Skocz do zawartości

fikcyjne

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    No i sprawa załatwiona. Dzięki bardzo ;)
  2. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Chcę aby po kliknięciu na jakikolwiek wierzchołek, oś była ustawiona tak jak na obrazku drugim. Krótko, da się tak zrobić czy też nie?
  3. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    A mógłbyś dokładnie wytłumaczyć gdzie to się zmienia?
  4. fikcyjne dodał odpowiedź w temacie → w Cinema 4D
    Witam! Mam problem ze zmianą położenia osi gdyż jak widać na tym obrazku: http://www.tinypic.pl/lg7sklttoltl oś ustawiona jest globalnie więc obracam ją o kilka stopni tak jak to widać tutaj: http://www.tinypic.pl/b3kch86r5ksm i teraz mój problem polega na tym że gdy klikam na inny punkt, oś znowu zmienia położenia na globalne: http://www.tinypic.pl/ehq4czmtb4jh Co zrobić aby ustawić oś raz żeby nie wracała do ustawienia początkowego?
  5. fikcyjne odpowiedział makak → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    I jeszcze zbiór przeróżnych tutoriali z vimeo: http://vimeo.com/channels/bestofc4d/page:1
  6. fikcyjne dodał odpowiedź w temacie → w Cinema 4D
    Witam! Czy da się pociąć knife tool'em tę bryłę u góry, aby aby linie poziome przechodziły tak jak na tej bryle na dole?
  7. fikcyjne dodał odpowiedź w temacie → w Cinema 4D
    Witam Mam pewien problem z tym otworem: http://www.tinypic.pl/bmksjrue1z28 Mianowicie czy jest jakiś łatwiejszy sposób na wykonanie takiego okna, żeby nie wychodziły mi takie sensacje na siatce?
  8. Temat ten był poruszany na forum, aczkolwiek nie uzyskano jasnej i klarownej odpowiedzi na to pytanie. Zazwyczaj obiekt jest rozkładany przez cząsteczki a mi chodzi o coś przeciwnego, jak ten obiekt stworzyć z cząsteczek? Może animacje stworzyć od tyłu chyba że wy macie lepsze pomysły. Czekam na konkretne odpowiedzi.
  9. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki na pewno się przyda. Może jakieś inne propozycje?
  10. fikcyjne dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Zrobiłem takie oto kafelki metodą editable poly: http://img256.imageshack.us/i/kafelki11024x768.jpg/ Wyciąłem z nich koło za pomocą narzędzia BOOLEAN http://img690.imageshack.us/i/kafelki21024x768.jpg/ I tu pojawia się pierwsze pytanie: Czy narzędzie BOOLEAN jest najlepszym sposobem na wycięcie koła? Dalej ze spline'a i narzędzia lathe utworzyłem taki oto kształt: http://img802.imageshack.us/i/kafelki31024x768.jpg/ Na końcu postanowiłem połączyć te kafelki z tym splinem: http://img340.imageshack.us/i/kafelki41024x768.jpg/ I tu jest drugie pytanie: Czy muszę te dwa obiekty łączyć na oko (tzn chodzi mi aby te kafelki były pokrywą dla tego obiektu ze spline'a) czy można je w jakiś sposób połączyć tak aby wszystko idealnie pasowało??? Chyba że wszystko można zrobić inaczej, o wiele łatwiej dlatego czekam na wasze propozycje.
  11. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dobra dzięki z tymi spline'ami wychodzi już lepiej
  12. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Modeling
    heh, na to wpadłem już jak pokazałeś mi że można to wychamferować. Niestety nie daje to efektu a raczej pewnie jest tak że daje to efekt ale ja coś robię źle. Dlatego pytam się czy mógłbyś mi wytłumaczyć jak to wychamferować JUŻ PO dodaniu cap segmentów?
  13. fikcyjne odpowiedział fikcyjne → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki za pomoc smoku132 i x-menie. Zrobiłem tak jak pokazał smoku i mam jeszcze jedno pytanko: Po zchamferowaniu wyszło mi tak: http://img24.imageshack.us/img24/8861/zxcvk.jpg Wszystko fajnie tylko cholera jak zrobić aby krawędzie które oczywiście tworzą mi się przy chamferowaniu zrobiły taki owal do końca podstawy cylindra tak jak jest to na lewym modelu. Po prostu gdy chamferuje te krawędzie które robią ten owal nie chcą iść dalej do środka (zaznaczyłem to czerwonym kolorem) i zamiast mieć półokrągła podstawę, mam ją niestety płaską od spodu.
  14. fikcyjne dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mój problem polega na tym, iż tworzę za pomocą NURBS taki oto kształt: http://img835.imageshack.us/img835/2360/gdrgdgdfg.jpg jednak chciałbym takie coś wymodelować za pomocą editable poly. Wszystko byłoby okej gdyby nie fakt iż nie mogę osiągnąć takiego zaokrąglenia jakie mam w przypadku NURBS (zaznaczyłem to zaokrąglenie czerwonym kolorem). Zamiast tego zaokrąglenia mam ścinanie prostą krechą. Widać to na przykładzie cone'a: http://img175.imageshack.us/img175/1036/badfz.jpg Gdy próbuje zrobić taki sam efekt za pomocą edit poly jak w NURBSach to zazwyczaj wychodzi mi figura przypominająca powyższego cone'a. A więc cóż poradzicie?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności