnie modelowanie od początku.... [ATTACH]75110[/ATTACH] pozdrawiam
  7. już znalazłem ale dzięki:)
  8. ale w 3Render jest format .LWO Savoy jak najlepiej ekportować pliki z Max'a? by jak najmniej się powliło.
  9. Witam Prosba o informacje ktorym narzędziem mogę z duplikowac edges ale tak by stworzyc go na sasiedniej plaszczyznie ©, a nie tworzyc zupelnie nowej (B) A) [ATTACH]75014[/ATTACH] B) [ATTACH]75015[/ATTACH] C) [ATTACH]75016[/ATTACH] pozdrawiam m.
  10. ja bym prosł o udostępnienie:D jeżeli to tylko możliwe
  11. z obserwacji waszych scen testowych i tych zawartych na stronie KRAY w wizualizacjach iNTERIRIOR najczęściej używacie lightmaping, jakie warunki powodują >> decyzję ktory tryb wybrac. Z jasną ścianą mam duze problemy - bardzo latwo o wyżery zwłaszcza gdy w scenie jest duza roznorodnosc jasne-ciemne. I aby ciemne plaszczyzny nie wyszly wyblakle ściemniam nienaturalnie jasne powierzchnie. PEWNO ZLE???? robię dziękuję
  12. Witam Mam pytanie zwiazane z gradientami:). Czy korzystacie z nich budując materialy np. scian???, czy Gi załatwia wszystko i nie ma potrzeby w nie brnąć. A jezeli tak to, czy moglibyscie zdradzić początkującemu GDZIE??????? color-diffuz-specular-reflections???? pozdrawiam
  13. dzięki, tu pomogło odwróciłem plane i się zgadza. *LUDZIE (*pomocy!!!) :) generalnie mam duży problem z GRADiENTAMI i pracą z nimi. Jakoś wszystko w tym panelu jest na OPAK. Czy jest jakaś logika w tych gradientach mam straszny problem jak je "czytać" (podgląd w surface) i to pionowe ustawienie suwaków????? JAK JE rozgryźć ??? jest na to jakaś metoda???
  14. J/L, SAVOY, QBA - na jakich maszynach pracujecie??? u mnie czasy są gorsze 2-3min przy podobnych wizkach. Jaka ilosc ram powinna być w kompie do tego typu prac (obecny standard). SAVOY- czy obiekty subdivision trzeba mrozić, a jak nie to jak ustawić je w panelu Layout/ObjectsProperties/Geometry SAVOY- jak wygląda siatka tej figurki? (tam jest normal maps) sorki ze pytam ale... :( kopara opada
  15. kolejny problem :D Do czego jest ta opcja i jak robic by pomagala w pracy, a nie przeszkadzala. Prośba o wyjasnienie nie czaję zupelnie :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności