Jednak spieprzyłem sprawę z normalką. Wimportowałem obiekt z subtoolami, na każdym subtoolu inny rodzaj subdiva. Potem jak to złączyłem, to po wypaleniu normalki nie dało się zmiejszyć subdiva, więc chciałem zrobić mapę od nowa na pierwotnym. Oczywiście nic nie pasowało. Także postaram się zrobić po prostu normal z diffuse.
Dzięki za wyjaśnienie ;)
(a ten drugi LP to w moim przypadku nie jest tak konieczny, nie będzie większych zmian kształtu ogólnego, a jeśli konieczny, to chyba można go zrobić z najniższego subd w Zb?)
HP też zrobię, w swoim czasie. (bo chyba najpierw lepiej zrobić UV layout, a jak nie to będę wdzięczny za info, bo w robieniu normali jestem zielony)
Jeśli chodzi o te szpicle to miały nadać bardziej zły charakter, ale model przeznaczony na te mniejsze detale jest, tylko że zbyt mały.
Dzięki za sugestie
Hej,
mam pytanie. Pracuję nad projektem, w którym mam zrobić taką sobie ot, polanę. A na niej chciałbym umieścić wysokie trawy, takie jak np. tu:
http://static.strefarpg.pl/upl/gallery/46/6.jpg
albo tu
http://xbox360gamer.pl/wp-content/uploads/2010/05/arcania_gothic_4_11.jpg
Możecie jakoś wspomóc, podać pomysły czy sposoby?